TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הייקון מערכות מצטרפת לבורסה בת"א


שלמה נמרודי צילום רועי מזרחי
החברה השלימה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור (IPO) זכתה לביקושים של כ-235 מיליון שקל, ומתוכם בחרה לגייס כ-151 מיליון שקל
ההנפקה בוצעה לפי שווי של כ-554 מיליון שקל (אחרי הכסף)

החברה מפתחת מערכות דיגיטליות, יחידות מסוגן בעולם, לייצור והטבעה של קווי קיפול וחיתוך לייצור אריזות קרטון

שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות: "אנו מודים לציבור המשקיעים על הבעת האמון בחברה, המתבטאת בביקושים שהתקבלו בהנפקה ובהשתתפות שורה של גופים מוסדיים מובילים בשוק ההון.

בכוונתנו להשתמש בתמורה להעמיק את מחויבותנו לקהל לקוחותינו הקיימים והעתידיים כולל ביסוס והרחבת מוצרי החברה וכמו כן הגברת נוכחותנו בשווקים הגיאוגרפיים השונים הן בתמיכה והן בהגדלת פעילות השיווק והמכירות.

אני שמח לציין כי לאחר הפגיעה הקשה של מגפת הקורונה בחודשים הראשונים של השנה, כולל ביטול תערוכת drupa המתקיימת אחת לארבע שנים, אנו רואים בחודשים האחרונים מגמה חיובית של פעילות מכירות ושיווק כולל סגירת עסקאות משמעותיות של מערכות דיגיטליות לשוק הקרטון הקשיח והקרטון הגלי בין היתר ליצרניות מובילות באירופה ובארצות הברית. אנו מתכננים לספק את מרבית ההזמנות לפני סוף השנה ואף להתחיל את שנת 2021 עם צבר הזמנות שיסופק ללקוחות במהלך שנת 2021. הייקון נמצאת בחזית הטכנולוגית, ואנו פועלים כדי למצב את החברה כמובילת שוק בתעשיית האריזות הגלובלית. עם כספי ההנפקה נוכל לממש את תכניותינו ולהאיץ את תהליך יישום האסטרטגיה העסקית שלנו".

חברת הייקון מערכות (Highcon - נסחרת תחת הסימן "היקנ",""HICN) מיבנה מצטרפת לבורסת ת"א. החברה דיווחה, כי השלימה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור (IPO), ובימים הקרובים יחלו מניותיה להיסחר בבורסה בת"א. במסגרת ההנפקה זכתה החברה לביקושים בהיקף של כ-235 מיליון שקל (כ-70 מיליון דולר), מתוכם גייסה סכום של כ-151 מיליון שקל (כ-45 מיליון דולר) תמורת כ-27% ממניותיה. ההנפקה בוצעה לפי שווי של כ-554 מיליון שקל (כ-165 מיליון דולר) אחרי הכסף. בהנפקה נטלו חלק שורה של גופים מוסדיים מהמובילים בשוק הישראלי. את ההנפקה הובילה חברת החיתום פועלים אי.בי.אי.

אודות הייקון
הייקון מערכות בע"מ הוקמה ב-2009 והיא מובילה את המהפכה הדיגיטלית של תהליך ייצור אריזות ומארזי תצוגה באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות וייחודיות. מטה החברה ממוקם בעיר יבנה והיא מפתחת, משווקת, מוכרת ותומכת במכונות דיגיטליות המאפשרות יצירה של קווי קיפול עם טכנולוגית D3 וחיתוך בלייזר עבור מפעלי יצור לאריזות. לחברה עשרות לקוחות בין המובילים והמתקדמים בתעשייה, בעיקר באירופה ובארה"ב ולמעלה מ85 עובדים ברחבי העולם.
באמצעות מכונות דיגיטליות מתקדמות עם מוצרים מתכלים ייחודיים, מאפשרת החברה ללקוחותיה לעמוד בדרישות השוק הגדלות כתוצאה מהעלייה המשמעותית בשיעור הרכישות המקוונות, הגברת המודעות לנושא הקיימות וכן הקצב המהיר של שינוי האריזות ע״י חברות המותגים הגדולים של מוצרי הצריכה כמו: ,Mondelez, P&G Nestle. הפתרונות הדיגיטליים של הייקון נותנים מענה למגמות שוק אלה ע״י הקניית תהליך ייצור מהיר וגמיש המייצר חסכונות משמעותיים ללקוחותיה וכמו כן מרחיב את מערך המוצרים ללקוחותיהם, חברות המותגים הגדולים.

בראש החברה עומד המנכ"ל שלמה נמרודי. המשקיעים המובילים בחברה הינםLanda Ventures בבעלות בני לנדא וכמו כן קרן JVP, בהובלת אראל מרגלית. משקיעים נוספים בחברה LR Group ו- OurCrowd. לאתר החברה: www.highcon.net.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il