TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המנהל המסחרי העולמי של בריטיש איירווייס מר אנדרו ברם בישראל


בריטיש איירווייס
"תל אביב היא אחד מהיעדים המובילים בעולם לחופשה בשנת 2020 ונמצאת בחברה טובה יחד עם סיישל, דרבן, האיים המלדיביים, פלמה ומרקש."

"בשנת 2019 חוגגת בריטיש איירווייס את שנת המאה להיסוודה, הקו לתל אביב פועל מעל 87 שנים וכהבעת אמון בקו זה, אנו מכניסים לשירות לישראל את המטוס החדיש בעולם, האיירבוסA350-1000 שבו מושבי ה-Club Suite החדשים - סוויטות עסקים אישיות עבור הנוסעים במחלקה. בכך, נמשיך להוביל את מהפכת התעופה העולמית"


בריטיש איירווייס משקיעה סכום שיא של יותר מ-6.5 מיליארד ליש"ט בשדרוג מטוסי החברה, טרקליני העסקים ברחבי העולם, תפריטים בטיסות, שירותי שינה, בידור, טכנולוגיה ושירותי WI FI
צפו בסרטון: הרכבת מטוס האיירבוס 350-1000 של בריטיש איירווייס

לינק להורדת תמונות
העיר תל אביב נבחרה להיות בצמרת היעדים הפולאריים ביותר לחופשה של חברת התעופה בריטיש איירווייס בשנת 2020. כך אמר היום אנדרו ברםMr. Andrew Brem המנהל המסחרי העולמי של חברת התעופה בריטיש איירווייס, במפגש עיתונאים מיוחד בתל אביב. ברם ציין כי תל אביב נמצאת ברשימה של היעדים הפופולאריים ביותר בעולם שאליהם טסה חברת התעופה בריטיש איירווייס והנחשבים ליעדי חופשה. יחד עם תל אביב, הרשימה כוללת את איי סיישל שבאוקיינוס ההודי, העיר דרבן שבדרום אפריקה, האיים המלדיביים, פאלמה דה מיורקה שבספרד והעיר מרקאש שבמרוקו.


המנהל המסחרי העולמי של בריטיש איירווייס, אנדרו ברם, הגיע לביקור בישראל לרגל הכנסתו לשירות בקו שבין תל אביב ללונדון של המטוס החדיש והמתקדם בעולם, האיירבוס 350-1000. המטוס הזה, שנחשב למילה האחרונה בתחום התעופה, הוכנס בחודשים האחרונים לשירות בטיסות של בריטיש איירווייס, והקו שבין לונדון לנתב"ג נבחר להיות אחד הקווים הראשונים בעולם, שאליו יוכנס המטוס הזה לשירות, בטיסה יומית. התכנון הפנימי של המטוס החדיש היא המילה האחרונה בעולם התעופה, ובמחלקת העסקים מוצעים מושבי ה-Club Suite החדשים, שהם למעשה סוויטות עסקים אישיות עבור הנוסעים במחלקה, ושלכל אחד מהם דלת הזזה אישית. מושבי מחלקת העסקים הופכים בקלות למיטה שטוחה לחלוטין, ולידם מסכי מגע משוכללים, מערכת בידור שולחן אוכל ועוד.


"הבחירה של בריטיש איירווייס בקו לישראל כאחד הקווים הראשונים בהם יפעל המטוס, היא הבעת אמון של החברה בישראל, ומוכיחה את המחויבות ארוכת השנים של בריטיש איירווייס לשוק חשוב זה", אמר ברם. הוא אף ציין כי "בריטיש איירווייס החוגגת השנה את שנת המאה, היא חברת התעופה הבינלאומית הוותיקה בישראל ופועלת כאן מאז שנת 1932, עוד טרם הקמת המדינה. הטיסות הראשונות של החברה נחתו בימת הכנרת. כיום החברה מפעילה 19 טיסות שבועיות לתל אביב בעונת הקיץ ו- 14 טיסות שבועיות בחורף, בקו שבין ת"א ללונדון וכל טיסותיה הן בתצורה 'ארוכת טווח' (Long Haul)."


ברם הוסיף כי החברה, שהייתה הראשונה להציג מושבים שהופכים למיטות שטוחות לחלוטין במחלקת העסקים שלה Club World, ממשיכה להוביל את המהפכה בעולם התעופה תוך שדרוג השירותים המוצעים לכל לקוחות החברה עם דגש על מחלקות היוקרה. "המטרה שלנו היא להיות הבחירה הראשונה (First Choice) עבור כל לקוח. כל נוסע חשוב בפני עצמו, מהנוסע במחלקת התיירים ועד לנוסע באחת ממחלקות היוקרה. מטרתנו להבטיח לכל אחד ואחת מהנוסעים שלנו את חווית הטיסה הטובה בעולם ואנו נמשיך ונשקיע במקומות שהכי חשובים לקהל לקוחותינו, כדי לבדל את בריטיש איירווייס למול חברות אחרות, באמצעות שיפור חוויית הטיסה ומתן שירותים ייחודיים."


