TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ביקושי יתר בהנפקת אגרות החוב של רוטשטיין נדל"ן


אבישי בן חיים קרדיט רוטשטיין
החברה זכתה לביקושים של כ-158 מיליון ש"ח בשלב המוסדי; החברה בחרה לגייס כ-100 מיליון ש"ח
השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית של 3.56% - נמוך מהריבית המקסימאלית בשיעור של 4.35% שהציעה החברה למשקיעים

אבישי בן-חיים, מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת, דבר המבטא פעם נוספת את הבעת האמון של שוק ההון בחברה, בהנהלתה, בפעילותה העסקית ובחוסנה הפיננסי. תמורת ההנפקה תתמוך בהמשך יישום התכנית העסקית להרחבת היקפי הפעילות של החברה המובילה כיום תכנון ובניה של כ-40 פרויקטים ברחבי הארץ בהיקף כולל של למעלה מ-6,000 יחידות דיור, לצד פעילות תכנון והקמת 7 פרויקטים בתחום הלוגיסטיקה, המסחר והמשרדים בשטח כולל של כ-135 אלף מ"ר".

חברת רוטשטיין נדל"ן בע"מ, חברה לייזום ובנייה למגורים, השלימה אמש בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרה ט' (סדרה חדשה). במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים בהיקף של כ-158 מיליון ש"ח, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-100 מיליון ש"ח.

בעקבות ביקושי היתר שנרשמו בהנפקה, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית שנתית של 3.56% - נמוך משיעור הריבית המקסימלית שהוצע במכרז שעמד על 4.35%.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב הנושאות ריבית שקלית קבועה, עם מח"מ של כ-2.85 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש יולי 2025. את ההנפקה הובילה פועלים אי.בי.אי ולצידה קונסורציום החתמים - אפסילון חיתום, יוניקורן קפיטל ואלפא ביתא הנפקות.

נכון לסוף שנת 2020, החברה ביצעה ושיווקה כ-1,300 יחידות דיור (כ-980 יח"ד חלק החברה), מתוכן נמכרו כ-740 יחידות דיור בתמורה לכ-1.2 מיליארד ש"ח. בנוסף, לחברה עתודות קרקע בתכנון בהיקף של כ-3,170 יחידות דיור (חלק החברה), לצד זכויות בקרקע לבניית כ-83 אלף מ"ר עיקרי מסחר ומשרדים (חלק החברה). החברה צופה הכנסות בסך של כ-3.2 מיליארד ש"ח בגין הפרויקטים שיסתיימו בין השנים 2020 עד 2023.
בנוסף, בחודש שעבר חברת רוטשטיין, יחד עם חברת הבת אנשי העיר, הודיעו על זכייתם במכרז של חברת עזרה ובצרון, להקמת כ-420 יחידות דיור ו-960 מ"ר למסחר, במסגרת פרויקט התחדשות עירונית מסוג פינוי בינוי ברחוב לה-גוורדיה בתל אביב-יפו. בהתאם להערכה ראשונית של החברה, היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט יעמוד על כ-820 מיליון ש"ח והיקף העלויות הצפוי בפרויקט יסתכם בכ-700 מיליון ש"ח, כך שהרווחיות הגולמית בפרויקט צפויה לעמוד על כ-14.6%.


חברת רוטשטיין נדל"ן סיכמה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 עם הכנסות בסך של כ-200 מיליון ש"ח, עלייה בשיעור הרווח הגולמי לכ-25.1% והכפלה של הרווח הנקי לכ-50 מיליון ש"ח. ההון העצמי של החברה בתום הרבעון השלישי של 2020 עלה לכ-218 מיליון ש"ח והיווה כ-23.6% מסך המאזן, בניכוי מקדמות מרוכשי דירות והתחייבויות לבעלי קרקע. כמו כן, לחברה קופת מזומנים, מזומנים בחשבונות ליווי מוגבלים, והשקעות המיועדות להחזר אג"ח בסכום כולל של כ-146 מיליון ש"ח.

רוטשטיין נדל"ן הינה חברה ציבורית הפעילה מעל ל-60 שנה, ומאז הקמתה עוסקת ביזום וביצוע פרויקטים גדולים למגורים ברחבי הארץ. רוטשטיין בנתה ובונה שכונות מגורים בנתניה, באר יעקב, תל אביב, רמת גן, מגדל העמק, לוד, קרית מלאכי, כפר יונה, אור עקיבא ועוד. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב מאז שנת 1993. בעלת השליטה בחברה הינה חברת אבני שוהם ייזום בע"מ המוחזקת ע"י מר יצחק מירילשוילי ומר אבישי בן-חיים אשר הינו גם מנכ"ל החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il