TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מודי'ס תרכוש החזקת מיעוט ב-SynTao Green Finance


מודי'ס
ההשקעה ב-STGF עולה בקנה אחד עם המחויבות הגלובלית המתמשכת של מודי'ס לקידום אמות מידה שקופות להערכת סיכוני ESG

Moody’s Corporation (NYSE:MCO) הודיעה היום שתרכוש החזקת מיעוט ב-SynTao Green Finance (STGF), ספקית מובילה של נתוני וניתוחי סביבה, חברה ומימשל (ESG) שנמצאת בסין ומשרתת את סין.

STGF מספקת נתוני ודירוגי ESG, אמות אג"ח ירוקות ופתרונות פיננסיים ירוקים למוסדות פיננסיים וחברות בסין. החברה גם מספקת מובילות מחשבה על ESG לקובעי מדיניות. הנתונים של STGF כוללים חברות ציבוריות סיניות, מנפיקי אג"ח ומגמות מקרו בהתפתחות של ESG. STGF הייתה החותמת הראשונה בסין שהצטרפה לעקרונות ההשקעה האחראית של האו"ם (UNPRI) כספקית שירותים והמאמתת המאושרת הראשונה בסין של יוזמת אג"ח האקלים, והמאמתת היחידה בסין של אג"ח ירוקות במסגרת המועצה המייעצת הראשונה של עקרונות האג"ח הירוקות / האג"ח החברתיות של איגוד שוקי ההון הבינ"ל (ICMA). היא גם המייסדת של פורום ההשקעות החברתיות של סין.

ההשקעה ב-STGF עולה בקנה אחד עם המחויבות הגלובלית המתמשכת של מודי'ס לקידום אמות מידה שקופות להערכת סיכוני ESG. באופן מקומי, ההשקעה מחזקת את הנוכחות והמעורבות של מודי'ס בסין והשווקים הפיננסיים שלה, עם התמקדות בתמיכה בצמיחה בת קיימא ארוכת טווח ותרומה להתפתחות הטובה של שוקי ESG.

"מאז הקמתה, STGF חיזקה את מעמדה בסין כקובעת מקומית של אמות מידה ופלטפורמה מקומית מובילה של נתוני וניתוחי ESG. הנתונים הספציפיים לסין של STGF מעניקים הזדמנות לשפר את מחקר ונתוני ה-ESG הגלובליים של מודי'ס", אמר האו שי, מנהל כללי, מנהל המדינה של הפעילות של מודי'ס בסין. "ביחד נשתמש בחוזקות וביכולות של כל אחת מהחברות כדי לספק מגוון של פתרונות לצורכי ה-ESG של משקיעים ומנפיקים, כולל מחקר משותף, פיתוח מוצרים ושיתוף פעולה טכני".

"בהתחשב באמות המידה הגלובליות של ESG ובמאפייני השוק המיוחדים של סין, STGF פיתחה מתודולוגיות ESG יעילות ייעודיות לסין וצברה כמות גדולה של נתונים", אמר פייואן גואו, יו"ר STGF. "ההשקעה של מודי'ס תעזור ל-STGF להאיץ את כיסוי הנתונים שלה, האימוץ והיכולת להמשיך לשרת את משתתפי השוק בסין. אנחנו נרגשים להיות שותפים של מודי'ס ומצפים לעבודה המשותפת בעתיד".

העיסקה משלימה את הרכישות לאחרונה של מודי'ס את Vigeo Eiris, ספקית גלובלית מובילה של מחקר, נתוני והערכות ESG, ואת Four Twenty Seven, Inc., מובילה בנתונים וניתוח סיכונים של אקלים.

תנאי העיסקה לא נמסרו, ולא תהיה לה השפעה מהותית על התוצאות הכספיות של מודי'ס ב-2019. העיסקה צפויה להיסגר עד תחילת נובמבר 2019.

אודות MOODY’S CORPORATION

מודי'ס היא רכיב חיוני של שוקי ההון הגלובליים, היא מספקת דירוגי אשראי, מחקר, כלים וניתוחים שתורמים לשווקים פיננסיים שקופים ומשולבים.


Moody's Corporation (NYSE: MC​O) היא חברת האם של Moody's Investors Service, שמספקת דירוגי אשראי ומחקר שמכסים מכשירים וניירות ערך של חוב, ו-Moody's Analytics, שמציעה תוכנה, שירותי ייעוץ ומחקר בחזית הקידמה לניתוחי אשראי וכלכלה וניהול סיכונים פיננסיים. החברה, שדיווחה על הכנסות של 4.4 מיליארד דולר ב-2018, מעסיקה בערך 13,200 אנשים בכל העולם ומקיימת נוכחות ב-44 מדינות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.moodys.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il