TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

STMicroelectronics עורכת כנס חדשנות לבכירי ההייטק בישראל שיתמקד בטכנולוגיות סמיקונדקטור מחוללות שינוי


STMicroelectronics
הכנס יעסוק בטכנולוגיות פורצות דרך בתחום הניידות, ויישומים בענף התעשייה והצרכנות; במהלכו יתקיימו הדגמות, דיוני פאנל והכרזה על ST-Up, אקסלרטור הסמיקונדקטור והחומרה של החברה לטיפוח סטארט-אפים ישראלים; את הכנס ינחה דני קושמרו, ויסגור ליאור סושרד

ענקית ייצור השבבים העולמית STMicroelectronics, המספקת פתרונות סמיקונדקטור, תערוך את כנס ST Innovation Night במרכז החדשנות על שם שמעון פרס בתל אביב ב-29 באוקטובר (ג') בהשתתפות בכירים מהארץ ומחו"ל. הכנס יכלול דיוני פאנל והדגמות של טכנולוגיות ומוצרים בתחום הסמיקונדקטור המאפשרים ללקוחות ושותפי ST לתכנן ולבנות את מערכות הדור -הבא בתחומי האוטומוטיב, ויישומים בענף התעשייה והצרכנות. כמו כן, ST תכריז על הקבוצה הראשונה של הסטארט-אפים הישראלים עמם תשתף פעולה כחלק מפעילות האקסלרטור של החברה בישראל. הכנס נערך בשיתוף ובחסות שותפי ההפצה של STMicroelectronics בישראל: Arrow, Future Electronics ו- Avnet.


את האירוע ינחה שדרן חדשות 12 והמנחה דני קושמרו ותחתום הופעת אורח של אמן החושים ליאור סושרד, אשר הצטרף לאחרונה לענף הרובוטיקה.


סטפן מרדכי שושן, מנכ"ל STMicroelectronics ישראל, אמר: "אנחנו מתכננים להפגיש יחדיו תחת קורת גג אחת מנהלים בכירים בענף ההיי טק בישראל בתחום העסקי והטכנולוגי ובכירים מקרב לקוחותינו ושותפינו בארץ ובחו"ל על מנת לדון בטכנולוגיות משבשות בתחומינו וכיצד ניתן להתקדם יחדיו הלאה. כמו כן, נציג טכנולוגיות ומוצרי סמיקונדקטור למערכות של הדור -הבא, ונחשוף עם אילו סטארט-אפים ישראלים נשתף פעולה כחלק מפעילות האקסלרטור שלנו על מנת לאפשר להם להתקדם מהר יותר ולכבוש את העולם בנושאים כמו אוטומוטיב, אבטחת סייבר, טכנולוגיות ADAS, רובוטיקה, אגריטק, חישה תלת מימדית, טכנולוגיות ללבישה, טכנולוגיות חינוך ועוד.


הכנס, אשר פונה למקבלי ההחלטות בתחומי הפיתוח של טכנולוגיית העתיד, מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי פיתוח ומחקר, מנהלי רכש, מנהלי פרויקטים בכירים, סטארטאפים, ראשי קרנות הון סיכון ועוד.


אודות STMicroelectronics
STMicroelectronics היא חברה גלובלית מובילה בתחום הסמיקונדקטור. היא מספקת מוצרים ופתרונות חכמים ויעילים המניעים אלקטרוניקה בחיי היומיום. המוצרים של החברה נמצאים בכל מקום כיום, ובשיתוף עם לקוחות החברה הם מאפשרים נהיגה חכמה יותר, מפעלים, ערים ובתים חכמים יותר, יחד עם הדור הבא של המובייל והאינטרנט של הדברים.


החברה, שהציגה מחזור מכירות של 9.66 מיליארד דולר בשנת 2018, מעסיקה כיום 46,000 עובדים בכל העולם הפרוסים ביותר מ-35 משרדים, כשמטה החברה ממקום בז'נבה. לחברה 18,000 פטנטים רשומים על שמה וכ-100,000 לקוחות גלובליים. בישראל מפעילה החברה מרכז פיתוח בכפר סבא, תוכנית אקסלרטור בתל אביב ופעילות מטה (שיווק ומכירות) בנתניה.


לפרטים נוספים: www.st.com | האקסלרטור: www.st.com/st-up



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il