TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Pacific Green חותמת על מזכר הבנות לגבי הסכם מסגרת אסטרטגי


Pacific Green Technologies
לייצור של מערכות לאגירת אנרגיה בסוללות עם Shanghai Electric Gotion New Energy Technology CO., LTD.
דובר, דלאוור (ACCESSWIRE) :
Pacific Green Technologies, Inc. ("החברה" או "PGTK", (OTCQB:PGTK)) מודיעה על חתימה על מזכר הבנות לגבי הסכם מסגרת אסטרטגי לייצור של מערכות לאגירת אנרגיה בסוללות ("הסכם המסגרת") עם Shanghai Electric Gotion New Energy Technology Co., Ltd. ("SEG").
לפי תנאי הסכם המסגרת, כל הצדדים יפעלו ביחד כדי לפתח פרויקטים של מערכות לאגירת אנרגיה בסוללות (BESS) ליתיום יון שונות ברחבי העולם. PGTK, באמצעות החברה הבת בבעלות מלאה שלה Pacific Green Energy Storage Technologies, Inc., תנהל את הביצוע הכולל של כל פרויקט, כולל תכנון המערכת, שילוב ומיטוב מסחרי, ואילו SEG תייצר את הטכנולוגיה של הסוללות כיצרנית הציוד.
סקוט פאולטר, המנהל הכללי של PGTK, אמר: "מגזר ה-BESS ברחבי העולם מתפתח בקצב עצום ועם החתימה על הסכם מסגרת זה, שילבנו עכשיו את היכולות הקיימות של PGTK אחרי הרכישה של חברת טכנולוגיות ה-BESS הבריטית Innoergy Limited עם כושר הייצור, הטכנולוגיה והמומחיות של SEG כדי להבטיח שנוכל לענות על הביקוש במגזר הגדל במהירות הזה".
ג'יימס גרטון, המנהל הטכני של Pacific Green Energy Storage Technologies, Inc., אמר: "SEG ביססה את עצמה כאחת ממשלבות טכנולוגיות BESS הכי גדולות ועם המוניטין הרב ביותר בעולם, ועם מרכזי ייצור מוסמכים רבים, אנחנו בטוחים שיש לה את כושר הייצור שנחוץ כדי לענות על הצרכים של צנרת הפרויקטים שלנו".
גארת דולי, סגן הנשיא של Pacific Green Energy Storage Technologies, Inc., הוסיף: "סוללות ליתיום יון, שזיהינו שהן הכי מתאימות לפרויקטים שלנו בגלל צפיפות האנרגיה הגבוהה שלהן, היסטוריית הבטיחות וחיי שירות ארוכים, הן אבן הפינה בפיתוח BESS מתקדמות. הסכם המסגרת הזה ישלב את הניסיון הקיים שלנו והידע בתעשייה עם ההיסטוריה הארוכה של SEG בייצור סוללות ליתיום יון כדי להבטיח פרויקטים ממוטבים מבחינה מסחרית ואמינים מבחינה טכנולוגית".
SEG, שהיא מיזם משותף בין Shanghai Electric Group Co., Ltd. ("Shanghai Electric") ו-Guoxuan High-tech Co., Ltd.,, מפעילה מרכזי ייצור וניהול שרשרת האספקה בין הכי גדולים ומתקדמים בעולם. Shanghai Electric (SHA: 601727), שיש לה 70,000 עובדים והכנסה תפעולית של יותר מ-20 מיליארד דולר, מספקת תמיכה תעשייתית חזקה ועשרות שנים של מומחיות בייצור ושילוב של ציוד מכני.
אודות Pacific Green Technologies, Inc.
Pacific Green Technologies Inc. מתמקדת במתן מענה לצורך של העולם באנרגיה יותר נקייה ובת קיימא. החברה מציעה פתרונות אנרגיה של BESS ואנרגיית שמש מרוכזת (CSP) כהשלמה לחטיבות הטכנולוגיות לסביבות ימיות ובקרת הפליטות שלה.
למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של PGTK: www.pacificgreentechnologies.com.

אודות Shanghai Electric Gotion New Energy Technology Co., Ltd.
Shanghai Electric Gotion New Energy Technology Co., Ltd. היא מיזם משותף בין Shanghai Electric Group Co., Ltd. ו-Guoxuan High-tech Co., Ltd.. עם מתקני ייצור רבים והיסטוריה ארוכה בייצור טכנולוגיות וניהול שרשראות אספקה, SEG ממצוות היטב לספק טכנולוגיית BESS ליתיום יון ברחבי העולם.


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il