TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אבוג'ן מדווחת על תוצאות כספיות לרבעון השלישי לשנת 2020


אבוג'ן
ההפסד התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכם בכ-5.6 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של כ-4.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2019.
רחובות, ישראל – אבוג'ן בע"מ(NASDAQ: EVGN); (TASE: EVGN) , חברה מובילה לביולוגיה מיחשובית שמטרתה להוביל מהפכה בתהליכי הפיתוח של מוצרים לתעשיות מדעי החיים, פרסמה היום את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי שהסתיים ב- 30 בספטמבר 2020.
עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן אמר: "אנחנו ממשיכים להיות שבעי רצון מההתקדמות המהירה שהציגו החברות הבנות שלנו, אשר בתחומים מסוימים אף עלתה על ציפיותינו, חרף מגפת הקורונה המתמשכת. התקדמות זו היא אחת מהגורמים להחלטתה של אבוג'ן לגייס הון נוסף לתמיכה ביעדים העסקיים השאפתניים של הקבוצה.
"לאחרונה השלימה החברה שני סבבי גיוס בסך כולל של 22 מיליון דולר. המשקיעים העיקריים שהשתתפו בעסקאות אלו הם משקיעים אסטרטגיים וארוכי-טווח ואנו מודים להם על התמיכה והאמון שנתנו בנו.
"אנו בטוחים שהתקבולים נטו מגיוסים אלו, לצד המזומנים הקיימים בחברה, יספקו את המימון הנדרש להשגת מספר מטרות בפיתוח קווי המוצרים המבטיחים של חברות הבנות שלנו וכן לטובת המשך שיפור והרחבה של הפלטפורמה הביולוגית המיחשובית היחודית שלנו.
יעדינו העיקריים הם:
• בחברת ביומיקה, לתמוך בניסויים פרה-קליניים ובניסויי הוכחת היתכנות קליניים בתוכנית האימונו-אונקולוגיה המתוכננים לשנה הבאה.
• בחברת קאנוניק, לתמוך בפיתוח זנים ייחודיים וכן בפעילות גידול לקראת מסחור מתוכנן של מוצרי קנאביס רפואי בישראל בשנת 2022.
• בחברת אגפלנוס, לתמוך בפיתוח קוטלי עשבים לקראת הגעה לשלב "Optimized Lead" וכן להרחיב את תכנית פיתוח קוטלי מזיקים כימיים לחקלאות.
• בחברת לביא ביו, לתמוך בפעילות למסחור של מוצר ביו-סטימולנט (משפר יבול ביולוגי) לחיטה בשנת 2022 ובפיתוח מוצרים בתכנית ביו פסטיצידים (קוטלי מזיקים ביולוגיים לחקלאות).
• באבוג'ן, הרחבת היכולות בתחום העריכה-הגנומית, לרבות מינוף הפעילות הוותיקה בתחום של שיפור תכונות בזרעים לגידולים חקלאים.
• עוד באבוג'ן, הרחבה ושיפור של פלטפורמת ה-CPB, והמוצרים המבוססים על פלטפורמה זו MicroBoost AI, ChemPass AI, GeneRator AI להמשך חיזוק היתרון הטכנולוגי והמחשובי של החברה.
"אנו מצפים כי ההון הנובע מגיוסי הכסף האחרונים, בשילוב המזומן הקיים בחברה, יספק את התמיכה הנדרשת כדי שחברות הבנות תגענה לעמדה שתאפשר לאבוג'ן להנות מהישגיהן ועשויה ולחשוף את הערך הגלום בהן.
"לסיכום, אני גאה מאוד בהתקדמות שהשגנו באבוג'ן ובטוח ביכולתן של החברות הבנות שלנו להמשיך ולקדם את קווי המוצרים שלהן ולממש את יעדיהן העסקיים. לפיכך, אנו מצפים בקוצר רוח להמשיך ולדווח על המשך ההתקדמות וההישגים שלנו, הן למשקיעים ארוכי הטווח והן למשקיעים החדשים שלנו." סיכם מר חביב.
התפתחויות מהעת האחרונה בחברות הבנות:
ביומיקה (חברה בת המתמקדת בפיתוח תרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי)
• תוכנית האימונו-אונקולוגיה - לאחרונה פרסמה ביומיקה תוצאות חיוביות ממחקר פרה-קליני של המוצר המוביל שלה, מוצר חיידקי חי (LBP) BMC128, הכולל ארבעה זני חיידקים חיים שנועדו לשפר את היעילות של אימונותרפיה (מסוג מעכבי בקרה חיסוניים - ICI). תוצאות אלו בטיפול ב-BMC128, הן לפני והן בשילוב עם מתן ICI, הציגו שיפור משמעותי בפעילות כנגד גידולים סרטניים בעכברים. השיפור בקבוצה שהדגימה את התגובה הטובה ביותר (אשר קיבלה את BMC128 גם לפני הטיפול ובמשולב) היה גבוה ב- 50% בהשוואה לקבוצה שקיבלה את טיפול ה-ICI בלבד.
