TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הופעת בכורה של ג'קדה בתור "מומחית" בשירות לקוחות בדוח של HFS Research על עשרת המובילים באוטומציה של תהליכים רובוטיים


jacada
חדשנות ובינה מוטבעת באוטומציה של שירות לקוחות מודגשות כחוזקות החשובות

Jacada Inc., מובילה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, שמחה להודיע על מעמדה בתור "המומחית" בדוח שפורסם לאחרונה "התוצאות של עשרת מוצרי תוכנת RPA (אוטומציה של תהליכים רובוטיים) המובילים של HFS". מהדורת 2020 היא מחקר מפורט על שביעות רצון מ-RPA בקרב 255 משתמשי על ב-RPA שהניב דירוגים של 311 מוצרים ביותר מ-30 מימדים של חוויית הלקוח. הדוח מתאר איך ספקי ה-RPA המובילים תומכים בלקוחות שלהם ומאפשרים להם להגדיל את תוכניות האוטומציה שלהם ולחולל שינוי אמיתי.
ג'קדה ואחרים הוערכו על סמך קריטריונים שנחשבים כקריטיים לתמיכה במשימת השינוי של הארגון באמצעות:
ביצוע: דגש על סדר הגודל של הפעילות, הלקוחות, קלות השימוש, אבטחה, ממשל ואמצעי בקרה.
חדשנות: מפת הדרכים והחזון של המוצרים כולל מו"פ, מדרגיות וגמישות, ובינה מוטבעת.


קול הלקוח: התוצאות מבוססות על בדיקת נאותות מעמיקה עם הלקוחות כדי לקבל את הסיפור האמיתי.
"כללנו את ג'קדה במחקר ה-RPA שלנו השנה על סמך השימוש המתמחה שלה בטכנולוגיית אוטומציה כדי לחולל תוצאות בתחום של שירות לקוחות", שיתפה אלנה ל. כריסטופר, סגנית נשיא בכירה - מחקר ב-HFS Research. "ג'קדה מאפשרת ללקוחות שלה לשפר תהליכים עסקיים באמצעות פתרונות חכמים של מעורבות לקוחות שמשלבים אוטומציה, בינה מלאכותית וניתוחים -- ה-Triple-A Trifecta של HFS".


הדוח ממשיך ומדגיש את היכולת של ג'קדה לשנות תהליכים עסקיים ולספק תוצאות בשירות לקוחות אוטומטי. הלקוחות נותנים את הקרדיט על התוצאות לאופי הגמיש וניתן להתאמה אישית של המוצרים שלה.


סקוט מריט, המנהל הגלובלי של האוטומציה, מסביר את החשיבות הרבה של להיות "המומחית" בדוח. "לדעת מי אתם ומה אתם עושים בתחום הזה, זה הסוד לאריכות ימים באוטומציה. כשהאחרים מנסים להבין את אסטרטגיית ההתמחות שלהם, אנחנו שמחים לקבל את ההכרה של HFS על התוצאות האמיתיות שאנחנו משיגים עם הצוותים של פעילות שירות הלקוחות, כשאנו עוזרים להם להתגבר על מורכבות ולספק חוויות שירות לקוחות ללא מאמץ ללקוחות שלהם".


כדי לקרוא את הדוח המלא שמתאר איך ג'קדה מאפשרת שירות עצמי חכם ומעורבות סוכנים עם תמהיל ייחודי של "Triple-A Trifecta" של HFS, תלחצו כאן. למידע נוסף, כולל הדגמות וידאו של טכנולוגיית האוטומציה של ג'קדה, בקרו באתר www.jacada.com. לשאלות של העיתונות, התקשרו עם מתיו סטורם בכתובת mstorm@jacada.com.


אודות ג'קדה
ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות עם ניסיון של יותר משלושה עשורים באוטומציה מקצה לקצה של האינטראקציה עם הלקוחות אצל לקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלים על ידי RPA של שירות הלקוחות כדי ליצור חוויות של שיתוף פעולה אמיתי בין לקוחות, עובדים ורובוטים בתוך מרכז אוטומציה ובינה מלאכותית דל קוד אחד.

אודותHFS Research
המשימה של HFS היא לספק תובנות עם חזון על חידושים חשובים שמשפיעים על הפעילות העסקית, כולל: אוטומציה, בינה מלאכותית, בלוקצ'יין, מודלים של עסקים דיגיטליים וניתוחים חכמים. אנחנו מתמקדים בעתיד של התפעול בענפים חשובים. אנחנו משפיעים על האסטרטגיות של לקוחות ארגוניים לפתח שדרות תפעוליות כדי להישאר תחרותיים וליצור שותפויות עם ספקי שירותים בעלי יכולת, ספקי טכנולוגיות ויועצים צד שלישי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il