TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר השפעה כלכלית: Braidy Industries יפיקו 2.8 מיליארד דולר עבור קנטקי עד 2021


מחקר השפעה כלכלית
היצרנית של אלומיניום עם הכי מעט פחמן, הערך הגבוה ביותר ובעלות הכי נמוכה תפיק 1.5 מיליארד דולר למזרח קנטקי עד 2021

תוסיף הכנסות של יותר מ-35 מיליון דולר ממיסים למזרח קנטקי ויותר מ-75 מיליון דולר למדינת קנטקי עד 2021


תיצור לפי הערכה תוספת של יותר מ-31,000 שנות משרה במדינה ותוסיף שכר עובדים נוסף של 371.6 מיליון דולר במזרח קנטקי ו-793.7 מיליון דולר במדינה עד 2021.


מחבר הדוח ג'יימס ו. קוץ', פרופסור אמריטוס לכלכלה ונשיא אמריטוס של אוניברסיטת אולד דומיניון, ערך קרוב ל-50 מחקרי השפעה כלכלית, כולל דוח מצב המדינה השנתי של וירג'יניה.


היום פורסם דוח המעריך את ההשפעה הכלכלית של Braidy Industries, Inc. ("בריידי") על מדינת קנטקי שחובר על ידי ד"ר ג'יימס ו. קוץ', פרופסור אמריטוס לכלכלה של מועצת המנהלים ונשיא אמריטוס של אוניברסיטת אולד דומיניון.


ד"ר קוץ' והצוות שלו מידלו את ההשפעות האזוריות שיוצרת הכניסה של Braidy Atlas לכלכלה, מהבנייה ועד השנה הראשונה של הייצור ב-2021, ומצאו שבריידי תגרום לצמיחה כלכלית של 2.8 מיליארד דולר בקנטקי ו-1.54 מיליארד דולר באזור ששת המחוזות של מזרח קנטקי.


הדוח גם מפרט 1,500 משרות בנייה ו-650 משרות קבועות חדשות בייצור מתקדם, שייצרו בערך 3,600 משרות נוספות בקהילות שמסביב. ד"ר קוץ' אמר: "בריידי מקיימת את החזון שלה להחיות מחדש את אפלצ'יה באמצעות הייצור של אלומיניום דל פחמן באיכות גבוהה".


באמצעות שימוש במודל ההשפעה הכלכלית RIMS-II של משרד המסחר האמריקני, המחקר חוזה שגשוג כלכלי רב שתיצור בריידי עד 2021, כולל:
בריידי תקזז את עלויות הייצור והתפעול הגבוהות באופן מסורתי על ידי ניצול היתרונות של בניית מפעלים חדשים והתפתחויות טכנולוגיות שקשורות לציוד ייצור המתקדם ביותר.


עם 13 יצרני ציוד מקוריים לרכב שנמצאים בתחום של 250 מייל מהמטה של בריידי וגישה מיידית למסילות רכבת חשובות, דרכים ראשיות ונהר האוהיו, בריידי יכולה להפחית משמעותית את עלויות הלוגיסטיקה שלה.
בריידי תרוויח מהמאגר האיתן של עובדים מנוסים, מתאימים ומיומנים באזור המקומי, שנדחק על ידי שינויים כלכליים שהובילו לדעיכה בענף כריית הפחם ובתעשיות הפלדה.


בריידי תתרום 3.7% מהתוצר האזורי הגולמי של האזור הסטטיסטי המטרופוליטני הנטינגטון- אשלנד.
מדינת קנטקי, חוץ מאזור ששת המחוזות של מזרח קנטקי, תקבל יותר מ-70% מההשפעה הכלכלית שקשורה לפעילויות התכנון והבנייה של בריידי.


"הממצאים של המחקר הזה מחזקים את החזון של בריידי לא להיות רק גורם משבש במדעי המתכות וייצור בר קיימא בטווח הקצר, אלא חשוב יותר לגרום לשגשוג במזרח קנטקי ובמדינה לדורות", אמר מנכ"ל ויו"ר Braidy Industries קרייג בושאר. "התועלת הכלכלית הישירה והעקיפה שיוצרת בריידי תעזור לבנות מחדש את אפלצ'יה כשנהיה בחוד החנית של שינוי בתעשיית המתכות לאלומיניום דל פחמן, עם ערך גבוה ועלות נמוכה".


"בריידי כבר העצימה את הכלכלה של מזרח קנטקי ובקרוב היא תהיה מנוע כלכלי חשוב לכל קנטקי", אמר ד"ר קוץ'. "בריידי היא ללא ספק אחת מההתפתחויות הכי חשובות במזרח קנטקי בשלושת העשורים האחרונים וכשתגיע למלוא התפתחותה, היא תהיה במקום הראשון ברשימה הזאת בקנטקי".


ד"ר קוץ' משמש כעת כפרופסור אמריטוס לכלכלה של מועצת המנהלים ונשיא אמריטוס של אוניברסיטת אולד דומיניון. הוא השלים קרוב ל-50 מחקרי השפעה כלכלית, בנוסף לכתיבת 12 ספרים, 120 מאמרים בכתבי עת וכתבות בפרסומים מרמה העליונה כולל הניו יורק טיימס, הוול סטריט ג'ורנל והוושינגטון פוסט.


אודות המפעל Braidy Atlas:
Braidy Atlas הוא מפעל הערגול החדש הראשון בארה"ב מזה 37 שנים.
המפעל החדש הזה תלוי לחלוטין בהספקה ארוכת טווח של אלומיניום דל פחמן באיכות גבוהה.
Braidy Atlas תהיה היצרנית הראשונה של פח אלומיניום למוצרים מעורגלים שתשתמש ב-100% בתשומות דלות פחמן על בסיס קבוע מהקמתה.
Braidy Atlas, החברה הראשונה שהשיגה היתר אוויר "מקור תורם מינורי" מהמשרד להגנת הסביבה הפדרלי, מכוונת לפליטות פחמן נמוכות ב-20% מאשר המתחרה הכי הנמוך הבא.


אודות Braidy Industries
Braidy Industries, Inc. הוקמה כדי להוביל שינוי כלל ארצי בייצור ובשימוש של סגסוגות מתכת יעילות וידידותיות לסביבה שהן קלות יותר וחזקות יותר מהמתכות שבשימוש מסחרי כיום. יש מהפכה של הפחתת משקל שמתרחשת במדע החומרים, ובכוונתנו לשבש את תעשיית ייצור המתכות באמצעות נתונים כלכליים וטכנולוגיות משני מצב. אנחנו מאמינים שאנחנו ממוצבים היטב להוביל את השינוי הזה על ידי בניית תשתית שתאפשר אימוץ והגדלה מהירים של טכנולוגיות מהדור הבא להפחתת משקל של מתכות.


הפרויקט הראשון של החברה, הבנייה של מפעל חדש לערגול אלומיניום במרכז התעשייתי EastPark באשלנד, קנטקי ימצב את החברה כספקית הזולה של 300,000 טון בשנה של פח אלומיניום מוכן לייצור מסדרות 3000, 5000 ו-6000 לתעשיית הרכב. חברת הבת Veloxint של בריידי היא חברת פתרונות הפחתת משקל שהתפתחה ב-MIT ומייצרת חלקים באמצעות טכנולוגיה חדשנית של ננו גבישים. חברת הבת הכי חדשה של בריידי, NanoAL, היא מובילה עולמית במדע טכנולוגיית הננו גבישים שמיושם בפח אלומיניום. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.braidy.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il