TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Infor מודיעה על חילופי תפקידים בהנהגה הבכירה


Infor
מקדמת את קווין סמואלסון לתפקיד מנכ"ל * צ'רלס פיליפס ממונה ליו"ר הדירקטוריון

חברת Infor, מובילה גלובלית בפתרונות תוכנה מתמחים לתעשייה, מודיעה על חילופי תפקידים בהנהגה הבכירה של החברה, במסגרתם קווין סמואלסון, ששירת כסמנכ"ל הכספים של החברה ממונה למנכ"ל. צ'ארלס פיליפס, ששימש כמנכ"ל מאז 2010, ממונה ליו"ר הדירקטוריון של Infor. סמואלסון מצטרף גם הוא לדירקטוריון Infor.


סמואלסון הינו אחד מהמנהלים הוותיקים ביותר ב- Infor. הוא שירת במגוון תפקידים בחברה ב- 14 השנים האחרונות, החל מתפקידים בתחום המיזוגים והרכישות ועד לתפקידו כסמנכ"ל כספים. סמואלסון היה חיוני בהובלת רכישות אסטרטגיות עבור Infor ועזר להגדיל את החברה ממחזור שנתי של 35 מיליון דולר ל- 3 מיליארד דולר, לצד הבטחת שותפי השקעה ארוכי טווח. סמואלסון היה גם מעורב באופן אקטיבי בטווח רחב של פעילויות תפעול ומכירות ושיחק תפקיד חשוב במספר רב של עסקאות גדולות שבוצעו לאחרונה.
"אני מרגיש בר מזל לעבוד עם צוות כל כך מעולה ב- Infor," אמר סמואלסון.


"ההדרכה של צארלס וההובלה שלו סייעו לעצב את החברה הזאת לספקית מובילה של יישומי ERP מבוססי ענן. החזון שלנו הוא להמשיך לבנות על הנתיב המרשים של Infor, לפתח את טווח פתרונות ה- SaaS שלנו שיאפשרו ROI מהיר ומעשי ולספק ערך מוסף ללקוחות שלנו עם שירות ברמה הגבוהה ביותר בכל צעד במסע".


בזמן כהונתו של פיליפס כמנכ"ל, Infor הציגה גידול והתרחבות חסרי תקדים עם יותר מ- 2.5 מיליארד דולר שהושקעו בתכנון ופיתוח מוצרים בחמש השנים האחרונות. פיליפס, לצד סמואלסון וסומה סומסונדרם (נשיא וסמנכ"ל טכנולוגיות), שיחקו תפקידים קריטיים בניהול והשלמת סוויטת המוצרים הנוכחית של Infor ובהנעת החברה לענן. בתפקידו החדש כיו"ר הדירקטוריון, פיליפס יתמקד בפיתוח אסטרטגיה, קשרי לקוחות ורכישות חדשות.


פיליפס אמר, "אני גאה במיוחד בהישגים של הצוות. זהו הזמן המתאים לפתח את צוות ההנהגה הבכירה ככל שאנחנו ממשיכים להניע חדשנות בתעשייה. קווין הוא מנהיג מוכשר ואני מצפה לעבודה משותפת עמו ועם הצוות המנוסה שלנו כיו"ר. אני בטוח כי קווין וצוות הנהלה הבכירה שלו ייקחו את Infor לשלב הבא של גידול, בעוד הם מיישמים בהצלחה את האסטרטגיה העסקית שלנו ומנצלים את ההזדמנויות בשוק מכאן והלאה. ל- Infor יש אנשים מצוינים והיא נמצאת בעמדה של גידול במשימתה הייחודית כחברת הענן הראשונה לתעשייה".


במקביל להכרזה הנוכחית, Infor ביצעה מספר מינויי בכירים נוספים שתומכים באבולוציה של מודל התפעול של החברה על מנת להגביר מכירות ולחזק שירות וקשרי לקוחות על פי אזור גיאוגרפי וכן על מנת לתמוך באסטרטגית הגידול ארוכת הטווח שלה:


סומה סומסונדרם, שעובד בחברה מעל שני עשורים, ממונה לנשיא מוצרים, בנוסף לתפקידו הנוכחי כסמנכ"ל טכנולוגיות.
ג'יי הופקינס קודם לסמנכ"ל כספים.
קורמק ווטרס קודם למנכ"ל, ראש השווקים הבינלאומיים.
רוד ג'ונסון קודם למנכ"ל, ראש אזור אמריקה.
כל המינויים בהנהלה הבכירה הם מידיים.


בינואר 2019 Infor קיבלה השקעות בסך 1.5 מיליארד דולר משני בעלי מניות עיקריים, Koch Equity Development, LLC (KED) ו- Golden gate Capital. השקעה זאת הגיעה לאחר השקעת הון עצמי של 2 מיליארד דולר מ- KED בפברואר 2017.


"הצלחתה של Infor, במונחי הערך שהחברה מספקת ללקוחותיה ורמת העניין וההשקעה שמשכה בעשור האחרון, הנם תוצאה ישירה של עבודה קשה של כל עובדי Infor והחזון שצוות ההנהגה הציב," אמר ג'ים הנן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל ב- Koch Industries. "בשם כלל הדירקטוריון אני רוצה לברך את האנשים הללו בזמן שהם מכינים אותנו לשלב הבא והמרגש של Infor".


"ראינו בגוף ראשון הנהגה מחוללת שינויים ומסירות אין קץ שצ'ארלס הביא למטרת העברת החברה לענן בזמן כהונתו. אנחנו מודים על מנהיגותו של צ'ארלס במהלך תשע השנים האחרונות ושמחים כי הארגון ממשיך ליהנות מחזונו ומומחיותו בתפקידו החדש כיו"ר. במבט קדימה, אנחנו בטוחים כי קווין, מנהל בעל ניסיון מעמיק ומיקוד בלקוח, הינו האיש הנכון להוביל את Infor ככל שהחברה ממשיכה לספק חדשנות ומחוללת שינוי עבור לקוחות סביב העולם," אמר דיוויד דומיניק, מנכ"ל Golden State Capital שביצע את השקעתה הראשונה ב- Infor ב- 2002.


לצפייה בביוגרפיה של כל מנהל מצוות ההנהלה הבכיר של Infor ניתן להקליק כאן:
www.infor.com/leadership

אודות Infor
חברת Infor הינה מובילה גלובלית בפתרונות תוכנה עם התמחות בתעשייה. עם 17,300 עובדים ויותר מ- 68,000 לקוחות ביותר מ- 170 מדינות, הפתרונות של Infor מתוכננים לקדמה. על מנת ללמוד עוד, אנא בקרו ב: www.infor.com.


לקוחותיה של Infor כוללים:
19 מתוך 20 חברות התעופה והחלל המובילות בעולם.
9 מתוך 10 חברות ההיי-טק המובילות בעולם.
18 מתוך 25 רשתות שירותי הבריאות האמריקאיות הגדולות ביותר.
18 מתוך 20 הערים הגדולות בארה"ב.
19 מתוך 20 יצרניות הרכב המובילות בעולם.
17 מתוך 20 המפיצים המובילים בעולם.
15 מתוך 20 חברות הקמעונאות המובילות בעולם.
4 מתוך 5 מבשלות הבירה המובילות בעולם.
17 מתוך 20 הבנקים הגלובליים המובילים בעולם.
9 מתוך 10 מותגי המלונות הגלובליים בעולם.
8 מתוך 10 מותגי היוקרה הגלובליים בעולם.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il