TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אקסל סולושנס גרופ רוכשת 70% בדאנת תקשורת בע"מ


Accel
היקף ההשקעה ברכישה במזומן ומניות אקסל הוא כ- 8 מיליון ש"ח
דאנת תקשורת הינה חברה רווחית וצומחת שמכירותיה בשנת 2020 הסתכמו בכ-16 מיליון ש"ח

אקסל סולושנס חתמה אתמול על הסכם לרכישת 70% מהון המניות המונפק והנפרע של חברת דאנת תקשורת בע"מ העוסקת באינטגרציה, הפצה והטמעת פרויקטים בתחומי הסייבר, הענן, ותשתיות אקטיביות של דאטה סנטרים לגופי אנטרפרייז וטלקום. בהתאם להסכם שנחתם בין החברה לבין דאנת ושלושת (3) בעלי המניות של דאנת, אקסל תרכוש 70% מהון המניות המונפק והנפרע של דאנת בתמורה לסך כולל של: (א) תמורה במזומן של 3,500,000 ש"ח אשר תשולם לבעלי המניות של דאנת במועד השלמת העסקה ו- (ב) הקצאה שתבוצע לבעלי המניות של דאנת, של 1,980,000 מניות רגילות של אקסל, ללא ערך נקוב כל אחד וכן (ג) תמורה מותנית של 400 אלף מניות של אקסל אשר יוקצו בכפוף לעמידה בתנאי רווח מוסכמים בשנים 2021 ו- 2022.
בנוסף, לאקסל אופציה לרכוש מניות המהוות עד 10% מהון המניות המונפק והנפרע (בדילול מלא) של חברת סייבר קלאוד נטוורקס בע"מ, חברה אחות של דאנת וזאת בתמורה לתוספת מימוש של כ- 700,000 דולר בתוקף לתקופה שנקבעה בהסכם בכפוף לתנאים שיתקיימו בעתיד. סייבר קלאוד עוסקת באספקת שירותי סייבר בענן לספקיות טלקום, וארגונים עסקיים בישראל ובעולם, ומספקת שירותים ממספר דאטה סנטרים ברחבי העולם וגם בישראל.
לאחר השלמת העסקה, דאנת תאמץ מדיניות חלוקת רווחים לפיה היא תחלק מרווחיה בכל שנה סך השווה לפחות ל- 50% מהרווחים הראויים לחלוקה. בנוסף, דאנת תפעל לחלק לבעלי מניותיה מרווחיה הראויים לחלוקה סכום שלא יפחת מסך של 2 מיליון ש"ח במהלך הרבעון הראשון ו/או השני לשנת 2021, בכפוף להוראות החוק ולתנאים שנקבעו בהסכם.
רונן שור מציין שרכישת דאנת הינה בהתאם ליעדים ולאסטרטגיה העסקית של אקסל, הכוללת בין היתר את הרחבת פעילות הקבוצה, אשר ביחד עם דאנת ובאמצעות תחומי הפעילות וקשריה העסקיים של דאנת, תאפשר לאקסל ולחברות הבנות שלה להציע ללקוחות קיימים פתרונות מתקדמים רחבים יותר ולהגדיל את מגוון הפעילות והידע של הקבוצה. רכישת השליטה בדאנת היא הרכישה השלישית של אקסל בחודשים האחרונים, דבר ההופך אותה לשחקן משמעותי בתחום שירותי סייבר לעסקים. מדובר בחברה צומחת ורווחית שתתרום לאקסל הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח.

בני פלח, המנכ"ל של דאנת תקשורת: "אנחנו מביאים עמנו ניסיון רב וכ-200 לקוחות בתחומי הבטחון, פיננסים, הייטק וממשלה. יש לנו שותפים עיסקיים מעולים (פאלו אלטו, אריסטה, ג'וניפר, טרנד מיקרו, 5F, גיגמון ועוד) ואני רואה סינרגיה גדולה ביננו ובין אקסל בעיקר בהעמקת והרחבת הפעילות בתחומי הסייבר, הענן והדאטה סנטר. לחברת דאנת שיתוף פעולה עם ספקיות הטלקום המובילות בישראל בהפצה ,מכירה ואינטגרציה של פתרונות סייבר ייחודים ללקוחות העסקיים שלהם. אני רואה במיזוג הפעילויות פוטנציאל גדול הן בארץ והן בחו"ל".
דאנת תקשורת סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2020 בהכנסות של כ-10 מיליון ש"ח וצפוייה לסיים את שנת 2020 עם הכנסות של כ-16 מיליון ש"ח, גידול משמעותי בהשוואה להכנסות של כ-9 מיליון ש"ח בשנת 2019.
דאנת לוותה בעסקה על ידי בנקאי ההשקעות, עמי פלד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il