"אנו פועלים בזירה תחרותית ושוק התעופה מאתגר היום יותר מתמיד. התנאים הללו של ענף התעופה העולמי הם שמכתיבים את האופן שבו עלינו למצב את בריטיש איירווייס לעתיד לבוא - כחברת התעופה האיכותית, המחויבת ביותר ללקוחותיה, ירוקה ותורמת לסביבה ולעולם וכחברת תעופה ידועה במקצועיות ומצוינות. כבריטיש איירווייס לכולם".


יעל קטן, מנהלת מסחרית אזורית בריטיש איירווייס, אמרה כי החברה מציעה לנוסע הישראלי את המגוון הגדול והנוח ביותר של טיסות לכל חמשת היבשות בתבל. "הנוסע הישראלי יכול להתרווח במושבים הנוחים של המטוסים מתל אביב ללונדון, ולהמשיך משם ליותר מ-200 יעדים שונים ב – 80 מדינות ברחבי העולם”. יעל קטן הוסיפה כי כל הטיסות של בריטיש איירווייס מתל אביב נוחתות בטרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו שבלונדון, ומשם יכול הנוסע להמשיך בטיסת המשך לכל העולם. החברה מטיסה את נוסעיה לשדות התעופה הנוחים בעולם, בשעות טיסה נוחות. השנה השיקה החברה יעדים חדשים מלונדון ובהם צ'רלסטון, פיטסבורג ואוסקה".


בריטיש איירווייס גם מציעה לנוסעים הישראלים הטסים עימה מנתב"ג, טרקלין אירוח ייחודי לפני הטיסה אך ורק להם, המאפשר להם להתרווח בעת ההמתנה לעליה למטוס. בלונדון, בנמל הבית של בריטיש איירווייס מוצעים טרקלינים שונים בכל טרמינל לשימושם של הטסים בטיסות המשך.


השקעה רב שנתית בהיקף של 6.5 מיליארד ליש"ט
בריטיש איירווייס ממשיכה בהשקעות הגדולות שלה במטוסיה: שדרוג מחלקת העסקים חדשה, הקרויה קלאב וורלד (Club World), היא חלק מתוכנית השקעה רב שנתית בהיקף של 6.5 מיליארד ליש"ט במטרה להקפיץ את המטוסים לדור החדש של התעופה בעולם, שבו בריטיש איירווייס היא מובילה. שדרוג זה כולל השקעה מאסיבית בטרקלינים, כדי להנעים את חווית הנוסע, טרם ההמראה או בעת המתנה לטיסת המשך.


בתוך המטוסים עצמם הושקעו סכומי כסף גדולים כדי להבטיח חווית טיסה הכוללת מושבים חדשים ומפוארים לצד תצורה חדשנית של פנים המטוס, שירותי Wi-Fi, ושדרוג הארוחות והמזון המוגש לנוסעים בכל המחלקות.


צי המטוסים של בריטיש איירווייס עובר גם הוא התחדשות, ובשנה הקרובה יתווספו לצי המטוסים של החברה לא פחות מ-72 מטוסים חדשים ומתקדמים, שהראשון שבהם הוא המטוס המתקדם בעולם, האיירבוס 350-1000 לצידו יכנסו לשירות המטוסים החדישים דרימליינר בואינג 787-10 ומטוסים נוספים. בריטיש איירווייס הזמינה עוד 18 מטוסי בואינג 777-9.


מטוס האיירבוס A350-1000 החדש יהיה בעל שלוש מחלקות:
מחלקת תיירים (World Traveler), מחלקת תיירים פלוס ((World Traveler Plus ומחלקת העסקים החדשה והמתקדמת ביותר של בריטיש איירווייס (Club World). המושבים החדשים במחלקת העסקים מבטיחים לכל נוסע פרטיות מרבית, כולל דלת הזזה אישית. מחלקת העסקים החדשה הינה פרי פיתוח של בריטיש איירווייס והיא תאובזר במושבי ה-Club Suite חדשים, שהם למעשה סוויטות עסקים אישיות עבור הנוסעים במחלקה, המבטיחות פרטיות מרבית וחוויית טיסה אקסקלוסיבית. העיצוב החדש של המחלקה בתצורת 1-2-1, יאפשר לכל נוסע גישה ישירה למעבר היישר מהמושב, פרטיות מוחלטת אודות לדלת הזזה אישית לכל סוויטה ומיטה-ספה יוקרתית ונוחה במיוחד הנפרשת לאורך של כשני מטרים. בכל מושב כריות מפנקות, שמיכות פוך לצד שמיכות קלות ועוד.


תכנון מחלקת העסקים נעשה כך שכל סוויטה אישית תציע כ40% יותר מרחב אחסון למטען האישי, בנוסף מותקן ארון שירות אישי שיכלול עמדת איפור וטיפוח עם מראה. כל מושבי סוויטות העסקים (Club suite) יחוברו לרשת הWiFi ויאבזרו בשקעי חשמל ו-USB. מערכת הבידור תוקרן על גבי מסכים מתקדמים בגודל 18.5 אינץ'.


