TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבן דרך מרכזית בעסקת אדמה והויפנג – מערך מכירות משותף


אדמה
הצדדים חתמו על הסכם המיזם המשותף היום בשנגחאי במעמד פרנק נינג, יו"ר כמצ'יינה וסיינוכם, ודאי יואן, מזכיר המפלגה בעיר יאנצ'נג, בה ממוקם המטה של הויפנג

אדמה בע"מ ("אדמה") (SZSE 000553) וחברת Jiangsu Huifeng Bio Agriculture Co. Ltd. ("הויפנג") (SZSE 002496) הודיעו היום, בהמשך להודעתן הקודמת מה-10 בינואר 2019, על התקשרותן במיזם משותף אסטרטגי למסחור סל המוצרים המפורמלים להגנת הצומח של הוייפנג בשוק הסיני. אדמה תרכוש אחזקה של 50% בחברת Shanghai Dibai Plant Protection Co. Ltd. ("דיבאי" או "החברה"), חברה בבעלות מלאה של הויפנג, אשר עיקר פעילותה במכירה והפצה של מוצרים מפורמלים להגנת הצומח בסין. ההתקשרות במיזם המשותף מהווה אבן דרך מרכזית לקראת העסקה הגדולה יותר, בה אדמה צפויה לרכוש את עסקי האגרוכימיה של הויפנג, ואת אתר היצור המרכזי של הויפנג בדפנג, ג'יאנגסו ("הרכישה הכוללת"), כפי שפורסם מוקדם יותר השנה.

הצדדים חתמו על הסכם המיזם המשותף היום בשנגחאי במעמד פרנק נינג, יו"ר כמצ'יינה וסיינוכם, ודאי יואן, מזכיר המפלגה בעיר יאנצ'נג, בה ממוקם המטה של הויפנג.

עיקרי העסקה:
אדמה תרכוש 50% ממניות של החברה בתמורה לתשלום במזומן בסך 370 מיליון יואן (53 מיליון דולר), בכפוף להשלמת דוח הערכת שווי.
השלמת העסקה תהיה כפופה לחידוש מרבית פעילות מערך הפרמול של הויפנג, וכן התקשרות בהסכמים המחייבים בנוגע לרכישה הכוללת.
השלמת העסקה צפויה במהלך הרבעון הראשון של שנת 2020.

עם מכירות שנתיות של כ-75 מיליון דולר, החברה מחזיקה בסל אטרקטיבי של מוצרים מפורמלים להגנת הצומח המעניקים מענה לחקלאים בסין, הכולל יותר מ-150 רישויים, וכן צוות מכירות מנוסה המונה 180 עובדים. על פי תנאי העסקה, החברה תקבל זכויות בלעדיות, בלתי מוגבלות בזמן וחופשיות מתמלוגים, לרישויים הקיימים והעתידיים של הויפנג בסין, כשכל מכירות המוצרים המפורמלים של הויפנג בסין יתבצעו באמצעות החברה.

כבעלי מניות שווים עד להשלמת הרכישה הכוללת, אדמה והויפנג ינהלו את החברה במשותף ויהיו זכאיות לייצוג שווה בדירקטוריון. אדמה תהיה אחראית לקביעת הכיוון המסחרי, השיווקי והמיתוגי של החברה.

מר אן לירו, סמנכ"ל בכיר באדמה ומנהל קלסטר סין אמר: "הנוכחות המסחרית החזקה של המיזם המשותף שלנו, המספר הרב של מוצרים מבודלים ומוגני פטנט והסל הרחב של רישויי מוצרים, משלימים באופן יוצא מן הכלל את אלו של אדמה. אדמה היא אחת החברות בעלות הצמיחה המהירה ביותר בסין מאז החלה בפעילותה המסחרית בשנת 2015, ואילו הויפנג היא מזה שנים רבות יצרן מוביל של חומרים פעילים ומוצרים מפורמלים איכותיים לשוק הסיני והעולמי. המיזם המשותף האסטרטגי מסמן אבן דרך משמעותית בהתרחבות המתמשכת והמהירה שלנו בסין, ויחזק באופן ניכר את הפעילות המסחרית, המיצוב וההיצע שלנו בשוק מרכזי זה".

