TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Small Giant Games מודיעה על הרחבה אפית של זיכיון הלהיט Empires & Puzzles


Zynga
הפיצ'רים כוללים עדכונים רבים של הבסיס, הגדלת הרמות של המבצר ובניין חדש לגמרי שנקרא בקתת הציידים

Small Giant Games ("סמול ג'יאנט"), חברת בת של Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, מודיעה על הרחבה אפית של הזיכיון הפופולרי שלה, Empires & Puzzles.


ההרחבה, שמגובה בביקוש מצד השחקנים, כוללת עדכונים משמעותיים של הבסיס כולל הגדלת הרמה המכסימלית של המבצר מ-20 ל-21 וגם גרסאות מתקדמות של מכרות, חוות, יחידות אחסון ובתים. נוסף גם בניין חדש לגמרי, בקתת הציידים, שמאפשר לשחקנים ליצור פריטי קרב חדשים.


"מאז שהצוות של סמול ג'יאנט הצטרף למשפחת זינגה בשנה שעברה, הדהים אותנו כושר ההמצאה המתמשך שלהם בחידושים בתוך Empires & Puzzles, אבן פינה בתיק הזיכיונות לעד שלנו", אמר ברנרד קים, נשיא ההוצאה לאור בזינגה. "ההרחבה הזאת מראה את המחויבות של הצוות, שכולל גיימרים נלהבים, ליצירת החוויות הכי מהנות עבור קהילת Empires & Puzzles".


זינגה רכשה את סמול ג'יאנט מהלסינקי בינואר 2019. סמול ג'יאנט הביאה איתה צוות פיתוח מנוסה ועוד זיכיון לעד לתיק השירותים החיים של זינגה, Empires & Puzzles, שממזג קרבות match-3 נגישים עם אלמנטים משחקיים עמוקים יותר כמו איסוף גיבורים, בניית בסיס ובריתות חברתיות.


מאז הופעת הבכורה שלו ב-2017, Empires & Puzzles הורד יותר מ-34 מיליון פעמים והגיע למקום הראשון בהכנסות ב-57 מדינות ב-Apple App Store וב-24 מדינות ב-Google Play. הכותר הלהיט גם נכנס לטבלת עשרת המשחקים הכי מכניסים בעולם ב-124 מדינות ביחד ב-Apple App ו-Google Play.
את ההרחבה האחרונה של Empires & Puzzles הניעה בעיקר אחת המפתחות המוכשרות שלה, סופיה ונהאנן. בגיל 20, ונהאנן היא מהמפתחות הנשים היותר צעירות שעובדות בתעשיית המשחקים לסלולר. כשחקנית נלהבת של Empires & Puzzles, היא הצטרפה לסמול ג'יאנט אחרי השלמת הקריירה האוניברסיטאית שלה במדעי המחשב.


"זה חלום שהתגשם לעבוד על משחק שכבר מלהיב אותך", אמרה ונהאנן. "אני יכולה להביא את נקודת המבט שלי כמעריצה שרופה כדי ליישם רעיונות חדשים שהשחקנים שלנו יאהבו. אני כבר לא יכולה לחכות לראות מה כולם יגידו על העדכונים החדשים של הבסיס".


הערת העורך = נכסי סטילס ווידאו תומכים: https://app.box.com/s/wyywt4moif6gqj4v062gvogrysxfwc1i


אודות Zynga Inc.
זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים (פיזיים) בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il