TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הופעת הבכורה של Andersen Tax בבריטניה


אנדרסן גלובל
Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם

אנדרסן גלובל גאה להודיע על הופעת הבכורה של השם אנדרסן בבריטניה עם ההקמה של Andersen Tax LLP. Andersen Tax LLP בבריטניה מצטרפת לארגון הגלובלי כחברה החברה הראשונה בבריטניה ומנהלים אותה השותפים ג'ורג' מקרקן, ג'וליאן נלברג ופול לוידס. הצוות מתמחה בתכנון עיזבונות והכנסות חוצי גבולות נכנסים ויוצאים וגם שירותי מס אישיים למנהלי נכסים אלטרנטיביים.


ג'ורג' מקרקן מצטרף ל-Andersen Tax LLP עם יותר מ-40 שנות ניסיון בייעוץ לאנשים מאוד עשירים ולחברות גדולות לגבי ענייני מיסים בינ"ל מורכבים. הוא היה בעבר מנהל המיסים בארתור אנדרסן בסקוטלנד ולאחר מכן עבד בדלויט וגם בגרנט תורנטון. ג'וליאן נלברג ופול לוידס מצטרפים ל-Andersen Tax LLP מ-PwC. לג'וליאן יש יותר מ-22 שנות ניסיון ומוניטין כאחד מהטובים ביותר בתחום שלו. מצטרף אליו פול לוידס שיש לו יותר מ-13 שנות ניסיון וצוין בתור "כוכב עולה" על ידי Spears Wealth ב-2016.


"שלא כמו חברות רבות, אנחנו לא מתמקדים בפתרונות מהירים, לא אישיים ושבלוניים ללקוחות שלנו", אמר ג'ורג'. "אנחנו מתמקדים זה זמן רב בעזרה ללקוחותינו במציאת פתרונות יציבים ובני קיימא לצרכים שלהם. ההצטרפות למשפחת אנדרסן רק מרחיבה את היכולת שלנו לפתח פתרונות חלקים ואיכותיים ולספק ללקוחות שלנו שירות הטוב מסוגו. יש לנו קשרי עבודה קרובים עם אנשי המקצוע של אנדרסן גלובל כבר זמן מה, ואנחנו נרגשים לאמץ את השם ולאחד כוחות באופן פורמלי עם החברות החברות האחרות של אנדרסן גלובל".


"המורכבויות הגדלות בחוקי המס ברחבי העולם רק הגבירו את הצורך של הלקוחות ביועצים הכי טובים ואמינים עם הגעה בכל אזור של העולם", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "ההקמה של Andersen Tax בבריטניה על ידי ג'ורג', פול וג'וליאן היא אבן דרך חשובה עבורנו ותשמש כראש גשר להמשך צמיחה בבריטניה".


Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-144 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il