TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

LEGO® Education מציינת 40 שנה של שינוי האופן שבו ילדים לומדים עם פתרון חדש ללמידה מעשית של STEAM


LEGO.CREDIT SHUTTERSTOCK
הפתרון החדש LEGO® Education SPIKE™ Prime לחטיבת הביניים זמין עכשיו; ההרשמה פתוחה לתוכנית המורה המומחה של LEGO Education לשנת 2020
LEGO® Education מציינת את יום ההולדת ה-40 שלה עם ההשקה הכלל עולמית של הפתרון החינוכי הכי חדש שלה, LEGO® Education SPIKE™ Prime. SPIKE Prime מפגיש אבני לגו, רכזת ניתנת לתכנות עם הרבה כניסות, חיישנים ומנועים שכולם מופעלים על ידי היישום המרתק SPIKE על בסיס שפת התכנות Scratch, יחד עם 32 מערכי שיעור. SPIKE Prime ימשיך את המורשת של LEGO Education מאז 1980 כחלוצה בלמידה מעשית, שמשנה את האופן שבו תלמידים לומדים את מקצועותSTEAM (מדעים, טכנולוגיה, הנדסה, אמנות ומתמטיקה).

מאז חשיפתו באפריל 2019, LEGO Education SPIKE Prime היה המוצר שהכי ציפו לו מ-LEGO Education. SPIKE Prime מעניק חוויית למידה אינטואיטיבית, מסתגלת באופן טבעי ומאוד כלילתית שעוזרת לתלמידים לבנות ביטחון ולפתח את מיומנויות ה-STEAM והמיומנויות של המאה ה-21 שהם צריכים כדי להצליח בכוח עבודה שמשתנה במהירות. LEGO Education SPIKE Prime זמין לרכישה היום תמורת $329.95, ויוצג ב-Bett Show בלונדון ב-22-25 בינואר.

עם הדרכה למורים, מדריכים איך להתחיל לעבוד ומערכי שיעור חינם, LEGO Education תוכנן להיות קל ואינטואיטיבי למורים כפי שהוא לתלמידים. יש גם שלושה קורסי הדרכה אישית שמעבירים מדריכי מורים שהוסמכו על ידי האקדמיה לחינוך של לגו כדי להבטיח שלמורים יהיה כל מה שהם צריכים כדי לשלוב בביטחון ובהצלחה את SPIKE Prime בתוך תוכניות הלימוד ומערכי השיעור הקיימים.

"כמחנך שמנסה כל הזמן למצוא דרכים חדשות ללמד נושאי STEAM, אני מתלהב מ-SPIKE Prime של LEGO Education כי היא משתלב בהלך המחשב של העשיין ובאלמנטים היצירתיים שעוזרים לגרום לתלמידים בכל הרמות להיות מעורבים ולפעול בכיתה", אמר ג'ון בישופ, מתאם K-12 STEM של אזור בתי הספר הציבוריים קנטון ומחנך מומחה של לגו.

"כולנו יודעים שנושאי STEAM חשובים, ועם SPIKE Prime אפשר להביא אותם לכל כיתה - בין אם זה שיעור STEAM או רובוטיקה ייעודי או קורס מדע, מתמטיקה או אפילו אנגלית. הגיוון של SPIKE Prime מלהיב אותי מאוד להביא אותו לאזור בתי הספר שלי".

SPIKE Prime מצטרף ל-40 שנות המורשת של LEGO Education בפתרונות למידה מעשיים שחוצים תוכניות לימודים, קלים ליישום, מרתקים לכל הרמות של הלומדים ואפשר להתאים אותם ספציפית לצרכים של כל כיתה מ-K-12. כל תיק המוצרים של LEGO Education, עכשיו כולל SPIKE Prime, תוכנן במיוחד כדי לאפשר לתלמידים לעסוק באופן מעשי בשיעורים שמאתגרים אותם לחשוב באופן ביקורתי ויצירתי, לפתור בעיות ולתקשר ביעילות עם אחרים. באמצעות הרצף של פתרונות הלמידה המעשיים שלה, LEGO Education עוזרת למורים לשלב למידת STEAM מעשית בכיתה כדי לערב את כל התלמידים ולבנות את הביטחון שלהם בלמידה.