מחלקת העסקים החדשה במטוסי האיירבוס 350-1000 בריטיש איירווייס תכלול 56 סוויטות עסקים בנוסף לעוד 56 מושבי מחלקת תיירים משודרגתWorld Traveler Plus , בה הנוסעים יקבלו ערכת טיפוח אישית, כרית קטיפתית ושמיכה אישית, לצד תפריט ארוחות מורחב ומשודרג, ומחלקת תיירים (World Traveler) שבה 219 מושבים. מטוס האיירבוס A350-1000 החדש, יעניק לנוסעים אפשרות להתרווח ברוגע ולנשום לרווחה, זאת אודות ליכולת סינון הרעשים, התקרה הגבוהה והתאורה המותאמת לזמן ולאור השמש. כדי להקל על הטיסה, ובמיוחד כדי להקל על העייפות (Jet-Leg), מותקנת במטוס מערכת הזנה של אוויר צח שבו לחץ אוויר יהיה זהה ללחץ האוויר של טיסה בגובה 6,000 רגל בלבד.


כל הארוחות לנוסעי מחלקת העסקים Club World, יוגשו בסגנון מסעדת יוקרה: לא עוד מגשים עם ארוחות קבועות. מעתה, דיילי החברה יעברו במחלקה עם עגלות תצוגה ויציעו לכל נוסע לבחון בעין את המנות השונות ולבחור ממגוון המנות הראשונות, לצד מנות אחרונות, אשר יוגשו בנפרד בכלים מעוצבים ומותאמים למנה, כנהוג במסעדות היוקרה המובילות בעולם. בנוסף, ממשיכה בריטיש איירווייס, את שירות המזנון הפתוח במשך הטיסה, שבה יוכלו כל נוסע לקחת לעצמו נשנושים ומשקאות במהלך הטיסה.


לקוחות מחלקת התיירים ייהנו גם הם משדרוג הארוחות בטיסות ארוכות הטווח, ויקבלו ארוחה שניה מלאה ואפשרויות מגוונות יותר של חטיפים ונשנושים המוצעים בין הארוחות.


החידושים וההשקעה של בריטיש איירווייס בשנת 2019 לא יוגבלו רק לאוויר: החברה ביצעה שדרוגים משמעותיים לטובת לקוחותיה בכל הקשור לשירותי הקרקע. אתר האינטרנט של החברה עוצב מחדש בכדי להפוך את תהליך הזמנת הכרטיסים ליעיל ופשוט יותר. כמו כן, החברה הציגה תגי כבודה דיגיטליים מיוחדים, המאפשרים לטסים מלונדון לסמן את הכבודה שלהם באמצעות אפליקציה ייעודית המסתנכרנת באופן אוטומטי עם מערכות החברה ומאפשרת קיצור תהליכי הצ'ק אין בשדה התעופה, קיצור משמעותי של תורים וזמני המתנה וכן מעקב אחר המזוודות בכל רגע נתון.


בנוסף, בעקבות ההצלחה של הפיילוט בשדה התעופה היתרו שבלונדון, בריטיש איירווייס הודיעה כי תפרוש אמצעי זיהוי ביומטריים בשדות תעופה מרכזיים נוספים ברחבי העולם: גטוויק, ניו יורק (JFK), אורלנדו, לוס אנג'לס, מיאמי ועוד. החברה תצטייד גם ברכבי פושבאק (דוחפים) בלתי מאוישים, נשלטים מרחוק וידידותיים לסביבה, אשר יקצרו את זמני הסבב של המטוסים ויפחיתו איחורים בכ-70%. חידוש נוסף שתציע החברה יהיה הזמנת חדרים במלונות דרך אפליקציה ייעודית עבור נוסעים שפספסו את טיסתם.


בריטיש איירווייס מתקדמת לעבר עתיד ירוק יותר
בריטיש איירווייס הופכת את צי המטוסים שלה למתודלקים בדלק מטוסים נקי המיוצר על ידי מיחזור אשפה. הטכנולוגיה שנבנתה על ידי חברת Velocys, תיקח יותר מחצי מליון טון אשפה ותהפוך אותו לדלק מטוסים נקי יותר לסביבה, דבר שיפחית את פליטת גזי החממה ב-40 אחוזים עבור כל טון של דלק, דבר השווה ערך להורדה של 40,000 מכוניות מהכביש מידי שנה. חברת התעופה הודיעה שבכוונתה להפחית את פליטות הפחמן ב-50% עד 2050 מרמות של 2005.


הדלק ישפר גם את איכות האוויר עם הפחתה של עד 90% מהפיח הנפלט ממנועי המטוסים ויביא לכמעט 100% הפחתה בתחמוצות הגופרית. הפיתוח צפוי להביא גם השקעות של מאות מיליוני פאונדים, מאות מקומות עבודה במהלך הבנייה וכ-130 מקומות עבודה קבועים לאזור.


בריטיש איירווייס הינה חברה מייסדת בברית התעופה המובילה OneWorld. המיזוג עם איבריה תחת קבוצת IAG והברית המשולשת שיצרה עם איבריה ואמריקן איירליינס, מאפשר לחברה להציע לנוסעים טיסות במחירים אטרקטיביים ללמעלה מ-500 יעדים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il