TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נחתם הסכם לשיתוף פעולה בתחום הטכנולוגיה הרפואית בין רשות החדשנות לבין בית החולים Charite שבברלין


נחתם הסכם לשיתוף פעולה בתחום הטכנולוגיה הרפואית בין רשות החדשנות לבין בית החולים Charite שבברלין
הסכם זה יאפשר לחברות ישראליות לשתף פעולה עם בית החולים Charite, כך שהחברה תערוך ניסוי קליני, פיילוט או פיתוח משותף של הטכנולוגיות שלה בבית החולים, בתמיכת הנהלת בית החולים והצוות המקומי

אורחים מתחום המדעים, הפוליטיקה והתקשורת התאספו אמש בבית שגריר ישראל בגרמניה לטקס חתימת הסכם לשיתוף-פעולה בתחום הטכנולוגיה הרפואית (כולל מכשור רפואי, פתרונות אבחון, פתרונות תוכנה וטיפולים חדשים) בין רשות החדשנות לבית חולים Charite.


הסכם זה יאפשר לחברות ישראליות לשתף פעולה עם בית החולים Charite, כך שהחברה תערוך ניסוי קליני, פיילוט או פיתוח משותף של הטכנולוגיות שלה בבית החולים, בתמיכת הנהלת בית החולים והצוות המקומי.


מטרת התכנית היא לבצע פיילוטים ופרויקטי וולידציה, ולפתח, בשיתוף עם ה- Charite, מכשירים ושירותים טכנולוגיים ופתרונות בתחום הבריאות שיוכלו לעבור אדפטציה והתאמה לשוק הגרמני והעולמי.
מועמדים מישראל יקבלו מימון ישירות מרשות החדשנות, אשר בהתאם לתקנות המסלולים שלה תתמוך בתקציב הפרויקט בשיעור של עד 50%. ה- Chariteיספק שירותים ומומחיות.


מר אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות: "היכולת לבצע ניסויים קליניים ופרויקטי פיילוט בארגוני הבריאות המובילים בעולם היא צעד חשוב בפיתוח חברות סטארט אפ ישראליות מעבר לשלבי המו"פ. שיתוף הפעולה הנרחב וארוך השנים בין גרמניה לישראל נוגע בתחומים רבים, וההזדמנות הזו מייצרת מצב של win win שמעודד חדשנות, יוצר הזדמנויות עסקיות ומסייע בהשגת חידושים רפואיים משמעותיים".


דורון אברהמי, הנספח הכלכלי של משרד הכלכלה והתעשייה בברלין: "התכנית היא תולדה של שיתוף פעולה פורה בין ה- Charite לבין הנספחות הכלכלית בברלין, במסגרתו מגיעות מדי שנה חברות סטארט אפ ישראליות להציג את הטכנולוגיה שלהן בפני מיטב הרופאים של בית החולים. אנחנו שמחים לקחת את שיתוף הפעולה הזה קדימה ולמסד תוכנית שתסייע לטכנולוגיה הישראלית הרפואית לפרוץ ולהגיע לשוק הגרמני".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il