TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסוויי מפרסמת תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2020 ומספקת עדכונים עסקיים


בריינסווי
בריינסוויי (NASDAQ & TASE: BWAY), העוסקת בטיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות מוחיות, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון שהסתיים בתאריך 31 במרץ 2020 ומספקת עדכונים עסקיים.
מערכת טלנירי | 25/6/20, 09:33
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

עדכונים פיננסיים ועסקיים


 


·        לשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ 2020, ההשפעה של סגירה זמנית של חלק ממרפאות הרופאים כתוצאה מהקורונה הובילה להכנסות של 4.2 מיליון דולר, ירידה של 20% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2019.


·        נכון ל-31 במרץ 2020, בסיס ההתקנות של מערכת Deep TMS עמד על 548 מערכות, עלייה של 32% בהשוואה לסוף רבעון ראשון 2019.


·        הגשת בקשה ל-FDA לשיווק של מערכת Deep TMS להתוויה של גמילה מעישון.


·        הרחבת הנהלה, כולל קידום של הדר לוי לתפקיד סגן נשיא ומנהל פעילות צפון אמריקה, מינוי ג'ודית הובר לתפקיד סמנכ"ל כספים, מינוי כריס בויר לתפקיד סגן נשיא ומנהל השיווק הגלובלי וקידום עמית גינו לתפקיד סגן נשיא ומנהל הפעילות בישראל.


 


"אנו מרוצים מכך שחלק מהמרפאות נפתחות כעת ומתקדמות לפעילות כמעט רגילה", ציין ד"ר כריסטופר וון ג'אקו, נשיא ומנכ"ל החברה. "בריינסוויי נשארה בפעילות מלאה בארה"ב, שכן זיהינו את החשיבות למטופלים בהמשך קבלת טיפול Deep TMS במהלך מגפת הקורונה. בנוסף, יצרנו אמצעים חדשים על מנת לטפל בהשפעה המאוד שלילית על הבריאות הנפשית שכל כך הרבה מתמודדים עמה בתקופה מאתגרת זו. אמצעים אלה כוללים יצירת חומרים לימודיים, השקת אתר חדש ויישום תכנית תשלומים גמישה ללקוחות חדשים. בריינסוויי הוציאה לפועל בנוסף גם תוכנית להפחתת הוצאות, הכוללת הורדת משכורות ויישום צעדים נוספים של חיסכון בהוצאות. אנו מאמינים כי פעולות אלה, לצד ביסוס אזורי מפתח של עסקינו, יבטיחו כי אנו ממוצבים היטב לתמוך בלקוחותינו הניצבים בפני אתגרים של בריאות נפשית".


 


תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2020


 


·        הכנסות הרבעון הראשון הסתכמו ב-4.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-5.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2019, ירידה של 20%. ההכנסות מהשכרה עמדו על 3.5 מיליון דולר, עלייה של 13% בהשוואה לרבעון הראשון של 2019.


·        שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון השנה עמד על 76%, ירידה קלה בהשוואה לשיעור רווח גולמי של 78% ברבעון המקביל אשתקד, כתוצאה מאחוז גבוה יותר של הכנסות מהשכרה לעומת מכירה ישירה.


·        ההוצאות התפעוליות ברבעון החולף עמדו על 6.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-5.6 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2019. עלייה זו עומדת בקו אחד עם האסטרטגיה של החברה להאיץ צמיחה על ידי הגדלת כח המכירות שלה והרחבת פעילויות שיווק בעולם.


·        ההפסד התפעולי ברבעון הראשון עמד על 3.6 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל.


·        נכון ל-31 במרץ 2020, לחברה מזומנים והשקעות קצרות טווח בהיקף של כ-18.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-21.9 מיליון דולר נכון ל-31 בדצמבר 2019, המשקף קצב שריפת מזומנים של 3.7 מיליון דולר, הנובע מעליית ההפסד התפעולי ועיכוב בגבייה מחלק מהלקוחות.


 


תחזית פיננסית


 


על אף שבריינסוויי אינה מתעתדת לספק תחזית פיננסית רבעונית באופן שוטף, בהתחשב בנסיבות שנוצרו ממגפת הקורונה, החברה מאמינה כי חשוב שמשקיעים ואנליסטים יבינו את המצב הנוכחי של עסקי החברה בסביבה משתנה זו. לכן, לרבעון השני של 2020, בריינסוויי מצפה להכנסות בטווח שבין 4.6 מיליון דולר ל-4.9 מיליון דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il