TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדל רוכשת כשליש מהזכויות על בניין המשרדים היוקרתי המרכזי בלקסינגטון 425 במנהטן ששוויו 2.5 מיליארד שקל


בניין המשרדים היוקרתי המרכזי בלקסינגטון 425 במנהטן
מגדל חתמה על עסקת ענק במסגרתה תרכוש כ-35% מנכס מרכזי ויוקרתי ברחוב לקסינגטון 425 במנהטן, ניו יורק, ששוויו למעלה מ-700 מיליון דולר. העסקה בוצעה יחד עם קרן פנסיה אמריקאית וVanbarton- כמנהל

הנכס משמש כבניין משרדים והוא ממוקם במיקום המרכזי ביותר בעיר. בסוף אוקטובר 2018 השלימה Vanbarton, המנהלת את העסקה עבור קרן פנסיה אמריקאית, את רכישת מלוא הזכויות בנכס וכעת, מגדל מצטרפת לעסקה ורוכשת מידי קרן הפנסיה כ-35% מההון תמורת 423 מיליון ₪.


Lexington 425 הינו בניין משרדים Class A אשר הוקם בשנת 1987 בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעיר. הנכס מתנשא לגובה של 125 מטר ומתפרס על פני 31 קומות.


הבניין חולש על שטח של כ-70,000 מ"ר והוא נמצא באזור המרכזי ביותר במנהטן. התפוסה בנכס עומדת על כ-95%, כאשר משרד עורכי הדין הבינלאומי סימפסון-תאצ'ר שוכר כ-74% מהשטח, והבנק הממלכתי של קנדה (CIBC) שוכר כ-19% משטח הבניין. השטח המסחרי בנכס מושכר במלואו (100%) למגוון שוכרים לטווח ארוך כגון רשת סטארבקס ורשת פרט-א-מנג'ר.


האזור בו ממוקם הבניין נהנה מתנופת פיתוח שלא נראתה עשורים: לאחרונה הודיעה חברת הנדל"ן המקומית RXR כי מלון Grand Hyatt, הניצב כיום בתחנת Grand Central, ייהרס ובמקומו ייבנה מבנה חדשני ומודרני שיכלול מלון Grand Hyatt חדש ומעליו קומות משרדים בשטח של כ-95,000 מ"ר. נכס זה יהיה מוכן לאכלוס בשנת 2024. עוד באזור: חברת נדל"ן מקומית נוספת, RFR, רכשה את בניין קרייזלר האייקוני, הנמצא בסמוך ומתכננת למצב אותו מחדש כיעד משולב-ייעוד ברמה בינלאומית. בנוסף, בימים אלה מוקם בסמוך לנכס אותו רכשה מגדל, בניין הפאר החדשOne Vanderbilt של SLG.


כזכור, בחודש מרץ האחרון השלימה מגדל עסקה לרכישת 49% מבניין משרדים בפילדלפיה, יחד עם שותפות מקומיות, בשווי 1.6 מיליארד ש"ח.


ג'ונתן רוס, מנהל נדל"ן חו"ל במגדל, מסביר: "בשנים האחרונות פיתחה מגדל מיומנות מקצועית בהשקעות נדל"ן בארה"ב ובמערב אירופה. מיומנות זו מאפשרת עסקאות ושיתופי פעולה עם החברות המתקדמות בתחום וגופים מוסדיים מקומיים. עסקה זו מהווה רכישה איכותית נוספת התואמת את אסטרטגיית ההשקעות של החברה לטווח הארוך".


Vanbarton Group היא פירמה לייעוץ והשקעות נדל"ן הפעילה משנות ה – 90' של המאה הקודמת. הפירמה מתמחה בהשקעות אקוויטי ובאסטרטגיות חוב בשווקי נדל"ן מרכזיים ברחבי ארה"ב. כיום מנהלת הקבוצה נכסי נדל"ן רבים בעבור גופים מוסדיים, במגוון אסטרטגיות השקעה ובהתאם לפרופיל הסיכון והתשואה הנדרשים מצד המשקיעים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il