TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

גילת מודיעה על זכייתה בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים


גילת
מ-Globe לאספקת שירותי ניהול ולהרחבה משמעותית של פרויקט תמסורת סלולרית
הפתרון המשופר מקצה אל קצה של גילת יאפשר ל-Globe להשיג את יעדה באספקת שירות איכותי ברחבי הפיליפינים

פתח תקווה, ישראל 11 בינואר 2021 – גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי חברת Globe Telecom (בורסת הפיליפינים: GLO), בחרה בגילת לאספקת שירותי ניהול ולהרחבה משמעותית של פרויקט תמסורת סלולרית באמצעות לוויין בהיקף של מיליוני דולרים. הפתרון המשופר מקצה אל קצה של גילת, יאפשר ל-Globe להשיג את יעדה באספקת שירות איכותי ברחבי הפיליפינים.

Globe, מפעילת הרשת הסלולרית הגדולה ביותר בפיליפינים, בחרה בפתרון של גילת להרחבת הכיסוי הארצי שלה, בשל האצת הביקוש הגובר לקישוריות. התמסורת הסלולרית של גילת על גבי לווין מספקת פתרון מהיר בהשוואה למאמץ רב וזמן ממושך הנדרשים לפריסת סיבים אופטיים , בייחוד באזורים עם תנאי שטח מאתגרים.

גילת, בעלת מומחיות באספקת שירותי ניהול ובעלת היתרון הטכנולוגי של פלטפורמת ה- SkyEdge II-c שלה עבור 2G, 3G, 4G ו- 5G, תספק ל-Globe פתרון כולל אשר יאפשר לה לספק ללקוחותיה את השירות העמיד ביותר. הפתרון של גילת מספק לGlobe- גמישות, ויכולת מעבר חלקה ומהירה של טרמינלי לווייני VSAT בין אתרים.

"במהלך השנים האחרונות, גילת הייתה פרטנרית אמינה של Globe, אשר תמכה בנו עם איכות בלתי מתפשרת המסייעת לנו לשרת את לקוחותינו באופן טוב יותר. טכנולוגיית התמסורת הזו תשפר את עמידות הרשת ותגביר את אמינות השירותים שלנו המותאמים לספק למדינה את ה- First WorldNetwork#", אמר ארנסט קו, נשיא ומנכ"ל Globe.
"זהו כבוד בעבורנו להיות לערך ל-Globe ולהמשיך לזכות באמונה. אנו שואפים לאפשר ל-Globe למנף את מומחיותה של גילת באספקת קישוריות במיקומים המאתגרים ביותר ומחויבים לעמוד ברמת השירות הנדרשת על ידי Globe, בשעה בה אנו ממשיכים לפתח את הפתרון והשירותים שלנו בכדי להוביל את התעשייה עם תמסורת סלולרית על גבי לוויין," אמר אבהיי קומר, סגן נשיא אזור אסיה-פסיפיק ויפן בגילת. "אנו מודים ל-Globe על הרחבת השותפות עם גילת בכדי לענות על הביקוש האסטרטגי שלה לספק כיסוי תמסורת סלולרי משמעותי בפיליפינים."

אודות Globe
Globe Telecom inc.הינה חברת תקשורת מובילה המספקת היצע שירותים מלא בפיליפינים, ורשומה בבורסה לניירות ערך בפיליפינים תחת הסימול GLO. החברה משרתת את צרכי התקשורת והטכנולוגיה של לקוחות פרטיים ועסקים עם היצע מלא של מוצרים ושירותים הכוללים תקשורת סלולרית, תקשורת נייחת, תקשורת פס רחב, תקשורת נתונים, אינטרנט ושירותי ניהול. לחברה אינטרסים מהותיים בטכנולוגיה פיננסית, פתרונות שיווק דיגיטלי, מימון הון סיכון לחברות סטארט-אפ ושירותי בריאות וירטואלים. בשנת 2019 חתמה Globe על האמנה הגלובלית של האו"ם, והתחייבה ליישם עקרונות קיימות אוניברסליים. בעליה הם Ayala Corporation ו-Singtel, מובילים מוכרים בתעשייה במדינה ובאזור. למידע נוסף, ניתן לבקר באתר בכתובת www.globe.com.ph ולעקוב אחר @enjoyglobe בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ו- YouTube.

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. לחברה 30 שנות ניסיון בתכנון וייצור מוצרים חדשניים, ואספקת פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.
הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה: www.gilat.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il