TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Mary Kay Inc. סוגרת שנה בולטת של מתן תוקף מדעי במפגש ה-73 של אגודת הכימאים הקוסמטיים


Mary Kay
המפגש של אגודת הכימאים הקוסמטיים מכנס יותר מ-1,300 משתתפים מכמה ממותגי ויצרני הקוסמטיקה והטיפוח האישי המובילים

ב-2019 Mary Kay Inc. המשיכה במחויבות בת עשרות שנים שלה למחקר במדע העור על ידי חשיפת התוצאות של מחקרים פורצי דרך רבים וקידום דיונים אקדמיים עם מקבילים בענף בכנסים מדעיים ברחבי העולם. ממש לאחרונה, Mary Kay הייתה בניו יורק במפגש ה-73 של אגודת הכימאים הקוסמטיים, שבה המותג נתן חסות, שיתף פעולה וחקר יישומים של המיקרוביום של העור עם מומחים מובילים בתחום.

"ממחקרים חדשים עולה שהמיקרוביום ממלא תפקיד חשוב בבריאות הכוללת של העור, וכחדשנית מובילה בטיפוח העור, Mary Kay משקיעה הרבה במחקרים נוספים על ההשפעה שלו", אמרה ד"ר לוסי גילדיי, המנהלת המדעית הראשית של Mary Kay. "יש לנו מחויבות למלא תפקיד פעיל בקהיליות הקוסמטיקה והמדע באמצעות השתתפות בכנסים דרמטולוגיים גלובליים כמו המפגש של אגודת הכימאים הקוסמטיים, בהם אנחנו יכולים לשתף וללמוד ממומחי מדע אחרים כדי לעזור לנו לפתח מוצרים יותר יעילים".

המפגש של אגודת הכימאים הקוסמטיים מכנס יותר מ-1,300 משתתפים מכמה ממותגי ויצרני הקוסמטיקה והטיפוח האישי המובילים. מעודדים את המשתתפים לאינטראקציה עם דוברים שמציגים את המחקרים והחידושים האחרונים שמעניינים מדעני קוסמטיקה, להחליף רעיונות עם עמיתים ולחדש קשרים עם קולגות מרחבי העולם.

Mary Kay נתנה חסות למושב הלימודי במפגש, כולל הנושאים "הרוויית הקוורום: הדרך החדשה לשלוט במיקרוביום", "חקירת יישומים חדשים בטיפוח אישי: לאזן את המיקרוביוטה של העור שלנו", "השפעות גלובליות של המיקרוביום", "השינויים בזמן במיקרוביום של עור הפנים".

מחקרים מדעיים נוספים ב-2019

המפגש ה-73 של אגודת הכימאים הקוסמטיים הוא האירוע האחרון בסדרה של מצגות של Mary Kay בקהילה המדעית והאקדמית שמחזקות את המחויבות רבת השנים של המותג לקדם את המחקר והפיתוח בבריאות העור. בכל שנה Mary Kay עורכת מאות אלפי בדיקות מדעיות על מוצרים ורכיבים כדי להבטיח את אמות המידה הגבוהות ביותר של בטיחות, איכות וביצועים. Mary Kay מחזיקה ביותר מ-1,500 פטנטים על מוצרים, טכנולוגיות ועיצוב אריזות בתיק הגלובלי שלה. לאחרונה החברה הודיעה על פתיחת מפעל ייצור ומו"פ חדיש בעלות יותר של יותר מ-100 מיליון דולר בלואיביל, טקסס.

ב-2019 Mary Kay התמקדה בשלושה עמודים במחויבות שלה לבריאות העור: זיהום אוויר, בריאות המחסום העורי ועור רגיש, ההבנה של הזדקנות העור ואסטרטגיות להתערבות.

זיהום אוויר ובריאות בעור

מאי: Mary Kay נתנה חסות לסימפוזיון אקסקלוסיבי על ההשפעה של זיהום אוויר על בריאות העור באזור אמריקה הלטינית ב-Reunión Anual de Dermatólogos Latinoamericanos (RADLA) היוקרתי בבואנוס איירס, ארגנטינה. ד"ר גילדיי הנחתה את הסימפוזיון הזה עם שלושה מומחי דרמטולוגיה ברזילאים ששיתפו מחקרים על ההשפעה של זיהום אוויר על העור. המסקנה הייתה שנוגדי חמצון יהיו דרך ישימה לפעול נגד ההשפעות השליליות של זיהום אוויר על העור. למרבה המזל, Mary Kay גם הציגה ממצאים על תצמיד נוגד חמצון שיכול לעכב את הסימנים המוקדמים מדי של הזדקנות שקשורים להשפעות המזיקות של זיהום אוויר.


יוני: כנס הדרמטולוגיה העולמי ה-24 במילאנו, איטליה. Mary Kay נתנה חסות למושב שאלות ותשובות עם שני מומחים לדרמטולוגיה על ההשפעה של גורמים מעיקים סביבתיים באירופה על העור. ד"ר מישל היינז, מחקר וטכנולוגיה גלובליים של תחילת התהליך ב-Mary Kay, אירחה את האירוע הזה בהשתתפות שני מומחי עור אירופים ידועים:


ד"ר ז'אן קרוטמן, פרופסור ומנהל במכון המחקר לייבניץ לרפואה סביבתית - דיסלדורף, גרמניה.
ד"ר סטפני וויליאמס, דרמטולוגית ומנהלת רפואית ב-EUDELO - לונדון, בריטניה.


