TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ברם תעשיות – צומחת ברבעון השלישי של 2020


ברם תעשיות
השפעת הקורונה על עיסקי החברה ברבעון היתה שולית תוך שהיא מראה שיפור ניכר ברווחיות התפעולית הנקיה ב-Ebitda ובתזרים המזומנים
ברם תעשיות סיימה את הרבעון השלישי של 2020 במכירות של כ-34.7 מיליון שקל לעומת מכירות של כ-29.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
עיקר הגידול (18%) נבע ממכירות בחו"ל תוך שהוא מקזז קיטון של 6% במכירות לשוק המקומי. הרווח הגולמי הסתכם בכ-8.7 מיליון שקל לעומת רווח של כ-6.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
עיקר השיפור (39%) נבע מגידול בהיקפי המכירות והתייעלות תפעולית בחו"ל. הרווח התפעולי הסתכם בכ-3.6 מיליון שקל לעומת רווח של כ-0.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה רשמה חברה רווח נקי של 1.9 מיליון שקל לעומת רווח של כ-0.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הביצועים המשופרים מתבטאים גם בשיפור ב-Ebitda שהסתכמה ברבעון השלישי בכ-7.2 מיליון שקל לעומת כ-4.8 מיליון שקל ואילו בתשעת החודשים הסתכמה ה-Ebitda בכ-19.1 מיליון שקל לעומת כ-15.4 מיליון שקל בתקופת תשעת החודשים הראשונים של 2019 ובהשוואה לכ-18.9 מיליון שקל בכל 2019. תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת הסתכם בתשעת בחודשים הראשונים בכ-22 מיליון שקל לעומת כ-11 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

אלי ברמלי, מנכ"ל ברם תעשיות אומר: "הרבעון השלישי של השנה מבטא בעיקר את המשך הגידול בפעילות מול רשתות השיווק בארצות הברית שבהם אנו רואים את מנוע הצמיחה העיקרי בשנים הקרובות , כמו כן בשוק המקומי עשינו התאמות והתייעלות בהתאם למכירות ואיננו רואים נכון להיום השפעה מהותית של הקורונה על עיסקי החברה. השוק המקומי מתייצב ואילו בחו"ל אנחנו חווים ביקושים והתרחבות נאה שנמשכת גם לאחר תום הרבעון".

אודות ברם תעשיות

קבוצת ברם תעשיות, הינה חברה בשליטת משפחת ברמלי ולה שלושה מפעלי ייצור – שניים בשדרות ואחד בארצות הברית. לחברה שני תחומי פעילות עיקריים:
1. ייצור אריזות פלסטיק לתעשיית המזון בו נחשבת החברה למובילה בתחומה. בין הלקוחות: רשת חצי חינם, טמפו, מחלבות גד, טרה, יוחננוף, סלטי שמיר, תנובה ועוד.
2. מוצרי פלסטיק ייחודיים לבית שהם מנוע הצמיחה בקבוצה. מוצרים אלה נמכרים לרשתות קמעונאיות מהמובילות בעולם, בעיקר בארה"ב כגון: וול-מארט, טארגט, T.J Maxx, אמזון, ALDI ,Tesco, Family Dollar, Carrefour ואחרים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il