TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסטארטאפ הישראלי Driivz גייס 11 מיליון דולר בהובלת Gilbarco Veeder-Root וקרן ההשקעות Centrica Innovation


עידן מור. צילום-אדם לורנס
Driivz מפתחת ומספקת מערכת תוכנה מבוססת ענן לניהול אנרגיה ורשתות טעינה של רכבים חשמליים

Driivz מפתחת ומספקת מערכת תוכנה מבוססת ענן לניהול אנרגיה ורשתות טעינה של רכבים חשמליים
Gilbarco Veeder-Root מרחיבה את פתרונות הטעינה שלה לרכבים חשמליים בשוק הפרטי והמסחרי
Centrica Innovations מרחיבה את השקעתה ב-Driivz לאחר שהובילה את סבב הגיוס הקודם ב-2018
חברת הסטארטאפ הישראלית Driivz (דרייבז) השלימה גיוס סבב C בהיקף 11 מיליון דולר, בהובלת Gilbarco Veeder-Root (GVR) וקרן ההשקעות התאגידית Centrica Innovations. הגיוס ישמש להרחבת הפעילות העסקית של Driivz בשוק הבינלאומי, וכן לגיוס עשרות עובדים בתחומי הפיתוח הטכנולוגי, השיווק והמכירות – רובם בישראל.


Driivz מספקת מערכת תוכנה מקיפה ומבוססת-ענן עבור ספקי שירותים בתחום הרכב החשמלי, כגון ציי רכב, רשתות תדלוק, וחנויות נוחות ברחבי העולם. המערכת שפיתחה מספקת יכולות לניהול המערך התפעולי, מיטוב אנרגיה, בילינג ונדידה, וכן אפליקציה לשימוש הנהגים. הפתרונות של Driivz משמשים מעל 500 אלף נהגים ותומכים ביותר מ-130 סוגים שונים של תחנות טעינה.


Gilbarco Veeder-Root היא מובילה עולמית באספקת טכנולוגיה וציוד חיוני לתדלוק וטעינה חשמלית של רכבים בחנויות נוחות ובציי רכב מסחריים. השותפות עם Driivz תאפשר ל-GVR להרחיב את פתרונותיה לאפליקציות של ציי רכב ונקודות קצה, ולהסיר את החסמים בדרך לפיתוח וניהול יעיל יותר של תשתיות טעינה לרכבים חשמליים.


"השותפות עם Driivz ממשיכה את ההשקעה של GVR בשוק הטעינה לרכבים חשמליים. בהיותנו שותף מוביל ומבוסס היטב בענף התדלוק המסחרי והפרטי, בעל דריסת רגל משמעותית בשווקים רבים בעולם, אנו ממשיכים להציע פתרונות חדשניים ללקוחותינו במעבר שלהם לטעינת הרכב החשמלי העתידי," אמר אהרון סאק, נשיא Gilbarco Veeder-Root. "הטכנולוגיה של Driivz היא העתיד של ניהול רשתות הטעינה בעולם ואנו שמחים לסייע להמשך הצמיחה שלה, ובכך גם להרחיב את יכולתנו לתמוך בלקוחות שלנו ולשפר את חוויית המשתמש של אנשים הנוהגים ברכב חשמלי בכל העולם".


עידן מור, מנהל ההשקעות של קרן Centrica Innovations בישראל: "אנו מתפעלים מהפרישה הבינלאומית ש-Driivz מצליחה להשיג בעזרת הפלטפורמה שלה. אנו עובדים כעת עם צוות המו"פ של Driivz כדי לשלב את הפתרונות המתקדמים שלה לניהול אנרגיה בתחום הרכב החשמלי לתוך מארג פתרונות ניהול האנרגיה של Centrica. צעד זה יסייע לנו להתגבר על אתגרים בתחום טעינת הרכב החשמלי, וכך להאיץ את קצב האימוץ של רכב חשמלי במדינות רבות ו'לחשמל' את האופן בו אנו חיים, עובדים ומתניידים".


דורון פרנקל, מייסד ומנכ"ל Driivz: "הגיוס הנוכחי מבסס את מעמדה של Driivz כמובילה טכנולוגית בתחום הרכב החשמלי. אני נרגש מהחזון המשותף שיש לנו עם GVR ו-Centrica לגבי האצת השימוש ברכבים חשמליים ואופטימיזציה של השימוש באנרגיה. ספקיות שירותים גדולות, יצרניות רכב, וחברות דלק ונפט כבר בחרו בנו הודות לטכנולוגיה וליכולת הגידול המוכחת שלנו, וכיום אנו מסייעים להם להאיץ את פעילותם העסקית בשוק המתרחב במהירות של הרכב החשמלי".


פרנקל הוסיף כי "חוויית השימוש ברכב הולכת ומתפתחת במקביל לשינויים התכופים בשוק האנרגיה. אנו מפתחים את הפתרונות החדשניים שלנו עבור מגזרים שונים, כגון ציי רכב, חברות אנרגיה וחברות דלק ונפט. השותפות האסטרטגית שלנו עם GVR יוצרת סינרגיה עסקית שתאפשר לה להשלים את היצע הפתרונות שלה עם שירותים דיגיטליים לטעינת רכב חשמלי, ובתוך כך תאפשר ל-Driivz לתמוך בלקוחותיה ולהניע קדימה את מהפכת הרכב החשמלי".

אודות Driivz
Driivz היא ספקית גלובלית של תוכנה לחברות המספקות תשתיות ושירותים לטעינת רכבים חשמליים. החברה מאיצה את הטרנספורמציה המתמשכת והדינמית של תעשיית הטעינה עבור רכבים חשמליים. הפלטפורמה החכמה ומבוססת הענן שפיתחה Driivz מספקת יכולות נרחבות הכוללות ניהול המערך התפעולי של רשתות טעינה, מיטוב אנרגיה, בילינג ונדידה, טעינה ביתית, מסחרית, ובציי רכב, כולל אפליקציה לשימוש הנהגים.
ממשרדיה בתל אביב, Driivz עובדת עם לקוחות ב-18 מדינות שונות, ביניהם מובילי תעשייה גלובליים כמו EVgo, ESB, ElaadNL ו-Centrica. הפלטפורמה של Driivz מנהלת עשרות אלפי עמדות טעינה בצפון אמריקה ואירופה, המשמשות מעל לחצי מיליון נהגים.
למידע נוסף: https://driivz.com  
 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il