עוד בתוכנית זו, ביומיקה התקשרה עם חברת Biose Industrie, חברת ייצור צרפתית מובילה (CDMO) והודיעה על תחילת ייצור GMP בהיקף נרחב של BMC128 כהכנה לתחילתם המתוכננת של מחקרי הוכחת היתכנות קליניים בבני אדם בשנת 2021.
ביומיקה נמצאת כעת בדיונים עם מרכזים רפואיים מובילים בישראל בנוגע לעריכת מחקר הוכחת ההיתכנות.
• תכנית למחלות מעי דלקתיות (IBD) - ביומיקה מתקדמת בתוכנית זו עם תחילתם של מחקרים פרה-קליניים באוניברסיטת צפון קרוליינה, במעבדתו של פרופ' בלפור סרטור. פרופ' סרטור הינו חוקר ומוביל דעה עולמי חשוב במחלות מעי דלקתיות בארה"ב והינו חבר הוועדה המדעית המייעצת של ביומיקה.
• תכנית תסמונת המעי הרגיז (IBS) - ביומיקה מתקדמת כמתוכנן ומסיימת בימים אלו את שלב הגילוי המחשובי של מיקרובים בעלי פונקציונליות רצויה.
קאנוניק (חברה בת בבעלות מלאה המתמקדת בפיתוח מוצרי קנאביס רפואי)
• אישור לריבוי צמחי קנאביס - לאחרונה הודיעה קאנוניק על קבלת אישור מהיחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות (יק"ר) לריבוי שתילי קנאביס רפואי. אישור זה יאפשר לחברה להתקדם בביצוע תכנית המסחור שלה. החברה מתכוונת לספק משלוח שתילים ראשון לחוות גידול במהלך שנת 2021, ומכוונת למסחר מוצר ראשון בישראל בשנת 2022.
אגפלנוס (חברה בת המתמקדת בפיתוח מוצרי אג-כימיה)
• במהלך הרבעון הצטרף מר דגלאס אייזנר כמנכ"ל חדש של חברת אג פלנוס. למר אייזנר יותר מ-20 שנות ניסיון עסקי ומשפטי מגוון, לאחר שמילא בעבר משרות ניהול בכירות והוביל סבבי גיוס הון ומהלך של רכישת חברה. מקום מושבו של מר אייזנר היינו צפון קרולינה ארה"ב.
לביא-ביו (חברה בת המתמקדת בפיתוח מוצרי אג-ביולוג'יקלס)
• תוכנית הביו-פונגיצידים (קוטלי פטריות ביולוגיים) - לאחרונה הודיעה לביא ביו על תוצאות חיוביות בשניים ממוצרי קוטלי הפטריות הביולוגיים בפיתוח המובילים שלה, LAV311 ו-LAV312. מוצרים בפיתוח אלו מיועדים לטיפול בריקבון האשכול, מחלה הרסנית הפוגעת באופן חמור בתפוקת כרמים. ניסויים אלה, שנערכו בכרמים באזורי יעד באירופה ובארה"ב, הציגו יעילות משופרת באופן מובהק ועקביות בהשוואה למוצרים הביולוגיים המסחריים ששימשו כביקורת והפחיתו את הנזק ליבולים ב-60%-70% בהשוואה לקבוצת הביקורת שנבדקה בניסויים אלה.




תוצאות כספיות מאוחדות לרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר 2020
• גיוסי הון: ב-3 בספטמבר 2020, גייסה החברה 10 מיליון דולר וב-4 בנובמבר, 2020 גייסה החברה 12 מיליון דולר נוספים. שני הגיוסים נעשו ממשקיעים מוסדיים מובילים.
• יתרת מזומנים: ב-30 בספטמבר 2020 הסתכמו המזומנים המאוחדים נטו (מזומנים ופיקדונות קצרי המועד בבנקים) ב-43.5 מיליון דולר. סכום זה כולל את ההשקעה בסך 10 מיליון דולר שהתבצעה ברבעון השלישי של 2020. כ-13.6 מיליון דולר מהמזומנים המאוחדים נטו של אבוג'ן מיוחסים לחברת הבת, לביא ביו. כאמור, לאחר מועד פרסום הדו"ח הכספי גייסה החברה השקעה נוספת בסך 12 מיליון דולר.
• בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2020 השימוש במזומן נטו בדוח המאוחד הסתכם בכ-13.4 מיליון דולר. בניכוי השימוש במזומן של לביא ביו, השימוש במזומן נטו בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2020 הסתכם בכ-9.3 מיליון דולר. השימוש במזומן נטו בדוח המאוחד ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכם בכ-4.6 מיליון דולר. בניכוי השימוש במזומן של לביא ביו, השימוש במזומן נטו ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכם בכ-3 מיליון דולר.
תחזית השימוש במזומן נטו של החברה לשנת 2020, בניכוי השימוש במזומן של חברת הבת לביא ביו, הינה בטווח של 13-15 מיליון דולר.
• לאבוג'ן אין חוב לבנקים.
• ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכמו ב-0.3 מיליון דולר לעומת 0.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
• הוצאות המחקר והפיתוח ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכמו בכ-4.0 מיליון דולר בהשוואה לכ-3.6 מיליון דולר. הוצאות המו"פ יוחסו בעיקר לניסויים פרה-קליניים של ביומיקה, ניסויי שדה של לביא ביו וחיזוק הטכנולוגיה של אבוג'ן עם יכולות חדשות.
• הוצאות פיתוח עסקי ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכמו בכ-0.6 מיליון דולר בהשוואה לכ-0.5 מיליון דולר ברבען השלישי של 2019.
• הוצאות הנהלה וכלליות ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכמו בכ-1.2 מיליון דולר לעומת כ-0.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2019. גידול זה מיוחס בעיקרו לגידול בעלות ביטוח דירקטורים ונושאי משרה.
• ההפסד התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכם בכ-5.6 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של כ-4.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2019. הגידול בהפסד התפעולי מיוחס להוצאות התפעוליות שפורטו לעיל.
• הכנסות מימון נטו ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו בכ-0.1 מיליון דולר לעומת הכנסות מימון נטו בסך של כ-0.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2019.
• ההפסד ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכם בכ-5.4 מיליון דולר בהשוואה להפסד בסך של כ- 4.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2019. הגידול בהפסד מיוחס לגידול בהוצאות התפעוליות ולירידה בהכנסות המימון נטו.
***

שיחת ועידה:
הנהלת החברה תקיים היום, 18 בנובמבר 2020, בשעה 16:00 שעון ישראל, שיחת ועידה בשפה האנגלית לסקירת התוצאות. המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה לטלפון שמספרו 03-9180609. שיחת הועידה תשודר באופן ישיר באתר החברה, www.evogene.com. השמעה חוזרת של שיחת הועידה תהיה זמינה החל משלוש שעות מתום שיחת הועידה ועד ה–20 בנובמבר, 2020. להאזנה להקלטה יש לחייג לטלפון שמספרו 03-9255901 וכן באמצעות אתר החברה למשך שלושים ימים.
ניתן לשלוח שאלות להתייחסות הנהלת החברה במהלך שיחת הועידה, עד השעה 15:00, זמן ישראל, ל-IR@evogene.com.
אודות אבוג'ן
אבוג'ן (NASDAQ: EVGN); (TASE: EVGN) הינה חברת ביולוגיה מיחשובית מובילה ששמה לעצמה מטרה לקדם מהפכה בתהליך פיתוח מוצרים לתעשיות המבוססות על מדעי-החיים, ובהן בריאות האדם, חקלאות ויישומים תעשייתיים. השילוב של הבנה ביולוגית מעמיקה ומינוף יכולות ביג-דאטה ובינה מלאכותית (AI) איפשרו לאבוג'ן לפתח את הטכנולוגיה הייחודית שלה, פלטפורמת ה- CPB לחיזוי ביולוגי מיחשובי. פלטפורמת ה- CPB נועדה לגילוי מחשובי ופיתוח של מוצרים בתחומי מדעי החיים המבוססים על מיקרובים, מולקולות קטנות ואלמנטים גנטיים – המהווים את רכיבי הליבה של מוצרים אלו. אבוג'ן מחזיקה במספר חברות-בנות אשר עושות שימוש בפלטפורמת ה- CPB לפיתוח מוצריהן: תרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי, קנאביס רפואי, אג-ביולוגיקלס, כימיה לחקלאות, שיפור תכונות בזרעים ופתרונות חקלאיים לייצור שמן קיקיון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il