"הרבה השתנה ב-40 השנים מאז ש-LEGO Education הוקמה, אבל המשימה שאנו מחויבים לה רלבנטיים היום כפי שהייתה אז", אומר אסבן סטארק, נשיא LEGO Education. "למידה תוך כדי משחק היא בלב החברה, ותמיד האמנו שלמידה מעשית בונה את הביטחון והמיומנויות שילדים צריכים. עם ההאצה של הבינה המלאכותית, האינטרנט של הדברים והאוטומציה, יותר חשוב מאי פעם לצייד את המורים בפתרונות ומשאבים כמו SPIKE Prime שמערבים את כל התלמידים בלמידת STEAM ומפתחים את המיומנויות שנחוצות בשוק העבודה של המאה ה-21".

תוכנית המורה המומחה של LEGO Education

כש-LEGO Education חוגגת יום ההולדת ה-40 שלה, היא גם מציינת את המחנכים שנותנים השראה ומפתחים את הבונים של המחר. תוכנית המורה המומחה של LEGO Education מעניקה הכרה למורים האלה ששותפים למשימה של LEGO Education בבניית הביטחון והמיומנויות של המאה ה-21 אצל תלמידיהם. מחנכים מומחים הם הגיבורים היומיומיים שמשפיעים על הכיתות שלהם באמצעות למידת לגו מעשית והם בעצמם לומדים כל החיים, ושמחפשים דרכים חדשות לערב את התלמידים שלהם. באמצעות תוכנית המורה המומחה, מחנכים שחושבים אותו הדבר יכולים לשתף ידע ורעיונות על ההצלחה של התלמידים עם התמיכה של עמיתיהם ו-LEGO Education.

בקשות להירשם לקבוצת המורה המומחה של 2020 מתקבלות עכשיו. המחנכים המעוניינים באוסטרליה, רוסיה, בריטניה וארצות הברית מוזמנים להגיש בקשה עד 30 באפריל 2020. פרטים על התוכנית, תהליך ההרשמה והכשירות לתוכנית אפשר למצוא כאן: LEGOeducation.com/MasterEducators.

צפו בסרט הזה למידע נוסף על כל 40 שנות ההיסטוריה של LEGO Education. למידע נוסף על הפתרון החדש של LEGO Education, בקרו בבקשה באתר www.legoeducation.com/meetSPIKEprime

אודות LEGO® Education SPIKE™ Prime

מיועד לגילאי 10+, כיתות ו' עד ח'
המחיר $329.95 לערכה, ששני תלמידים יכולים לחלוק אותה בו-זמנית
מבוסס על פלטפורמת התכנות באמצעות גרירה ושחרור Scratch וזמין ל-iOS, כרום, חלונות 10, מאק ואנדרואיד
32 שיעורים עוזרים למורים להתחיל ומאפשרים לשלב את SPIKE Prime בתוך מגוון של שיעורים ממדע ומתמטיקה ועד למדעי החברה ואמנויות השפה בקלות מדהימה
מבטיח שכמה כיתות יכולות לחלוק ערכות בתוך בית הספר באמצעות 45 דקות של הכנה פלוס זמן השיעור
כולל 11 אלמנטים חדשניים חדשים שפותחו על ידי LEGO Education וקבוצת לגו, שהופיעו לראשונה ב-SPIKE Prime
זמין לרכישה באתר של LEGO Education או באמצעות מפיצים מורשים
מביא יצירתיות ומעורבות ב-STEAM לתוכניות אחרי הלימודים, מועדוני רובוטיקה, תכנות ותחומים של מייקרים באמצעות LEGO® Education SPIKE™ Prime Expansion Set by LEGO Education (נמכר בנפרד)
ערכת ההרחבה ויחידת המוכנות לתחרויות ניתנות לשימוש עכשיו על ידי צוותים בתחרויות רובוטיקה, כולל FIRST® LEGO® League ו-World Robot Olympiad
אודות LEGO® Education

LEGO® Education מציעה חוויות למידת STEAM מעשית תוך כדי משחק המבוססת על מערכת האבנים של לגו, חומרה, תוכנה ותוכן לתלמידים ולמורים שלהם בלמידה מוקדמת, בחינוך היסודי והתיכוני וגם באמצעות תוכניות ותחרויות אחרי הלימודים. הפתרונות האלה יוצרים סביבה של למידה פעילה ותוך שיתוף פעולה שבה התלמידים בונים מיומנויות לעתידם, אהבה לכל החיים ללמידה וביטחון ביכולתם ללמוד ולפתור בעיות, ומכינים אותם להצלחה במשך כל החיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il