TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת SentinelOne גייסה 120 מיליון דולר בהובלת חברת ההשקעות Insight Partners


תומר וינגרטן, מנכ״ל ומייסד SentinelOne
הסבב הנוכחי הינו הגיוס הגדול ביותר של החברה שלאחר סבב זה סך הגיוסים שלה עומד על סכום של 230 מיליון דולר. הגיוס ישמש להרחבת פלטפורמת ההגנה של החברה.

חברת SentinelOne המפתחת פתרון הגנה אוטונומי להגנה על מחשבי קצה, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס רביעי (D) בסך 120 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות האמריקאית Insight Partners ובהשתתפות קרן ההשקעות של סמסונג, נקסט-אקוויטי (NextEquity) וכל המשקיעים הקודמים בחברה, הכוללים את קרן ט׳ארד פוינט (Third Point Ventures), רד פוינט (Redpoint Ventures), דאטה קולקטיב (DCVC) ואחרים.


לאחר סבב זה סך הגיוסים של החברה עומד על 230 מיליון דולר. הגיוס ישמש את החברה להאצה נוספת של תהליכי הגדילה העסקית שלה והמשך חידוש מוצרי ההגנה שלה כגון אנטי וירוס ממחשבי קצה, מחשוב ענן, מחשוב וירטואלי ו IoT (האינטרנט של הדברים), בעזרת הפלטפורמה האוטונומית שלה, המתבססת על בינה מלאכותית (artificial intelligence).

SentinelOne הוקמה ב-2013 על ידי תומר וינגרטן ואלמוג כהן, אשר פיתחו טכנולוגיה לזיהוי התנהגויות באמצעות בינה מלאכותית, המאפשרת זיהוי ומניעת מתקפות סייבר בזמן אמת על כל מכשיר. לחברה כיום מעל ל 2500 לקוחות, וSentinelOne היא החברה הצומחת ביותר בשוק ההגנה על מחשבי הקצה (צמיחה של 217%) וגדילה של 140% בביקוש מוצר של סנטינל ע"י חברות מובילות בעולם (Fortune 500).


כמו כן שלוש מעשרת החברות הגדולות בעולם Fortune 10)) קנו והטמיעו את המוצר של סנטינל בשנה האחרונה. SentinelOne תשתמש במימון כדי להאיץ את אסטרטגית המכירות, לתת מענה לביקוש הגובר לפתרון בשוק הגלובלי, ולהמשיך לפתח את פלטפורמת ההגנה שלה.

״בנינו צוות וטכנולוגיה המצליחים להרחיב ולהגדיר מחדש את משמעות ההגנה על מחשבי הקצה. בעוד שהרשתות המסורתיות משתנות לחלוטין, כך גם התפיסה של מהו מחשב קצה״, אומר תומר וינגרטן, מנכ״ל ומייסד SentinelOne. ״מחשבי הקצה נמצאים בכל מקום בימינו, החל ממחשבים ניידים, נייחים, דרך מחשוב ענן, מרכזי נתונים או דאטה סנטר (Data center), ועד לכל מכשירי IoT, כך שלמעשה הם הופכים להיות חלק מהרשת שלנו ולכן חלק מההגנה ההיקפית הנדרשת על מנת להגן.


היינו הראשונים לאחד את תחום מניעת ההתקפות (EPP) עם תחום התגובה והניראות (EDR). היום אנחנו מספקים מוצר אחד שלם הנותן מענה למניעת התקפות, גילוי התקפות סייבר, תגובה אוטומטית והאנטינג (hunt),והיכולת לראות ולחקור כל פעילות ברשת. כמו כן, היינו הראשונים להציע ביטוח מפני התקפות סייבר ועכשיו אנחנו גם הראשונים לספק מענה טכנולוגי הכולל בינה מלאכותית למכשירי הקצה המחוברים וגם למחשוב הענן. הוכחנו חדשנות חסרת תקדים בעזרת מודל צמיחה בר-קימה, היחודי לנו בשוק והצלחנו להציב את עצמנו בעמדת הנהגה בשוק אבטחת המידע.״

״תחום ההגנה על מחשבי הקצה הגיע לנקודת בגרות, מה שיוצר הזדמנות אדירה לטכנולוגיה ולצוות של SentinelOne״, אמר טדי ווארדי, הדירקטור המנהל של קרן Insight. ״שיטות ההתקפה מתפתחות מדי יום, ואירגונים גדולים דורשים חדשנות טכנולוגית שתאפשר להם להיות צעד אחד קדימה. אנו מכירים ביכולת החזקה של צוות ההנהלה של SentinelOne ובחזון הטכנולוגי שלה כייחודי בשוק, כפי שרואים היטב בצמיחה המרשימה שהשיגה. גם המודל העסקי שSentinelOne מציבה מבדל אותה מחברות אחרות בתחום.״

אודות SentinelOne
SentinelOne פיתחה פטנט לזיהוי התנהגויות באמצעות בינה מלאכותית, המאפשר זיהוי ומניעת מתקפות סייבר בזמן אמת על כל מכשיר או מחשב קצה, החל ממחשבים ניידים ועד למחשוב ענן. הפתרון מנוהל באופן נוח מהענן, ומספק הגנה מלאה גם אם מחשבי הקצה מנותקים מהרשת. בנוסף, החברה הודיעה מוקדם יותר השנה על פתרון ייחודי הנקרא ריינג׳ר (SentinelOne Ranger) הנותן מענה לסיכונים הנובעים מהמכשירים הרבים המחוברים לרשתות הארגוניות, סיכון שכיום אין לו מענה.


המהלך מרחיב את ההגנה הארגונית גם למכשירים אלו והופך את פלטפורמת ההגנה של החברה לייחודית ביחס לפתרונות אחרים. במקביל, הטכנולוגיה של SentinelOne מספקת מניעת התקפות סייבר (EPP) וגם פלטפורמת תגובה, הגנה ונראות של מחשבי הקצה (EDR). פתרון ה- EDR הייחודי של החברה, הנקרא ActiveEDR זמין ללקוחות החברה ללא התקנה נוספת single agent).) הטכנולוגיה של SentinelOne מסייעת לחברה להשיג אחוזי הצלחה גבוהים בשוק העולמי בהשוואה למוצרי אנטי וירוס ותיקים למצורים מהדור הבא (next generation) של האנטי וירוס.

אודות Insight Partners
קרן השקעות אמריקאית מובילה, המשקיעה בחברות טכנולוגיה וחברות תוכנה המניעות שינוי מהותי בתעשיות שלהן. החברה נוסדה בשנת 1995 ויש לה כרגע נכסים בשווי מוערך של מעל 20 מיליארד דולר והיא השקיעה במצטבר ביותר מ -300 חברות ברחבי העולם.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il