TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תרמיל ההייפרלופ פורץ הדרך יוצא לדרכים ברחבי אמריקה


Virgin Hyperloop One יוצאת לדרכים
מסע החשיפה הכלל ארצי יעצור בקולומבוס, ארלינגטון, קנזס סיטי וערים אחרות בחודשים הבאים

היום אנחנו יוצאים לדרכים, משיקים את מסע החשיפה ברחי ארצות הברית עם XP-1, תרמיל הניסוי ההיסטורי שלנו


Virgin Hyperloop One (VHO) השיקה היום מסע חשיפה הראשון מסוגו בארה"ב כדי להביא את תרמיל ההייפרלופ שלה XP-1 לקהילות ברחבי ארה"ב ולהתחיל דו-שיח על העוצמה של הצורה החדשה הזאת של תחבורת המונים.


"כשמשלחות של ממשלות ומשקיעים באות לאתר הניסויים שלנו, כשהם רואים את הטכנולוגיה, היא הופכת לאמיתית עבורם. לא כל אחד יכול לבוא למדבר בנבאדה, לכן אנחנו מביאים את הטכנולוגיה שלנו לעם - העם האמריקני ייסע בצורה החדשה הזאת של תחבורה בתוך עשר שנים", אמר ג'יי וולדר, מנכ"ל Virgin Hyperloop One.


ב-11 במאי 2017 XP-1 השלים את הניסוי הכלל מערכתי הראשון בעולם של ההייפרלופ - מה ש-VHO מכנה רגע ה"קיטי הוק" שלה. זאת הייתה הפעם הראשונה שחברה כלשהי שילבה את כל הרכיבים של הייפרלופ כולל מנוע מאוד יעיל, אלקטרוניקה של הספק, ריחוף מגנטי, מערכות שאיבת ריק ורכב אווירודינמי כמערכת מאוחדת אחת. בזמן הניסויים, XP-1 קבע את שיא המהירות של הייפרלופ בקנה מידה מלא, 240 מייל בשעה על מסילה של רק 550 יארד.


מסע החשיפה הכלל ארצי יוצא לדרך כשמדינות וערים ברחבי העולם מתחרות מי תהיה הראשונה שתתקין טכנולוגיית הייפרלופ, בהכירן ביתרונות הסוציו- אקונומיים הגדולים של אימוץ מוקדם. תשע מדינות בוחנות את הטכנולוגיה והממשלה הפדרלית הקימה את המועצה לטכנולוגיות תחבורה לא מסורתיות ומתפתחות (NETT) כדי לקדם את הבטיחות והאישורים הרגולטוריים.


מסע החשיפה ייתן לקהילות מקומיות הזדמנות לראות מכלי ראשון את תרמיל הניסוי ההיסטורי וללמוד עוד על ההתקדמות של המדינה שלהם במימוש הייפרלופ תוך שנים בודדות. להלן התחנות המתוכנות לאורך המסלול של המסע הכלל ארצי:


קולומבוס, אוהיו: 4 באוגוסט 2019
התחנה הראשונה תהיה בקולומבוס, אוהיו, 4 באוגוסט. VHO משתפת פעולה עם המרכז למדע ותעשייה (COS) ועם ועדת התכנון האזורית של מרכז אוהיו (MORPC) כדי לארח יום STEM - שיכלול את הרכב XP-1 ופעילויות מעשיות שקשורות להייפרלופ לכל הגילים. האירוע בחינם ופתוח לקהל מ-10 בבוקר עד 5 אחר הצהריים כאן:
COSI (333 West Broad St. Columbus, OH 43215).


כחלק מיוזמת התחבורה במהירות גבוהה, ועדת התכנון האזורית של מרכז אוהיו עורכת חקר היתכנות של טכנולוגיית ההייפרלופ לאורך מסדרון שיקאגו- קולומבוס- פיטסבורג, ואחריו רכיבים של תסקיר השפעה על הסביבה לאורך אותו מסלול.


"אנחנו שמחים לקבל את פניהם של מנכ"ל Virgin Hyperloop One ג'יי וולדר והצוות שלו בקולומבוס. מאז שהוכרזנו כמנצחים באתגר הגלובלי של Hyperloop One ב-2017, אנחנו גאים בעבודה שלנו עם VHO בקידום מסדרון "חיבור המערב התיכון" שלנו", אמר וויליאם מאדוק, דירקטור ביצועי של ועדת התכנון האזורית של מרכז אוהיו. "הצגת VHO והתרמיל XP-1 בקולומבוס בתחנה הראשונה של מסע החשיפה בארה"ב נותנת הזדמנות לעסקים, מנהיגי הקהילות והתושבים שלנו לראות את ההשפעה שיכולה להיות לטכנולוגיה המתפתחת הזאת על ההצלחה העתידית של מרכז אוהיו - וכל המערב התיכון".


ארלינגטון, טקסס: 8-10 באוגוסט 2019


מקולומבוס VHO תיסע לארלינגטון, טקסס, שם היא משתפת פעולה עם הדאלאס קאובויז ומועצת המימשלים של צפון מרכז טקסס (NCTCOG) כדי לחשוף את XP-1 ב-AT&T Stadium, הרביעי בגודלו ב-NFL. אפשר יהיה לראות את הרכב במהלך הסיורים הרגילים באיצטדיון כאן: AT&T Stadium (1 AT&T Way, Arlington, TX 76011). הבטיחו כרטיסים כאן.


