TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

החבר לשעבר בנבחרת האולסטאר של ה-NBA והזוכה במדליית זהב אולימפית מייקל רד מצטרף לקרן טכנולוגיות הספורט Advantage


advantagesportsfund
רד השקיע ביותר מ-85 חברות ויתמקד עכשיו בהזדמנויות חדשניות שמעצבות את עתיד הספורט
החבר לשעבר בנבחרת האולסטאר של ה-NBA מייקל רד, שפרסומו הרב ביותר על התקופה שהיה קלע במילווקי באקס והתפקיד שמילא בנבחרת הגברים האולימפית של 2008, מצטרף לקרן טכנולוגיות הספורט ADvantage כשותף הון סיכון. ADvantage היא קרן טכנולוגיות ספורט גלובלית שנתמכת על ידי leAD Sports ו-OurCrowd להשקעה בחברות טכנולוגיה בשלבים המוקדמים שמטרתה לעצב את עתיד הספורט. בתפקידו זה רד יחפש טכנולוגיות ספורט עם ADvantage ויאיץ את ההכנסה של מוצרים ושירותים חדשים לעולם הספורט.

מקולומבוס, אוהיו רד יכסה טכנולוגיות מתפתחות בנקודת המפגש של ספורט ונתונים, עם מיקוד בהתכנסות של שלומות ואתלטיקה. מאז פרישתו ב-2013, רד נמצא בחזית של מה שהפך לטרנד בולט: ספורטאים שעוברים מתקופתם כשחקנים להשקעה בטכנולוגיה. בשש השנים האחרונות, רד השקיע ביותר מ-85 חברות כמשקיע אנג'ל, שותף ב-Third Wave Digital, ובאמצעות מעורבות בקרנות אחרות. רד הוא שוב חלוץ, הפעם הוא ממוקד בהזדמנויות חדשניות שמעצבות את עתיד הספורט בכל העולם.

"אני מצטרף בענווה לצוות של ADvantage ונרגש להצטרף לג'רמי, כריסטוף ואלכס בהשקעה בצוותים הטובים ביותר שיוזמים טכנולוגיות ספורט בכל העולם", אמר רד. "התמזל מזלי לאורך הקריירה שלי לתור בעולם ובמיוחד בנבחרת ארה"ב נחשפתי לאופן שבו תרבויות שונות יוצרות את סביבות הספורט והטכנולוגיה שלהן עם חוזקות ייחודיות. לכן אני נרגש להצטרף לצוות הראשון שמשיג באופן פעיל רעיונות וכישרונות מסביבות ברחבי העולם כדי לקדם את הענף שלנו".

"אנחנו שמחים לקבל את פניו של מייקל למשפחת ADvantage", אמר ג'רמי פרסמן, שותף ב-ADvantage. "באמצעות ההישגים שלו בספורט והניסיון בשש השנים האחרונות בהשקעות הון סיכון, מייקל בנה רשת גלובלית נרחבת ומומחיות רבה בעסק של ספורט וטכנולוגיה. אנחנו נרגשים לעבוד איתו כדי לזהות ולבנות את הדור הבא של חברות טכנולוגיות ספורט מצוינות שיכולות להרוויח מנקודת המבט הייחודית שלו".

רד, שיש בו להט לשפר את האיכות הכוללת של השלומות של הספורטאים, הוסיף: "אני חושב איך פציעות חמורות בסופו של דבר חיבלו בקריירה שלי. הפוטנציאל כיום של התמהיל הנכון של טכנולוגיות ונתונים להאריך ולשפר את תקופת המשחק הפעיל של מקצוענים וחובבים כאחד, יכול לשחרר את הפוטנציאל האנושי ולהוות בסיס לתעשייה עצומה".

בהתאם לתזות ההשקעה הרחבות יותר של ADvantage, רד יתמקד בהוזלת טכנולוגיות ביצועים והרחבת בסיס המשתמשים שלהן.

"היישום הבא של הטכנולוגיות האלה שאני צופה הוא עבור הצרכן היומיומי שרוצה לשפר את הבריאות והשלומות הכוללות שלו", אומר רד. "טלפונים חכמים ותוכנה מתחילים לעשות דברים שקודם הצריכו מעבדה של ציוד רפואי, והתועלת והתובנות שקיבלתי מהמאמנים המקצועיים שלי יעמדו בצל של מה שזמין ללוחמים של סוף השבוע וספורטאים בחטיבות הביניים".

רד ישתתף בפסגת המשקיעים הגלובלית הקרובה של OurCrowd ב-13 בפברואר 2020 בירושלים.

אודות קרן טכנולוגיות הספורט Advantage

ADvantage היא קרן טכנולוגיות ספורט גלובלית שנתמכת על ידי leAD Sports ו-OurCrowd להשקעה בחברות טכנולוגיה בשלבים המוקדמים שמטרתה לעצב את עתיד הספורט. leAD Sports היא פלטפורמה מובילה להשקעה בטכנולוגיות ספורט שהוקמה על ידי המשפחה של אדי דסלר, המייסד של אדידס, כדי לתמוך ולממן את חברות הטכנולוגיה הכי מבטיחות בספורט מהפרה-סיד עד הצמיחה. OurCrowd היא משקיעת הון הסיכון הכי פעילה בישראל ופלטפורמת מימון ההמונים מבוסס ההון המובילה בעולם עם הון של 1.3 מיליארד דולר שמוקצה ל-200 חברות שבתיק ההשקעות ו-35 אקזיטים. השותפות הייחודית הזאת מאפשרת ל-ADvantage לנצל רשת גלובלית חזקה כדי להשיג הזדמנויות מובילות בתחומים של מעורבות וחוויית אוהדים, ספורטאים וקהילות מחוברים וענפי ספורט נגזרים (ספורט אלקטרוני, פנטסיה וענפי ספורט חדשים). את הקרן מובילים היזם הסדרתי ובונה הון הסיכון המומחה כריסטוף סונן ומשקיע הון הסיכון והספורטאי המקצועני ג'רמי פרסמן.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://www.advantagesportsfund.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il