TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יפן מקדמת בברכה את מנהיגי העולם לפסגת 20G הראשונה אי פעם שלה באוסקה


יפן אירחה את פסגת 20G
שלושים ושבעה ממשלות וארגונים מתכנסים בעיר השנייה במדינה כדי להתמודד עם סוגיות גלובלית
ב-28 ו-29 ביוני יפן אירחה את פסגת 20G, שהשתתפו בה כל 20 הצדדים החברים ו-17 אורחים מוזמנים. היא התקיימה באוסקה, העיר השנייה בגודלה ביפן, והייתה הפעם הראשונה שיפן מארחת פסגת 20G, אחרי שבעבר אירחה את פסגת 7G של 2016 באיזה-שימה.

בפסגה השנה, המנהיגים דנו בנושאים חשובים שעל סדר היום הגלובלי. אחד הנושאים הבולטים היה פסולת הפלסטיק בימים, בעיה שהוכרה ההשפעה שלה על המערכת האקולוגית הימית בקנה מידה גלובלי.

כדי להראות את המחויבות לבעיה הזאת, פסגת 20G באוסקה קידמה את הקמפיין החכם של הפלסטיק של משרד הסביבה יחד עם הרעיון של "3 R (להפחית, להשתמש שוב, למחזר) ומתחדשים" עם פעולות כגון אי שימוש בבקבוקים וקשי שתייה מפלסטיק והצגת חומרים מתחדשים באתר הפסגה. במשך כל זמן הפסגה, לא היו זמינים שום מוצרי פלסטיק חד פעמיים, כולל בקבוקים, כוסות, קשים וכלים. במקומם, המשתתפים קיבלו מוצרים ושירותים חלופיים, לשימוש חוזר.

נושאים אחרים על סדר היום של הפסגה היו כלכלה, מסחר והשקעות, חדשנות, תעסוקה, העצמת נשים, פיתוח ובריאות, וכולם היו מוקד של דיונים מועילים.

מחוץ לחדרי הישיבות, המשתתפים נהנו מהתרבות והאירוח של יפן. ביום הראשון, קידמה את פניהם באתר תצוגות עץ של דנג'ירי ומקדשי מיקושי ניידים, שכולם שימשו באחד הפסטיבלים המפורסמים של האזור המקומי. בפנים האתר הציגו את הנכסים הייחודיים של אוסקה ואזור קנסאי למבקרים, כולל המידע הכי עדכני על אקספו 2025. המנהיגים ושותפיהם לחיים זכו גם להצגות של תרבות, דוגמאות של המסורת היפנית והמטבח של וואשוקו.

גם החידושים שבחזית הקידמה של המדינה בתחומים כמו רובוטיקה, רפואה וחלל הדהימו את המבקרים. שטח התערוכה הגדול הציג טכנולוגיות ומוצרים יפניים שקשורים לכל אחת מהקטגוריות שהיו על סדר היום של הפסגה: "חברה וחדשנות", "בריאות וחדשנות", "פסולת הפלסטיק בימים וחדשנות", "אנרגיה וחדשנות", "שיתוף פעולה כלכלי וחדשנות". השטח כלל גם מוצגים בנושאים כמו "המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים טוקיו 2020", "התאוששות מאסונות", "משאבי התיירות של יפן", "מסורות". כ-50 תצוגות בסך הכל כללו מגוון של תוכן מבדר ואינפורמטיבי, מלוחות ומודלים ועד לסרטי וידאו ופעילויות מעשיות.

החברות בפסגת 20G הן ארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, סין, צרפת, גרמניה, הודו, אינדונזיה, איטליה, יפן, מכסיקו, הרפובליקה של קוריאה, הרפובליקה של דרום אפריקה, רוסיה, ערב הסעודית, טורקיה, בריטניה, ארצות הברית של אמריקה והאיחוד האירופי.

תמונות רשמיות אחרות מהפסגה זמינות לשימוש העיתונות מהאתר הזה:
https://g20.org/en/media/hostphotographer/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il