TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרכז הקניות דיירה בדובאי מקבל את הגג המתקפל הגדול ביותר בעולם


הגג המתקפל הגדול ביותר בעולם
מרכז הקניות דיירה יהיה האלמנט המרכזי בפרויקט ההרחבה הנוכחי בשווי 16 מיליארד דירהם (4.4 מיליארד דולר) של קהילת שימוש מעורב בלב האי דיירה

אופנאייר, מובילת הענף בגגות מתקפלים עם מיפתח גדול, מונתה לתכנן ולהתקין צוהר מתקפל מתקדם במרכז הקניות הכי חדש בדיירה, דובאי, שיהיו בו יותר מאלף חנויות, בתי קפה, מסעדות ומקומות בידור וחניון רב קומות עם 8,400 מפרצי חניה.


כשייפתח, תהיה במרכז הקניות הכמות הגדולה ביותר של שטח ניתן להשכרה באיחוד האמירויות, עם שטח קמעונאי כולל של 1.6 מיליון מטר רבוע (17 מיליון רגל רבוע) כשאטרקציית הדגל היא הצוהר המתקפל המתקדם, שיכניס אור טבעי לתוך הקומפלקס ויאפשר תחושה וחוויה של קניות תחת כיפת השמיים כל השנה.


מרכז הקניות דיירה יהיה האלמנט המרכזי בפרויקט ההרחבה הנוכחי בשווי 16 מיליארד דירהם (4.4 מיליארד דולר) של קהילת שימוש מעורב בלב האי דיירה. זה יהיה הפרויקט האחרון של הקבלנית הגדולה Nakheel Properties. החברה הזאת היא תורמת חשובה במימוש של החזון ליצור יעד ברמה עולמית למגורים, עסקים ותיירות בדובאי של המאה ה-21, ויש לה תיק איקוני של פרויקטים בולטים בדובאי בכל המגזרים.


"דובאי ידועה בהיותה בחוד החנית בחדשנות, אופנה, טכנולוגיה וקניות. זה רק מתאים לכן שבמרכז הקניות החדש בדיירה יותקן הגג המתקפל הממונע והאוטומטי במלואו הגדול ביותר בעולם, שיביא את החוץ לתוך מרכז הקנית ויעניק לאורחים חוויית קניות חדשה וייחודית ברמה עולמית", אמר מרק אלברטיין, הנשיא והמנכ"ל של המתכננת והמתקינה של גגות מתקפלים אופנאייר.


בפרויקט הראוי לציון הזה המפתחת גם בחרה לשתף פעולה עם United Engineering Construction, שהיא אחת מחברות הבנייה המובילות באיחוד האמירויות ואזור המפרץ, עם יותר מ-35 שנות מצוינות בבנייה.


עבודה על פרויקטים בקנה מידה גדול
אופנאייר מתכננת ומייצרת מבני גגות וצוהרים מתקפלים יפים ואיכותיים כבר 30 שנה, ותכנון ובנייה של מתקנים בקנה מידה גדול לא זרים לה. הגג המתקפל במרכז הקניות דיירה יהיה בערך 77 מטר על 418 מטר עם מחצית כיפה קבועה מזכוכית בכל קצה שבולטת בערך 47 מטר מכל קצה של הצוהר, כשהתוצאה היא אורך כולל של כ-512 מטר.


"הצוות של אופנאייר היה צריך לפתח עיצוב שמשקף את החזון של הלקוח שיהיה נוף של שמיים פתוחים במלואם, והמשמעות הייתה להניע את מבנה הפלדה המסיבי של הצוהר מאות מטרים לאורך שני הצדדים של הצוהר. ביצענו חודשים של ניתוח מפורט ועבדנו באופן קרוב עם הקבלן (United Engineering Construction (UNEC)), האדריכל (RSP Architects Planners & Engineers) והצוות ההנדסי (Ted Jacob Engineering Group) כדי להגיע לעיצוב שמפחית את המשקל הכולל של מבנה הצוהר ומצמצם את ההשפעה של עומסי הצוהר על המערכות המבניות של בניין הבסיס.


פיתחנו גם מערכת אטימה קניינית כדי להבטיח צוהר אטום ואטום למזג האוויר במלואו ומבודד חום כשהגג המתקפל סגור", מסביר אלברטיין.


הודות להנדסת מכונות וחשמל חדשנית ומתמקדת בעתיד של צוותי הנדסת המבנים והמכונות של אופנאייר, הצוהר ינוע מהמצב של סגור במלואו לפתוח במלואו (וההיפך) ב-25 דקות, ועל ידי עבודה קרובה עם צוות הניהול של האמצעים, הם יוכלו לשלב את מערכת הבקרה של הצוהר עם מערכת ניהול הבניין של מרכז הקניות, וזה יאפשר בקרה יעילה ונוחה של הצוהר באמצעות חדר הבקרה הראשי של מרכז הקניות.
"שיתוף פעולה קרוב עם כל בעלי העניין, תקשורת פתוחה ומחויבות להוציא לפועל את החזון של הלקוח הובילו לתוצאה פנטסטית שתרתק את הקונים במרכז הקניות דיירה", סיכם אלברטיין.


אודות אופנאייר
החברה מפיחה חיים בעיצובים ייחודיים מהרעיון ועד ההתקנה, והופכת בניינים לשטחים שטופי שמש שהלקוחות למדו להעריך ולאהוב. עם משרד ראשי שנמצא באוקוויל, אונטריו, אופנאייר הייתה בחזית של כמעט אלף פרויקטים בצפון אמריקה, אירופה והמזרח התיכון בשלושים השנים האחרונות.


אופנאייר עבדה במגזרי תעשייה רבים, שנעים ממרכזי קניות דרך חנויות קמעונאיות, מסעדות, פארקי מים, מועדוני בריאות וספורט ועד לדיור מוגן ועוד. כמה מהפרויקטים שלנו כוללים את הבר על הגג במלון רפיינרי בניו יורק, ניו יורק (שהשיג את המקום הראשון ב-10Best Readers’ Choice Award לבר על גג מלון הטוב ביותר 2015); החצר הפנימית "RH Gallery" של Restoration Hardware בשיקאגו; מסעדת Pick 6ix הראשונה של דרייק בטורונטו; מרכז הקניות החדש של שארג'ה באיחוד האמירויות; Ball Park Village: Fox Sports Midwest LIVE! בסנט לואי, מיזורי; ספינות הנופש 5 Quantum Series של רויאל קריביאן וקומפלקס המים החדש לוז'ניק אקווהפארק במוסקבה, רוסיה.


הפרויקט החשוב האחרון שלה Epic Waters בגרנד פריירי, טקסס הוא פארק המים עם גג מתקפל אחד הגדול ביותר בארה"ב, ובשנה הראשונה שהוא פתוח הוא כבר מדורג במקום חמישי בטקסס ובמקום שמיני בארה"ב וזכה Leading Edge Award של האיגוד העולמי של פארקי מים ב-2018.


למידע נוסף על OpenAire Inc., בקרו באתר https://openaire.com/ ותעקבו אחרינו בטוויטר. לפרטים נוספים על הפרויקט הזה, כיתבו בבקשה sales@openaire.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il