TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביקור ממשלתי בצ'אד


חברי המשלחת עם יור לשכת המסחר ומשנה למנכל משרד הכלכלה
משלחת ישראלית בהובלת מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה ביקרה בצ'אד בהמשך ההסכם לחידוש היחסים שנחתם בחודש ינואר האחרון. מטרת הביקור הייתה בחינת שיתופי פעולה כלכליים בין המדינות וכן העברת ידע בתחומים שונים

בין התאריכים 5-7.8.19 ביקרה בצ'אד משלחת מטעם ממשלת ישראל. רק בינואר השנה, לאחר כמעט 50 שנות נתק, נחתם ההסכם לחידוש היחסים בין ישראל לצ'אד, המדינה האפריקנית בעלת הרוב המוסלמי. בעקבות חידוש היחסים בין המדינות ביקש נשיא צ'אד שממשלת ישראל תשלח נציגים על מנת לבחון קידום שיתוף פעולה כלכלי בין המדינות והעברת ידע בנושאי חקלאות, ניהול מים, חינוך ועוד.
במשלחת, בהובלת מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, השתתפו גם מנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי, נציג אשרא, נציג משרד החקלאות ונציגת מכון הייצוא.
המשלחת נפגשה עם שרים ומנכ"לים ממשרדי הכלכלה, אוצר, חקלאות, מים, אנרגיה, מכרות, תקשורת, חינוך ובריאות. בנוסף נערכו גם פגישות עם גורמים בינלאומיים כגון נציגי הבנק העולמי והשגרירות האמריקנית, על מנת לבחון הגברת השקעות זרות במדינה.
לשכת המסחר המקומית הזמינה את המשלחת למפגש עם אנשי העסקים המובילים במדינה על מנת לבחון שיתופי פעולה עם המגזר העסקי הישראלי. החברה הממשלתית לכרייה הציגה בפני המשלחת את הפוטנציאל הכלכלי הטמון באדמת צ'אד.
צ'אד, שעיקר התל"ג שלה נובע מיצוא נפט ובקר, מעוניינת למשוך משקיעים זרים הן לתחום הכרייה בו הם רואים פוטנציאל רב והן לשדרוג התשתיות הפיזיות והחברתיות במדינה ולגוון את כלכלת המדינה.
בביקור סוכם, בין היתר, על ביקור בכירים מצ'אד בישראל, ביניהם שר החקלאות ובכירים מהמגזר העסקי.
איתי מלכיאור, נציג מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה ציין כי חברי המשלחת התרשמו מהרצון של ממשלת צ'אד ושל המגזר הפרטי לשתף פעולה עם ישראל. "אחרי יומיים אינטנסיביים של פגישות אני יכול לומר בוודאות שבהחלט יש מקום לשיתוף פעולה הן עם הממשלה והן עם המגזר העסקי. אני מניח שנראה ביקורים מטעמם בישראל בזמן הקרוב להמשך הדיאלוג" הוא הוסיף.


ד"ר יוסף דרזנין, מנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי ומחברי המשלחת הוסיף: "הקשרים המתפתחים בין צ’אד לישראל הם חלק מהמארג של יחסי ישראל עם מדינות האזור. זהו מארג המשלב שיתופי פעולה בילטרליים ושיתופי פעולה אזוריים בין ישראל ומדינות אפריקה, הים התיכון והמפרץ הפרסי בתחומי האנרגיה, המים, החקלאות והטכנולוגיה".


במשלחת השתתפו:
מר איתי מלכיאור, מנהל מדיניות יצוא, מינהל סחר חוץ, משרד הכלכלה והתעשייה, ראש המשלחת
ד"ר יוסי דרזנין, מנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי
מר דניאל וורמן, מנהל פרויקטים מיוחדים ב CINADCO, משרד החקלאות
מר אלכס אברבוך, מנהל שיווק, אשרא
הגברת סבין סגל, סמנכ"ל קשרי חוץ, מכון הייצוא



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il