TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בסקר YPO Global Pulse נמצא שהלקוח תמיד צודק


YPO
בסקר YPO Global Pulse חדש נמצא שהלקוחות הם ההשראה העיקרית לחדשנות עסקית ברחבי העולם

YPO, ארגון המנהיגות הגלובלי הראשון במעלה בעולם של יותר מ-27,000 מנהלים כלליים, ערך סקר בקרב חבריו ביותר מ-130 מדינות כדי לקבל את המחשבות העדכניות שלהם על חדשנות וההשלכות שלה על עתיד העסקים שלהם.


סקר החדשנות 2019 Global Pulse Innovation Survey של YPO, שנערך בין 29 באפריל ו-6 במאי 2019 עם יותר מ-1,600 משיבים שהם מנהלים כלליים, אישר שרוב המנהיגים העסקיים בעולם (57 אחוז) חשים צורך דחוף לחדש עכשיו. היכן הם מחפשים השראה לחדש? אצל הלקוחות שלהם.


כמעט מחצית מהמנהיגים העסקיים ציינו את הלקוחות כמקור ההשראה הראשון בחשיבותו שלהם לחדשנות (48 אחוז) כשבמקום השני העובדים (36 אחוז). יועצים (10 אחוז) וצוותי חשיבה (7 אחוז) משתרכים הרחק מאחור במחשבה של המשיבים. החשיבות של לשמור שהציבור החשוב הזה יהיה מרוצה היא נקודת מוקד, כשכמעט משיב אחד מחמישה ציין את חוויית הלקוח כתחום העסקי העיקרי שלו שהכי צריך חדשנות עכשיו. היא מדורגת לפני מוצרים, נתונים/ בינה עסקית וטכנולוגיה.


לפי ממצאים נוספים של YPO Global Pulse, מיקום, מיקום ג"ג, ענף, גודל החברה, ומשך התקופה בתפקיד משפיעים מאוד על הדעות של המנהיגים העסקיים ותוכניות הפעולה לעתיד בנוגע לחדשנות:
הצורך לחדש הוא בעדיפות עליונה אצל מנהיגים עסקיים בעולם, אבל רק ארבעה מעשרה מאמינים מאוד שיש להם רצון לבצע ניסויים.


57 אחוז מהמנהלים הכלליים מאמינים מאוד שיש צורך דחוף שהעסק שלהם יהיה חדשני, אבל יותר משליש מהקבוצה הזאת (37 אחוז) ציינו עם זאת שהם כנראה לא ישקיעו בחדשנות ב-12 החודשים הבאים.

הענף ממלא תפקיד חשוב ביחס של המנהיגים העסקיים לסיכונים בעסק כשהמנהלים בענפי המחשוב ותוכנה, טיפול רפואי ופרסום ושיווק מאמצים סיכונים (ליותר מ-55 אחוז יש רצון לבצע ניסויים ולקחת סיכונים) ואילו מנהיגים בענפי ההפצה, רכב וביגוד סולדים יותר מסיכונים (רק ל-35 אחוז יש רצון לבצע ניסויים ולקחת סיכונים).


ב-12 החודשים הבאים, מנהיגים עסקיים בעולם שמאוד סביר שישקיעו יעשו זאת במוצרים (45 אחוז), תהליכים פנימיים (44 אחוז) וטכנולוגיה (42 אחוז) כדי לעזור להם לזכות בלקוחות.
משיבים באפריקה (45 אחוז) ציינו שההוצאה שלהם תתמקד במוצרים חדשים.

מנהיגים עסקיים באמריקה הלטינית (26 אחוז) ואסיה (19 אחוז) סביר יותר שישקיעו במודלים עסקיים חדשים בהשוואה למקבילים שלהם בארצות הברית (16 אחוז) וקנדה (14 אחוז).


מנהיגים עסקיים בארה"ב (34 אחוז) סביר קצת יותר שישקיעו באנשים מוכשרים בהשוואה לכל האחרים (29 אחוז).