יוני: בפסגת העתיד של הפורמולציות בקוסמטיקה ה-5 בדיסלדורף, גרמניה, ד"ר היינז חשפה מחקר של Mary Kay שנמשך על תצמיד נוגד חמצון שעוזר לעכב את התחלת הסימנים המוקדמים מדי של הזדקנות העור שקשורה לתוצאים המזיקים של חלקיקי פליטה של דיזל (DEP). הטכנולוגיה פורצת הדרך הזאת, שנמצאת בקו מוצרי טיפוח העור Mary Kay® TimeWise® Miracle Set 3D™, מספקת משטר חזק שנלחם ברדיקלים חופשיים באמצעות גישה תלת מימדית בלעדית שהוגשה לגביה בקשה לפטנט להזדקנות העור.
בריאות המחסום העורי ועור רגיש

מרץ: בכנס הדרמטולוגיה העולמי ה-20 בסינגפור, דייוויד גאן, מדען ראשי בכיר ב-Mary Kay Inc., הציג כמה תובנות חדשות בהערכה והבנה של האדמה של הפנים. על בסיס העבודה הזאת, המדענים של Mary Kay זיהו טכנולוגיית טיפול בעור שעוזרת להפחית את הייצור של חלבונים ואנזימים פרו דלקתיים בעור ופיתחו פורמולציה קוסמטית המכילה את הרכיבים האלה כדי לטפל ביעילות בהאדמה של הפנים תוך שימוש באמצעים קליניים ייחודיים.


אוגוסט: המנהלת הבכירה לעניינים רפואיים של Mary Kay סין, ד"ר ג'ני ג'יאנג, שיתפה אסטרטגיות ממחקר של Mary Kay לשיפור תפקוד המחסום העורי והאדמה של הפנים במפגש השנתי של ועדת הדרמטולוגיה שארגן האיגוד הסיני לרפואה אינטגרטיבית בלנז'ו, מחוז גנסו, סין. הממצאים האלה עשויים לספק תובנות חשובות להבנת עור רגיש.


נובמבר: Mary Kay הייתה נותנת חסות של סימפוזיון במפגש השנתי ה-44 של האגודה היפנית לדרמטולוגיה חוקרת (JSID) באאומורי, יפן. ד"ר גילדיי הנחתה סימפוזיון לימודי שחקר אסטרטגיות להגנה על הסביבה נגד הזדקנות העור באסיאתיות, תגובת חלבונים לדלקת בעור ופגמים במחסומים העוריים. בפאנל השתתפו שלושה דרמטולוגים ידועים:


ד"ר אקימיצ'י מוריטה, MD Ph.D., המחלקה לדרמטולוגיה גריאטרית וסביבתית בבית הספר למדעי הרפואה למוסמכים של אוניברסיטת נאגויה סיטי.
ד"ר סאנג יון לי, MD Ph.D., המחלקה לדרמטולוגיה, בית החולים סבירנס גנגנם, המכון לחקר הביולוגיה של העור, בית הספר לרפואה של אוניברסיטת יונסיי בסיאול, קוריאה.
ד"ר גיוהיי אגאווה, MD Ph.D., המחלקה לדרמטולוגיה, בית הספר לרפואה למוסמכים של האוניברסיטה של קיוטו.
ההבנה של הזדקנות העור ואסטרטגיות להתערבות

מרץ: בכנס של Skin of Color Society בוושינגטון הבירה ד"ר שונה ברקס- הנדרסון, סגנית מדען ראשי, מחקר קליני, חשפה מחקר חדש על תמצית שעועית לבנה והיכולת שלה להסדיר יצירת מלנין, שמובילה לשיפור בגוון עור לא אחיד והיפר פיגמנטציה של הפנים. ד"ר ברקס- הנדרסון גם הציגה גישה חדשה שעוזרת בשיפור האדמה של הפנים במפגש השנתי של האקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה.


מאי: סגנית המדען הראשי של Mary Kay ד"ר טיפני קרל השתתפה במפגש השנתי ה-77 של החברה לדרמטולוגיה חוקרת בשיקאגו, שם היא הציגה נתונים חדשים שנאספו כשנותחו ההשפעות של סרום המכיל חמש תמציות של פירות בוטניים שידועות כעשירות בוויטמין C על מראה העור. כחלק מהמחקר הזה, החוקרים של Mary Kay טיפלו ברקמת עור מלאכותי עם הסרום הזה והשתמשו בגישה גנומית כדי להבין איך הסרום השפיע על העור.


יוני: Mary Kay נתנה חסות לכנס השנתי הגדול ה-34 (AGC) של האגודה האמריקנית של בוגרי הרפואה של האוניברסיטה של הפיליפינים (UPMASA) בדאלאס. הכנס כינס יותר מ-500 רופאים מארה"ב והפיליפינים שדנו בנושאים שנעו מדרמטולוגיה ועד לאורתופדיה ונוירולוגיה.


ספטמבר: Mary Kay שיתפה את המחקר האחרון שלה שמתמקד בגורמים ובמנגנונים היסודיים של עור רפוי במפגש השנתי ה-49 של האגודה האירופית למחקר דרמטולוגי (ESDR) שהתקיים בבורדו, צרפת. ד"ר מישל היינז שיתפה נתונים על טכנולוגיה שמתמקדת בעור רפוי ומובילה לשיפור במדדים הקליניים של העור.
ספטמבר: Mary Kay הציגה ממצאים מניסויי מחקר שמראים איך הצמיגות של קרם הגנה מהשמש, תכונה שמשפיעה על המריחה על העור, ניתנת לכיוונוןF באמצעות פרמטרים של עיבוד בסימפוזיון על קרם הגנה מהשמש 2019 שהוצג על ידי סניף פלורידה של אגודת הכימאים הקוסמטיים בלייק בואנה ויסטה, פלורידה.


אודות Mary Kay


מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il