מר ז'ונג האנגן, יו"ר הויפנג, הוסיף: "אנחנו שמחים ביותר על השגת אבן דרך חשובה זו בשיתוף הפעולה שלנו עם אדמה. המיזם המשותף המסחרי מחבר בין חברה מובילה בשוק הסיני בעלת סל חזק של מוצרים מוגמרים מפורמלים וכוח מכירות מבוסס, לבין ההכוונה המסחרית של אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום הגנת הצומח. אנחנו מצפים להעמקה ולהרחבה של שיתוף הפעולה שלנו עם אדמה, אשר יביא גם להרחבה משמעותית של השוק הגלובלי למוצרים ולפתרונות החדשניים של הויפנג".

העסקה כפופה להשלמת דוח הערכת שווי, חידוש מרבית פעילות מערך פרמול המוצרים של הויפנג, התקשרות בהסכמים מחייבים ביחס לרכישה הכוללת, וכן קבלת כל האישורים התאגידיים והרגולטוריים הנדרשים.

אדמה והויפנג ממשיכות להתקדם לקראת הרכישה הכוללת – רכישת עסקי האגרוכימיה של הויפנג, וכן אתר היצור המרכזי שלה בדפנג, ג'יאנגסו על ידי אדמה.

באמצעות הרכישה הכוללת, אדמה מתכוונת לחזק את עסקיה באופן משמעותי, הן בעולם והן בסין. אדמה תהנה ממעמד תחרותי במוצרי מפתח המיוצרים באינטגרציה אנכית, שיובילו לצמיחה משמעותית באמצעות מכירתם דרך ערוצי ההפצה של אדמה בשווקי העולם.

אודות אדמה
חברת ADAMA Ltd. (SZSE 000553) הינה מהחברות המובילות בעולם בתחום הגנת הצומח. אנו שואפים ליצור פשטות בחקלאות, ומציעים לחקלאים פתרונות ושירותים יעילים אשר מקלים עליהם ומסייעים להם לצמוח. עם אחד מסלי המוצרים המקיפים והמגוונים בעולם אשר מורכב ממוצרים מבודלים ואיכותיים, יותר מ- 7,000 אנשי הצוות שלנו מגיעים לחקלאים ביותר מ- 100 מדינות ברחבי העולם ומספקים להם פתרונות להתמודדות עם עשבים, מזיקים ונגעים ולשיפור יבוליהם. למידע נוסף, אנא בקרו אותנו בכתובת www.adama.com ועקבו אחרינו בטוויטר ב- @AdamaAgri .


אודות הויפנג
חברת Jiangsu Huifeng Bio Agriculture Co. Ltd. (SZSE 002496) עוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ומכירה של מוצרים אגרוכימיים ובאחסון והובלה של מוצרים פטרוכימיים בסין. החברה הנה יצרנית של חומרים פעילים מרכזיים, בעיקר פרוכלורז, אפוקסיקונזול, טרינקסאפק, ברומוקסיניל, MCPA ו-2,4-D, וכן גלופוסינט, אשר ייצורו מתוכנן להתחיל במתקן חדש שנבנה לאחרונה. בשנת 2018 מחזור המכירות של החברה הסתכם ב-2,519 מיליון יואן (כ-370 מיליון דולר). מכירות חומרים להגנת הצומח (חומרים פעילים וחומרי ביניים וכן מוצרים מפורמלים) ב-2018 הסתכמו ב-1,946 מיליון יואן (קרוב ל-300 מיליון דולר). החברה נוסדה בשנת 1989 והמטה שלה יושב בעיר דפנג שבמחוז ג'יאנגסו.

אודות דיבאי
Shanghai Dibai Plant Protection Co. Ltd. הינה חברה בבעלות מלאה של הויפנג, שמשרדה הראשי ממוקם בשנחאי. החברה נוסדה בשנת 2001 ומתמקדת במכירה והפצה של מוצרים להגנת הצומח בסין.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il