TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

nanO2 Combustion Catalyst® של Purify Fuel יופץ במזרח התיכון על ידי קנו בלו


purifyfuel
השותפות הבינ"ל ללא מתחרים הזאת מספקת למובילים הגלובליים פתרון מיידי ומוריד עלויות בזמן ל-IMO 2020
Purify Fuel, Inc. (PFI), היוצרת של nanO2 Combustion Catalyst® שעוזר לצרכני דיזל לחסוך כסף ולהפחית פליטות, הודיעה היום שחתמה על עסקת הפצה בלעדית עם קנו בלו. nanO2 Combustion Catalyst של Purify Fuel ממטב את הביצועים ונצילות הדלק במזוט ימי, והופך את המזוט הימי לפתרון יותר משתלם מאשר מזוט עם מעט מאוד גופרית (VLSFO).

הערבוב של nanO2 Combustion Catalyst עם מזוט ימי מאפשר לבעלי אוניות להימנע מבעיות התאימות שקשורות לתערובות של VLSFO ומהקשיים המכניים שקשורים בהפעלה באמצעות כמה סוגי דלק תוך הגדלת היעילות וחיסכון בכסף.

בנוסף, עם היישום לאחרונה של החקיקה הגורפת של IMO 2020 שתקפה מ-1 בינואר 2020, מחירי ה-VLSFO עלו ועברו את המזוט הימי. ייתכן שהמגמה הזאת לא תימשך, אבל מחירי VLSFO כמו/ קרובים למזוט הימי מחזקים את הטיעון בעד שימוש ב-nanO2 Combustion Catalyst של Purify Fuel.

באמצעות ההסכם, קנו תפעל כשותפת ההפצה הבלעדית באזור, ותעזור ללקוחות בשווקים של ספנות, כרייה, שירותי נפט, תחבורה וייצור חשמל להשיג דיזל יותר נקי ויעיל. קנו בלו מתמקדת בלזהות ולהביא ללקוחות שלה את הטכנולוגיות פורצות הדרך הטובות ביותר שקיימות כעת בעולם המדע והטכנולוגיה בתחום רחב של מגזרים עסקיים.

"השותפות הזאת היא לא רק טובה מבחינה כלכלית לאזור, היא גם מצוינת לקיימות הסביבתית", אומר באדר עבדולעזיז קנו, יו"ר קנו בלו. הפתרון nanO2 Combustion Catalyst של Purify Fuel יעזור למנועי דיזל לפעול באופן יעיל יותר ובתוך כך יעזור להפחית פליטות מזיקות. העיתוי של Purify Fuel לא היה יכול להיות טוב יותר כשהאזור והעולם מחפשים אפשרויות של דלקי מאובנים נקיים יותר".

"העסקה מתבססת על הסכם שותפות ההפצה הבלעדית הראשון שלנו עם Mencast Holdings, שהביא את nanO2 Combustion Catalyst של Purify Fuel לשלושה מנמלי התדלוק הגדולים ביותר בעולם -- סינגפור, פוג'יירה ושנגחאי -- עם מכירות שנתיות של יותר מ-20 מיליארד גלונים", אומר ג'ון קרול, מנכ"ל Purify Fuel. "בנוסף, באמצעות הפעילות של מנהל הספנות שלנו, ג'ון "פוזי" מילר, סגן אדמירל (בדימוס), הצי של ארצות הברית, התקדמנו מאוד לעמידה ביעד שלנו להיות מופצים ב-60% מהנמלים הגדולים ביותר בעולם".

השותפות המלהיבה הזאת תוצג ב-Middle East Bunkering Convention בדובאי. אם אתה בעל אוניות באזור ורוצה מידע נוסף איך לנצל את nanO2 כדי לחסוך כסף ולהפחית פליטות, התקשר איתנו בבקשה על ידי ביקור באתר www.purifyfuel.com כדי לקבוע פגישה.

אודות קנו בלו

קנו בלו Kanoo Blue הוקמה בבחריין כדי להביא טכנולוגיות משבשות למזרח התיכון ואפריקה, בתחומי הננו טכנולוגיה, האינטרנט של הדברים התעשייתי, ביו טכנולוגיה, מים וטכנולוגיות מתקדמות אחרות שמאוד נחוצות לאזור. קנו בלו היא גם השותפה המסחרית של Houston Technologies, Middle-East בתיק הטכנולוגיות המשבשות שבחזית הקידמה שלה.

אודות Purify Fuel

Purify Fuel יוצרת תחמוצות של עפרות נדירות מבוססות ננו-טכנולוגיה רשומות כפטנט כדי לעזור למפעילי דיזל גדולים לחסוך כסף ולהפחית פליטות. nanO2 Combustion Catalysts® של Purify Fuel מעורבבים לפי הזמנה כדי למטב תערובות של דיזל וביו-דיזל לשוקי הספנות, סידוק, צבא, כרייה, ייצור חשמל ורכבות. זרזי הבעירה מגדילים את האנרגיה שנקצרת מכל גרם של דלק תוך הפחתת הפליטות של חלקיקים ופיח שנוצרים על ידי בעירה לא מלאה. Purify Fuel עובדת ישירות עם צרכנים גדולים של דיזל וביו-דיזל כדי לעזור להם לחסוך כסף, להגדיל את ההספק ולהפחית פליטות.

למידע נוסף על Purify Fuel, בקרו בבקשה באתר www.purifyfuel.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il