TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

tHIS 2019 תעצב את מדע וטכנולוגיות הבריאות העתידיים באמצעות גודל תערוכה מורחב בשנגחאי והנגז'ו


tHIS
השנה, tHIS 2019 תדגיש טכנולוגיות בריאות מסיביות כולל טכנולוגיות ומכשירים רפואיים, תרופות ורכיבים פעילים בתרופות

פסגת ענף הבריאות (tHIS) 2019, שמארחת ריד סינופארם, תגדל עם שטח תצוגה כולל של 400,000 מ"ר. לראשונה היא תאמץ את האופן של "שתי ערים תערוכה אחת" -- תיפתח בשנגחאי והנגז'ו, שתי ערים חשובות בחגורה הכלכלית של הינגצה בסין, כלומר היריד הבינלאומי לציוד רפואי של סין (CMEF) ו-PHARMCHINA במרכז הכנסים והתערוכות הלאומי (שנגחאי) ב-13-17 במאי ו-API China -- התערוכה המובילה בסין למגזר ייצור תרופות -- במרכז האקספו הבינ"ל הנגז'ו ב-8-10 במאי.


השנה, tHIS 2019 תדגיש טכנולוגיות בריאות מסיביות כולל טכנולוגיות ומכשירים רפואיים, תרופות ורכיבים פעילים בתרופות. "שבוע תערוכת הבריאות הגדולה" יכנס יותר מ-7,400 מציגים מיותר מ-30 מדינות ואזורים ו-230,000 מבקרים מ-150 מדינות, עם יותר מ-130 מפגשים שייערכו.


CMEF ה-81 בו-זמנית עם Intelligent Health China 2019 והתערוכה הבינ"ל ה-28 של ייצור ותכנון רכיבים (ICMD) שתכסה את כל השרשרת של הענף כולל מכשירים רפואיים וטכנולוגיות רפואיות. יהיו שם עשרה אשכולות, תחרויות בינ"ל של חידושים שמשנים את הרפואה, תערוכות וקרוב ל-60 כנסים אקדמיים. ב-PHARMCHINA ה-81 יהיו פעילויות כמו פורומי חדשנות, פורומי שיווק, מפגשים של סוכני תרופות.
API China (הנגז'ו), כפלטפורמת תצוגה ועסקים מקיפה מפורסמת של ענף התרופות של סין, תפעל עם חברות תרופות מובילות כדי לקדם חדשנות בטכנולוגיות של תרופות ושדרוג מוצרים בסין.


בין המציגים החשובים: מינדריי, שינבה, United Imaging, GE, סימנס, פיליפס, Yuyue, JD.COM, אומרון, פוקסקון, אינטל וענקי תרופות סיניים כמו סינופארם, שנגחאי פארם ו-CR Pharmaceuticals.
במגזר התזונה של tHIS השנה שלוש תערוכות גדולות -- תערוכת הבריאות והתזונה הטבעיות (NHNE), תערוכת המזון והמשקאות הבינ"ל NFBE)) ורכיבי בריאות ותזונה (NHi) -- יכסו את כל השרשרת של ענף התזונה ממו"פ, ייצור ועד המכירות. GNC, Jamieson Bodybuilder, Enervite, JSC TWINS TEC, Good Health ועוד יבואו. בהיותה האירוע הכי משפיע בענף הבריאות הגלובלי, tHIS מחויבת לספק ללקוחות ברחבי העולם תמיכה כוללת בשוק הסיני ושמירה על הקשר בין השוק הגלובלי והשוק הסיני.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il