TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השקעה ראשונה לאשטרום נכסים באנגליה


נכס החברה בליברפול
התקשרה בהסכם לרכישת בניין משרדים בליברפול תמורת כ-337 מיליון שקל

ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים: "אנחנו שמחים על חתימת הסכם לרכישת נכס בליברפול. לאחר שהודענו על כוונתנו להשקיע בשוק האנגלי בחנו בשנה האחרונה מספר עסקאות שאותרו על ידינו וחתמנו על הסכם רכישה בעסקה ראשונה בליברפול.


מדובר בנכס המניב תשואה בהתאם ליעדי ההשקעה שקבענו, ושאנו רואים בו גם פוטנציאל השבחה עתידי, כאשר לצד עסקה זו אנו ממשיכים לפעול לאיתור הזדמנויות השקעה נוספות בנכסים מניבים באנגליה ובגרמניה, תוך התמקדות בבנייני משרדים ובמתחמי לוגיסטיקה ואחסנה. במקביל, אנו ממשיכים לפעול להרחבה והשבחה של פורטפוליו הנכסים של אשטרום נכסים בישראל ובגרמניה".

חברת אשטרום נכסים, מקבוצת אשטרום, הודיעה היום, כי חברה נכדה בבעלות מלאה שלה, חתמה על הסכם לרכישת מלוא הזכויות בנכס הממוקם בעיר ליברפול שבאנגליה, וזאת תמורת כ-337 מיליון שקל (כ-74 מיליון ליש"ט).

הנכס הנרכש הינו בניין משרדים בשטח של 31,700 מ"ר, ומושכר למספר שוכרים, בתפוסה של כ-90%, עם מח"מ שכירויות של כ-6.5 שנים. דמי השכירות השנתיים שמניב הנכס מסתכמים בכ-25.1 מיליון שקל (כ-5.5 מיליון ליש"ט), והם משקפים תשואה של כ-7.4% ביחס למחיר רכישת הנכס.

סך ההון העצמי שיושקע על ידי החברה ברכישת הנכס הינו כ-150 מיליון שקל (כ-33 מיליון ליש"ט), כאשר בכוונת החברה הנכדה לממן את יתרת העסקה על ידי הלוואה מתאגיד בנקאי. אשטרום נכסים בוחנת את האפשרות להכניס שותפים בחברה הנכדה. במעמד חתימת ההסכם, הפקידה אשטרום נכסים בנאמנות סכום של כ-15.5 מיליון שקל (כ-3.4 מיליון ליש"ט), כאשר יתרת התמורה תועבר למוכר עם השלמת הרכישה ובאותו מועד תועבר הבעלות בנכס. השלמת העסקה צפויה לתאריך 31 ביולי 2019, וכפופה להתקיימות תנאים מתלים, כמקובל.

בשבוע שעבר פרסמה אשטרום נכסים את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2019, מהן עולה כי החברה רשמה במהלך הרבעון עלייה של כ-11% בהכנסותיה לכ-56.8 מיליון שקל, וגידול ברווח הנקי לכ-40.8 מיליון שקל.

אשטרום נכסים, הינה החברה העוסקת, בעצמה ובאמצעות חברות בנות וחברות מוחזקות וכן באמצעות שותפויות עם אחרים, בעיקר בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל (כיום בגרמניה) הכולל קניונים ומרכזי מסחר, מבני משרדים ותעסוקה, מבני תעשייה, אחסנה ועוד, המיועדים בעיקר להשכרה. כחלק מפעילות זו, מספקת החברה גם שירותי ניהול לנכסיה.


כמו כן, אשטרום נכסים פועלת בתחום יזמות נדל"ן (משרדים, מסחר וערוב שימושים הכולל מגורים) בישראל, באמצעות רכישת קרקעות, השבחתן, פיתוחן, הקמת הפרויקטים, השכרת השטחים ואו מכירתם לשוכרים ורוכשים שונים. אשטרום נכסים משקיעה גם בחברת סיטיפס בע"מ העוסקת בתחום התחבורה. מנכ"ל החברה הוא מר ירון רוקמן. יו"ר החברה הוא מר רמי נוסבאום.

*התרגום מליש"ט לשקל הוא על פי שער החליפין ביום 24.5.19, והינו למטרות נוחות בלבד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il