TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הטכנולוגיה אלעד מערכות מתרחבת לאירופה


דגן אלעד משנה למנכל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות.צלם ויקטור לוי
המערכת הרב ערוצית SimpleChat של אלעד מערכות תופץ באנגליה. על פי הסכם שת"פ עם חברת Qgate הבריטית. המהלך צפוי להניב לאלעד מערכות הכנסות של למעלה ממיליון דולר תוך שנה

חברת אלעד הישראלית מתרחבת לאירופה וחתמה על שיתוף פעולה עם חברת QGate Software Ltd להשקה והפצת SimpleChat, פתרון רב ערוצי חדשני לתמיכה בלקוחות, הבנוי על תשתית Dynamics CRM של מיקרוסופט.

המהלך צפוי על פי הערכות החברה להניב הכנסות של למעלה ממיליון דולר עד 2020. אלעד מעסיקה כ1000- עובדים בישראל. ובין לקוחותיה בישראל נמנים משרדי ממשלה, עיריות, בתי חולים, חברות רכב ובנקים. דגן הלוי משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות: "השוק האנגלי נבחר ראשון להפצת מערכת הסימפל צ'ט מחוץ לגבולות ישראל, בשל חוזקה של מערכתMicrosoft Dynamics 365 במוקדי שירות הלקוחות הטלפוניים.


בשוק זה קיימת דרישה גבוהה לשימוש ב-WhatsApp, Facebook ו-Messenger.SimpleChat, המאחדת בין כל הערוצים הללו, תאפשר לארגונים לפגוש את הלקוחות שלהם, בערוצים הנוחים להם". עוד מוסיף הלוי, כי "שיתוף הפעולה עם QGate Software הבריטית נחתם להפצת והטמעת המוצר אצל לקוחות בעלי מוקדי שירות לקוחות טלפוניים, בשל חוזקה במוצרי אינטגרציות למרכזיות ולערוצי voice וההבנה הרבה שלה ברב ערוציות. זוהי אחת החברות הוותיקות באנגליה ליישום CRM ומתן פתרונות תוכנה בתחום ה-BI".

SimpleChat, הבנוי כתוסף למערכת Dynamics CRM של מיקרוסופט, הוא פתרון תקשורת רב-ערוצי חדשני. באמצעותו, יכולים ספקי שירות לייצר רצף שיח עם לקוחות גם כשאלה עוברים מערוץ תקשורת אחד לאחר. כך, ניתן להתחיל שיחה ב-SMS ולהמשיך אותה בצ׳אט או מדיה חברתית, זאת כשהלקוחות אף יכולים לשלוח קבצים (תמונות ומסמכים) מכל פלטפורמה לנותן השירות, מצ'אטבוטים ועד לניהול מדיה חברתית, SimpleChat משלב את כל מנגנוני התקשורת עם הלקוח תחת המטריה של ה CRM.

בכך הוא מאפשר יצירה של היסטוריית התקשרויות מקיפה עבור כל לקוח, המקלה על חברות לתת שירות איכותי ללקוחותיהם. באמצעות SimpleChat, מעלים ארגונים את שביעות הרצון של לקוחותיהם, מייעלים תהליכי שירות ומקלים על העומס של נציגיהם.

אלעד מערכות הינה חברת ה-Customer Engagement המובילה בישראל, המספקת פתרונות 360 מקיפים לניהול חווית לקוח. הקבוצה פועלת בתחומים שונים: עיצוב חווית משתמש UX/UI, פיתוח ובניית אתר מסחר מקוון, בניית אתרים ופורטלים ארגונים, פיתוח מערכות CRM מבוססות Microsoft Dynamics 365, פתרונות דיגיטל מתקדמים, פתרונות תשתית ואינטגרציה למערכות מידע ועוד.

לאתר החברה: https://www.eladsoft.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il