TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בומברדייה מודיעה על אסיפה שנתית וירטואלית של בעלי המניות


בומברדייה (TSX: BBD.B) תערוך את האסיפה השנתית של בעלי המניות שלה לשנת 2020 ("האסיפה") ב-18 ביוני 2020 בשעה 10:30 שעון החוף המזרחי בפורמט וירטואלי בגלל החששות המתמשכים לבריאות הציבור שקשורים למגיפת קוביד-19.
מערכת טלנירי | 17/6/20, 18:58
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

מונטריאול, קנדה, 16 ביוני 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :


 


בומברדייה (TSX: BBD.B) תערוך את האסיפה השנתית של בעלי המניות שלה לשנת 2020 ("האסיפה") ב-18 ביוני 2020 בשעה 10:30 שעון החוף המזרחי בפורמט וירטואלי בגלל החששות המתמשכים לבריאות הציבור שקשורים למגיפת קוביד-19.


 


החברה הודיעה קודם בהודעה שלה על האסיפה של 2020 שבכפוף לתנאי וחששות בריאות הציבור, היא תערוך פורמט של אסיפה היברידית, שבו בעלי מניות רשומים ומחזיקים בייפוי כוח שמונו כדין יוכלו להיות נוכחים ולהשתתף באופן אישי או באמצעות שידור אינטרנט חי. אבל בגלל הסיכונים המתמשכים שקשורים בקיום מפגשים בזמן מגיפת קוביד-19, החברה קיבלה החלטה לאמץ פורמט וירטואלי בלבד ללא השתתפות אישית.


 


בומברדייה מזמינה לכן את כל בעלי המניות הרשומים והמחזיקים בייפוי כוח שמונו כדין שרוצים להשתתף באסיפה המקוונת לעשות זאת על ידי הצטרפות לשידור האינטרנט החי שזמין בכתובת https://web.lumiagm.com/122776078. כרגיל, רק בעלי המניות הרשומים והמחזיקים בייפוי כוח שמונו כדין יורשו להצביע ולהתערב במהלך האסיפה החיה. בעלי מניות לא רשומים, אורחים והתקשורת יוכלו לצפות באסיפה המקוונת דרך שידור האינטרנט החי שזמין באותו קישור.


 


הוראות להצבעה והשתתפות באסיפה המקוונת, כולל הגשת שאלות להנהלה וליו"ר מועצת המנהלים של בומברדייה, יהיו זמינות באתר של החברה כאן ובפלטפורמה של האסיפה המקוונת. בומברדייה מעודדת את בעלי המניות להצביע ולהגיש את ייפויי הכוח שלהם לפני האסיפה.


אודות בומברדייה


עם יותר מ-60,000 עובדים על פני שני מגזרים עסקיים, בומברדייה היא מובילה גלובלית בענף התחבורה, שיוצרת מטוסים ורכבות חדשניים שמשנים את השוק. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות נסיעה מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחיות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.


לבומברדייה, שהמטה שלה במונטריאול, קנדה, יש אתרי ייצור והנדסה ב-25 מדינות וגם תיק רחב של מוצרים ושירותים לשוקי התעופה העסקית, התעופה המסחרית והתחבורה המסילתית. המניות של בומברדייה נסחרות בבורסה לניירות ערך של טורונטו (BBD). בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2019 בומברדייה רשמה הכנסות של 15.8 מיליארד דולר. חדשות ומידע זמינים בכתובת bombardier.com או תעקבו אחרינו בטוויטר @Bombardier


בומברדייה הוא שם מסחרי של בומברדייה בע"מ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il