מנהיגים שאוחזים בהגה שלוש שנים או פחות סביר פחות שישקיעו באנשים מוכשרים (26 אחוז) בהשוואה לאלה שאוחזים בהגה יותר זמן (32 אחוז).

מנהיגים של ארגונים גדולים יותר (250 מיליון דולר ומעלה) ציינו שהשקעה בחדשנות ב-12 החודשים הבאים תופנה לנתונים/ בינה עסקית (47 אחוז), ואילו מנהיגים של עסקים של 25-250 מיליון דולר מתכוונים להשקיע בטכנולוגיה (42 אחוז). מנהיגים של ארגונים קטנים יותר (עד 25 מיליון דולר) דיווחו שימקדו את ההוצאה שלהם ב-12 החודשים הבאים במוצרים חדשים (45 אחוז).

יותר מנהיגים מסכימים מאוד שתנאי השוק המשתנים מגדירים מחדש את העסק שלהם (36 אחוז) מאשר טכנולוגיה (24 אחוז) ומתחרים חדשים (20 אחוז).

משיבים בבריטניה (43 אחוז) נטו הרבה יותר ממקביליהם באירופה (31 אחוז) להסכים מאוד שתנאי השוק המשתנים מגדירים מחדש את העסק שלהם.


מנהיגים עסקיים באמריקה הלטינית (19 אחוז) ואסיה (15 אחוז) מודאגים יותר מכך ששינויים טכנולוגיים הופכים את המודל העסקי שלהם למיושן, במיוחד בהשוואה למקביליהם באירופה (9 אחוז) וארצות הברית (7 אחוז).


מנהיגים של ארגונים גדולים (250 מיליון דולר ומעלה) ציינו מתחרים חדשים שמאיימים על המודל העסקי המסורתי שלהם כחשש רב, הרבה יותר ממנהלים כלליים של עסקים קטנים יותר (27 אחוז בחברות גדולות לעומת 19 אחוז אצל כל האחרים).

מנהלים כלליים שאוחזים בהגה של העסק שלהם שנה אחת או פחות מאמינים שהמתחרים שלהם מחדשים יותר מהר מהם (18 אחוז), במיוחד בהשוואה לכל המנהלים (6 אחוז).


לפי אזורים, מנהלים כלליים במזרח התיכון וצפון אפריקה (10 אחוז) ואסיה (9 אחוז) נוטים יותר להאמין מאוד שהמתחרים שלהם מחדשים יותר מהר בהשוואה למנהיגים בכל האזורים האחרים (6 אחוז).


סקר החדשנות 2019 Global Pulse Innovation Survey בא בעקבות שבוע החדשנות של YPO. שבוע החדשנות של YPO, שהתקיים בשבוע שעבר, חיבר יזמים משפיעים, חדשנים ומובילי מחשבה כדי להחליף רעיונות על השראה, פריצות דרך ושינויים באמצעות אירועים ייחודיים ודיגיטליים ברחבי העולם.


המתודולוגיה של סקר החדשנות YPO 2019 Global Pulse Innovation Survey:
סקר החדשנות YPO 2019 Global Pulse Innovation Survey של YPO נערך בקרב חבריו בין ה-29 באפריל וה-6 במאי באמצעות שאלון מקוון עם מדגם הסתברותי מייצג של 1,661 חברי YPO. המדגם כלל חברים ב-105 מדינות וייצג 34 מגזרי תעשייה. השאלון היה באנגלית. מרווח טעות הדגימה הוא פלוס או מינוס 2.3 נקודות אחוז ברמת הסמך של 95 אחוז.


אודות YPO
YPO הוא ארגון המנהיגות הגלובלי הראשון במעלה בעולם של יותר מ-27,000 מנהלים כלליים ביותר מ-130 מדינות, והפלטפורמה הגלובלית עבורם להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית. כיום, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO, המגוונות מבחינת ענפים וסוגי עסקים, מעסיקות יותר מ-22 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 9 טריליון דולר. למידע נוסף, בקרו באתר ypo.org..



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il