אזור דאלאס- פורט וורת' מיקד את התוכנית שלו בתלמידים מכל הגילים שמעוניינים בקריירה במדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM). האיצטדיון יהיה פתוח ב-9 באוגוסט מ-14:30 עד 16:00 לאירוע בהזמנה בלבד שישתתפו בו תלמידים ממחוזות בתי ספר באזור וקמפוסים אחרים ויודגמו בו טכנולוגיות שקשורות לפרויקט ההייפרלופ.


מועצת התחבורה האזורית דאלאס- פורט וורת' הודיעה על כוונתה להעריך טכנולוגיית הייפרלופ בטקסס. הסוכנות התחילה בחקר היתכנות של הייפרלופ במסלול מפורט וורת' אל לארדו וחקר השפעה סביבתית לאורך מסדרון מדאלאס לפורט וורת', שיכלול תחנה בארלינגטון עם גישה לשדה התעופה הבינ"ל של דאלאס פורט וורת'.


"באזור שלנו יתווספו 3 מיליון תושבים חדשים בתוך 25 שנים. כדי לטפל בזרימה הגדולה הזאת של אנשים, עלינו לבדוק פרויקטים שיחדשו את תשתית התחבורה שלנו", אמר מייקל מוריס, P.E., מנהל התחבורה של מועצת המימשלים של צפון מרכז טקסס. "אנחנו בודקים את ההייפרלופ כפרויקט פוטנציאלי שיחבר מיליוני טקסנים באופן יותר מהיר, יותר בטוח ויותר יעיל".


קנזס סיטי, קנזס: 14 בספטמבר 2019
אחרי הפסקה קצרה, XP-1 יחזור לדרכים. הודות למועצה הטכנולוגית של קנזס סיטי וחברת ה-Am Law 100 Polsinelli, XP-1 ייכנס במהירות ל-Kansas Speedway במהלך אליפות העולם בברביקיו המפורסמת של American Royal -- הברביקיו הכי גדול בעולם והחגיגה הכי גדולה של קנזס סיטי! בשבת ה-14 בספטמבר, המוכרת יותר בשם "שבת של העשן", XP-1 יוצג לצד תוכניות ידידותיות למשפחה אחרות כמו הופעות של מוסיקה, הדגמות של ברביקיו, משאיות אוכל, תערוכת מכוניות קלאסיות ו-Cowtown Family Fun Fest. אפשר יהיה לראות את הרכב החל משעה 11 בבוקר כאן:
Kansas Speedway (400 Speedway Blvd, Kansas City, KS 66111).


אחרי השלמת חקר הישימות הראשון של ההייפרלופ בארה"ב, יו"ר בית הנבחרים אלייג'ה האאהר הודיע על הקמת ועדת מומחים מיוחדת שבראשה סגן המושל מייק קיהו, שתחקור שלבים באים ומנגנוני מימון לפרויקט ההייפרלופ של מיזורי. הוועדה תגיש דוח עם המלצות עד ספטמבר 2019.


"בשם גרג קראטופי הבן מ-Polsinelli והמועצה הטכנולוגית של קנזס סיטי, אנחנו שמחים לקבל את רכב ההייפרלופ XP-1 של Virgin Hyperloop One בעיר הנהדרת שלנו קנזס סיטי", אמר ריאן וובר, נשיא המועצה הטכנולוגית של קנזס סיטי. "יש הרבה התלהבות ועניין בטכנולוגיה הזאת, ואנחנו יודעים שקהילת הטכנולוגיה וכלל הציבור בקנזס סיטי יהיו פתוחים להדגמה ולפרטים נוספים. אנחנו מעודדים את הקהילה להשתתף באליפות העולם בברביקיו של American Royal כדי לראות את הרכב פורץ הדרך הזה באופן אישי, כי אנחנו בטוחים שהוא ימלא תפקיד חשוב בעתיד של התחבורה שלנו".


חוץ מהערים האלה, Virgin Hyperloop One יעצור גם באזור המרכזי -- במסעדות, מלונות, מוזיאונים, פארקים, בתי מימשל של מדינות ואיצטדיונים -- כדי לשתף את הקידמה וההבטחה של טכנולוגיית ההייפרלופ.


המסלול הזה של 4,000 מייל ברחבי ארצות הברית ייקח היום 70 שעות נהיגה. באמצעות הייפרלופ, הוא ייקח בערך שש שעות.


אודות Virgin Hyperloop One
Virgin Hyperloop One היא חברת ההייפרלופ המובילה שמשיקה את אמצעי תחבורת ההמונים החדש הראשון מזה יותר ממאה שנים. החברה הפעילה בהצלחה רכב הייפרלופ בקנה מידה מלא באמצעות הנעה חשמלית וריחוף אלקטרומגנטי בתנאים של כמעט ריק, ומימשה אמצעי תחבורה חדש מיסודו שהוא יותר מהיר, בטוח, זול ובר קיימא מאשר האמצעים הקיימים. החברה פועלת עכשיו עם ממשלות, שותפים ומשקיעים ברחבי העולם כדי להפוך את ההייפרלופ למציאות תוך שנים, לא עשורים. יש לה כעת פרויקטים בביצוע במיזורי, טקסס, קולורדו, קרוליינה הצפונית, המערב התיכון, הודו, ערב הסעודית, ואיחוד האמירויות. מידע נוסף על הטכנולוגיה, החזון והפרויקטים המתבצעים של Virgin Hyperloop One כאן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il