TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איסתא נכנסת לפעילות נדל"נית בפורטוגל לפרויקט הקמת מלון יחד עם קבוצת פתאל


איסתא
לאחרונה דיווחה איסתא על כוונתה להגדיל את פורטפוליו הנדל"ן המניב לסך של 1.6 מיליארד שקל, במטרה שיניב לחברה NOI של 85 מיליון שקל בשנה

איסתא ליינס (ת"א: אסתא), חברת התיירות הגדולה בישראל, דיווחה היום על כניסה לפעילות נדל"נית בפורטוגל יחד עם קבוצת פתאל וחברת פורטרה (בבעלות ניר שלום ואלעד דרור בעלי מותג ההוסטלינג וה- Co-living שנקרא “BE-LIVE”) יחד עם נדב בלילה, השותף של איסתא במרכזים הלוגיסטיים, לפרויקט להקמת בית מלון הכולל הוסטל ומעונות סטודנטים.


הפרויקט המתוכנן כולל רכישת שני מתחמי קרקע צמודים עליהם יבנה מלון הכולל 260 חדרים, אולם קונגרסים, 140 יחידות למגורי סטודנטים או מגורים משותפים וכן הוסטל בן 160 חדרים. קונספט זה מהווה כניסה ראשונה של איסתא ופתאל לתחום המגורים המשותפים וההוסטלים, פלח שוק בעל ביקוש עצום ברחבי העולם. שותף נוסף בעסקה הוא היזם נדב בלילה, יזם נדל"ן בעל פעילות נדל"ן נרחבת, לרבות שותפות עם ניר שלום ואלעד דרור בעלי מותג ההוסטלינג וה- Co-Living, BE-LIVE.


הצדדים יממנו 30% מסך הרכישה ממקורותיהם העצמיים והיתרה במימון בנקאי ומעריכים כי עלות ההקמה תעמוד על כ-67 מיליון יורו. מיקום המלון הוא בעיר פורטו, בשדרות קמילו, מיקום מרכזי בעיר הזוכה לתיירים רבים מידי שנה. המלון יושכר לקבוצת פתאל למשך 15 שנה, עם שתי אופציות להארכה, בנות 5 שנים כל אחת בתמורה לדמי שכירות שנתיים. ההוסטל יושכר לקבוצת BE-LIVE לתקופה בת 10 שנים תמורת דמי שכירות שנתיים.


קהל היעד של המלון הוא סטודנטים, פרילנסרים, מטיילים ותיירים מכל הסוגים כיוון שהמתחמים המשותפים יכללו מתחמי עבודה משותפים, חדר קולנוע, ספרייה, חדר כושר, מסעדה, בר, בריכה, מתחם מסיבות ואירועים, חדר יוגה, מתחמי הרצאות וסדנאות, קונסיירג' ועוד. כבר היום חברות תעופה ישראליות מפעילות טיסות ישירות לפורטו, אשר זכתה עשור האחרון 3 פעמים ב- Best travel destination award.


שמעון סיבוני, מנכ"ל איסתא נכסים: "רכישת הקרקע לבניית המלון, יחד עם השותפים הטובים ביותר, מהווה מימוש האסטרטגיה של הקבוצה בתחום הנדל"ן. פורטוגל כמדינה ופורטו ספציפית מהווה יעד תיירות מבוקש בישראל ובכל העולם, עם סינרגיה ברורה לפעילות התיירות של איסתא. המלון יפנה לקהילת תיירים עצומה המחפשים קונספט איכותי של מגורים משותפים במחירים תחרותיים.


בשילוב פעילות התיירות והנדל"ן של איסתא יחד עם יכולותיהם של קבוצת פתאל ונדב בלילה טמונים ערכים מוספים יוצאי דופן עבור מיזם תיירותי מסוג זה. אנו ממשיכים לבנות את פורטפוליו הנדל"ן המניב של איסתא לסך של 1.6 מיליארד שקל, עד סוף שנת 2022, מתוך מטרה שיניב לקבוצה NOI של 85 מיליון שקל, זאת ללא פעילות הייזום בתחום המגורים והמרכזים הלוגיסטיים. אנו משוכנעים כי מהלכים אלו, לצד פיתוח מאסיבי של הקבוצה בתחום המרכזים הלוגיסטיים, ימשיכו ביצירת ערך משמעותית לכלל בעלי המניות שלנו."

איסתא פעילה בתחום התיירות באמצעות חברת "איסתא ישראל", "וואלה! טורס", "היסתור" ובתחום הנדל"ן באמצעות "איסתא נכסים", "איסתא מלונות עולמי" ו"איסתא מלונות". בין המלונות שבבעלות איסתא נמנים: מלון "כרמים", מלון "רימונים" אילת, מלון "פבליקה" ומלונות בפאפוס עם קבוצת פתאל. כמו כן בונה החברה מספר בתי מלון נוספים בתל אביב, באילת ובחו"ל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il