TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת וואווי משיקה בישראל


Y9 Prime 2019 בעל מצלמת ה POP-UP ‏
Y9 Prime 2019 בעל מצלמת ה POP-UP ‏

ענקית התקשורת הסינית וואווי (Huawei) מודיעה היום (יום ב', 29.7) על השקת הסמארטפוןHuawei Y9 Prime 2019, השייך לשוק מכשירי הביניים ומיועד לקהלים הצעירים המעוניינים בסמארטפון בעל ביצועים גבוהים ומחיר נוח. למכשיר מערך צילום ראשי בעל 3 מצלמות ומצלמת סלפי קופצת (POP UP ), סוללה עוצמתית 4000mAh ותצוגת מסך מלאה ללא מגרעת. מכשיר זה מגיע בצירוף ממשק המשתמש החדש של וואווי, 9.0 EMUI, המבוסס על מערכת Android Pie (גרסת אנדרואיד 9.0).

המסך במכשיר ה- Y9 Prime 2019 הינו מסך מלא בגודל 6.59 אינץ', ללא חריץ או מגרעת של המצלמה הקדמית, ברזולוציית +Full HD (2340x1080), עם יחס תצוגה של 19.5:9 וצפיפות פיקסלים של 391 PPI. המכשיר כולל מעבד 12nmעם ארכיטקטורת 8 ליבות שפותח על ידי חברת Huawei מדגם Kirin 710F, וממשק המשתמש העדכני: EMUI 9.0. המכשיר מצויד בסוללה חזקה במיוחד 4,000mAh שתעניק זמן עבודה של יום שלם בקלות רבה.

מערך המצלמות האחורי של המכשיר הינו מערך מצלמות משולש ברזולוצייה של .2MP, 8MP, 16MP העדשה הראשית ברזולוציה של 16MP בעלת צמצם בגודל F/1.8 הקולטת כ- 50% יותר אור מעדשות בעלות צמצם F/2.2. העדשה ברזולוציה של 8MP רחבה במיוחד המסוגלת לצלם בזווית של 120° לתמונות נוף מרהיבות. העדשה ברזולוציה של 2MP מסייעת לעדשה הראשית בהוספת עומק שדה לאובייקט, לתמונות בוקה באיכות מצלמות SLR. בנוסף, מערך המצלמות האחורי מעניק פיצ'רים נוספים כמו צילום לילה וצילום ב Super Slow motion ב-480 פריימים לשניה.

מצלמת הסלפי הקדמית קופצת מצידו העליון של המכשיר באמצעות מנגנון אוטומטי בעת לחיצה על המצלמה הקדמית, ומאפשרת תצוגת מסך מלאה וחוויית צפייה מיטבית. במצב של נפילת מכשיר כאשר מצלמת הסלפי פתוחה, מנגנון ביטחון אוטומטי מוודא סגירה מיידית של המצלמה על מנת למנוע פגיעה ישירה. החברה ערכה בדיקות מקיפות למנגנון העלאת והורדת המצלמה על מנת לוודא שהמנגנון יחזיק מעמד למעל ל- 100,000 חזרות מבלי להיפגע.


מכשיר ה- Y9 Prime 2019 כולל מגוון רחב של תכונות שנועדו לשדרג את השימוש היום-יומי של הצרכן: ביצועים מיטביים באמצעות מעבד מתקדם, מערך צילום המשלב טכנולוגיית )AIבינה מלאכותית), סוללה חזקה , ותצוגת מסך מלאה. כל זאת במחיר המותאם לשוק מכשירי הביניים.

המכשיר יהיה זמין בישראל בצבעים כחול, ירוק ושחור החל מהיום, אצל המשווקים המורשים, במחיר מומלץ לצרכן של 1199 ש"ח.

לפרטים נוספים, בקרו באתר וואווי

אודות Huawei
וואווי משווקת מוצריה ושירותיה בלמעלה מ- 170 מדינות המשמשים למעלה משליש מאוכלוסיית העולם. ארבעה עשר מרכזי פיתוח הוצבו בארה"ב , גרמניה, שוודיה, רוסיה, הודו וסין. חטיבת הצרכנות של וואווי הינה אחת משלוש החטיבות המוקדשת לסמרטפונים, מחשבים נייידים וטאבלטים, לבישים, שירותי ענן ועוד. רשתות התקשורת הגלובליות של וואווי מבוססות על כ30 שנות מומחיות בתעשיית הטלקום המוקדשת לאספקת הטכנולוגיה החדשנית ביותר לצרכנים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il