TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

PIVOT Fintech מקבלת רישיון שירותי שוקי הון מהרשות המוניטרית של סינגפור


PIVOT Fintech
הרישיון יאפשר השקה של שירותי ניהול עושר מופעלים על ידי בינה מלאכותית

PIVOT Fintech Pte. Ltd. ("פיבוט"), מיזם שירותי טכנולוגיות ניהול העושר הדיגיטליות שנתמך על ידי Pintec Technology Holdings Ltd. ("פּינטק"; NASDAQ: PT) ו-FWD Group הודיעה היום שקיבלה רישיון שירותי שוקי הון (CMS) מהרשות המוניטרית של סינגפור (MAS).


רישיון ה-CMS של פיבוט, שמגיע אחרי הפרסום לאחרונה של הנחיות MAS לגבי הספקת שירותי ייעוץ דיגיטליים ב-8 באוקטובר 2018, מאפשר לחברה להציע שירותי השקעות מופעלים על ידי בינה מלאכותית ישירות ללקוחות קמעונאיים.


"אבן הדרך החשובה הזאת בסינגפור היא תחילתה של השאיפה של פיבוט לספק פתרונות ניהול עושר חדשניים בדרום מזרח אסיה", אמר מנכ"ל פיבוט ויקטור ליי, שיצר את ניתוח יצירת פרופילי סיכון באמצעות משחוק הקנייני של פיבוט כדי להגדיל את הכלילתיות הפיננסית.


לבעלת המניות הליבתית של פיבוט, פּינטק, יש טכנולוגיה וניסיון מוכחים בהספקת שירותי השקעה בנכסים וניהול כספים גלובליים המופעלים על ידי בינה מלאכותית למוסדות פיננסיים בשוק הסיני המאוד תחרותי. על ידי שילוב של ניתוח יצירת פרופילי הסיכון הקנייני ופורטל צירוף הלקוחות של פיבוט עם טכנולוגיית הבינה המלאכותית של פּינטק, פיבוט פיתחה שירות ניהול השקעות מקצה לקצה משלה שמופעל על ידי בינה מלאכותית של למידת מכונה.


המותג הצרכני של פיבוט הוא SquirrelSave, שמתכנן פתרונות השקעה בנכסים באמצעות מודלים של תיקים בזמן אמת המופעלים על ידי בינה מלאכותית שכוללים תעודות סל (ETFs) וניתוחים 24x7, ומנוהלים תמיד לפי פרופיל הסיכון הספציפי שמפרט כל משקיע.


"בינה מלאכותית של למידת מכונה יכולה לעקוב ולנבא תוצאות סיכון- תשואה של השקעה בזמן אמת ביעילות רב יותר מאשר בני אדם. SquirrelSave יכול לתת מענה לצורכי ניהול הסיכונים של משקיעים קיימים ולצרכים שלא נענו של מי שלא מקבלים שירות או לא מספיק שירות במקצועיות, יושרה, ערך, אובייקטיביות ושקיפות", אמר ויקטור ליי. "הכניסה של פיבוט לתחום הצרכני באמצעות רישיון ה-CMS הזה תומכת בחזון הכלילתיות הפיננסית שלנו באמצעות שיבוש בונה ותומכת בחזון של סינגפור להיות מרכז חדשנות בפינטק".


אסטרטגית, פיבוט תגשר את הניסיון הנרחב הנובע מבינה מלאכותית של פּינטק בפיתוח של פינטק בסין וסינגפור. יעד לטווח הקצר של פיבוט הוא להכשיר מאגר אנשי בינה מלאכותית מקומי בשיתוף פעולה עם מוסדות ההשכלה של סינגפור.


מערכת ההשקעה בנכסים המופעלת על ידי בינה מלאכותית של פּינטק ממותגת בשם POLARIS בסין. POLARIS, שהושקה ביוני 2016, יישמה בהצלחה פלטפורמות בינה מלאכותית של למידת מכונה במוסדות פיננסיים סיניים מרכזיים כגון Minsheng Securities, Bank of Zhengzhou ו-Guoyuan Securities.
"בפּינטק אנחנו שמחים מאוד לתמוך בצמיחה של פיבוט בסינגפור באמצעות אלגוריתמי ההשקעה בנכסים שלנו שעברו בדיקות ואמות מידה של ציות לרגולציה מחמירות כדי לעמוד בדרישות הגדלות לתיקי השקעות לטווח ארוך זולים, שקופים ועם ניהול סיכונים", אמר ז'נג יודונג, מנכ"ל עסקי ניהול העושר של פּינטק.
"כבעלת מניות ליבתית, פּינטק נרגשת מההזדמנויות שמציע רישיון ה-CMS בסינגפור ותמשיך לתמוך בפיבוט במשימתה להציע שירותי טכנולוגיות ניהול עושר דיגיטליות שמופעלות על ידי בינה מלאכותית ולמידת מכונה ברחבי דרום מזרח אסיה".


אודות PIVOT Fintech
PIVOT Fintech מסינגפור הושקה באוקטובר 2017 על ידי יזם החברות ויקטור ליי ו-PINTEC Group (www.pintec.com) כדי להציע שירותי טכנולוגיות ניהול עושר דיגיטליות B2B ו-B2C ברחבי דרום מזרח אסיה המופעלות באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה. פיבוט היא המיזם הראשון של פּינטק מחוץ לסין והיא נתמכת גם על ידי FWD Group שבבעלותה חברת ביטוחי חיים כלל אסיאתית, ומשקיעים אנג'לים.
למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.pivotfintech.com


אודות פּינטק
פּינטק היא פלטפורמה טכנולוגית עצמאית מובילה שמאפשרת שירותים פיננסיים בסין. על ידי חיבור בין עסקים ושותפים פיננסיים בפלטפורמה הפתוחה שלה, פּינטק מאפשרת להם לספק שירותים פיננסיים למשתמשי קצה ביעילות ובאפקטיביות. החברה מציעה לשותפיה חבילה מלאה של פתרונות מותאמים אישית, החל ממימון בנקודת המכירה, הלוואות בתשלומים אישיות, הלוואות בתשלומים עסקיות ועד למוצרי ביטוח וניהול עושר.


על ידי שימוש בתשתית הטכנולוגית המדרגית והאמינה שלה, פּינטק משרתת מגוון רחב של שווקים אנכיים בענף שכוללים הזמנת נסיעות דרך האינטרנט, מסחר אלקטרוני, תקשורת, השכלה מתוקשבת, פלטפורמות תוכנה כשירות, טכנולוגיות פיננסיות, חיפוש באינטרנט ומודעות מקוונות, וגם סוגים שונים של שותפים פיננסיים כולל בנקים, ברוקרים, חברות ביטוח, קרנות השקעות, חברות פיננסיות צרכניות, פלטפורמות P2P ומוסדות דומים אחרים.


למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.pintec.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il