TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היטאצ'י ונטרה מוסיפה ערך לעסקי השותפים ומניעה צמיחה באקו-סיסטם יציב


סקוט קלי, COO ומנהל טרנספורמציה ראשי בהיטאצ'י ונטרה
החברה משקיעה בהצלחת השותפים: פתרונות חדשים ומותאמים של סיסקו ושל היטאצ'י זמינים כעת עבור תשתית משולבת; תצורות מערכת מוכנות לשותפים מגבירות את מכירת אמצעי האחסון של היטאצ'י; תוכנית שותפים חדשה מביאה לצמיחת האקו-סיסטם ומניבה תוצאות

החברה משקיעה בהצלחת השותפים: פתרונות חדשים ומותאמים של סיסקו ושל היטאצ'י זמינים כעת עבור תשתית משולבת; תצורות מערכת מוכנות לשותפים מגבירות את מכירת אמצעי האחסון של היטאצ'י; תוכנית שותפים חדשה מביאה לצמיחת האקו-סיסטם ומניבה תוצאות


היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, הציגה את ההשקעות ואת ההתקדמות של החברה בעסקי שותפיה, אשר הניבו לחברה ולשותפיה צמיחה משמעותית במהלך השנה החולפת. היטאצ'י ונטרה ממשיכה את תהליך השינוי שהחלה במטרה לעזור ללקוחות למקסם את ערך הנתונים שברשותם, ולשם כך, החברה ביצעה השקעה גדולה בעסקי שותפיה, המהווים רכיב קריטי לצמיחה.


הפתרונות המותאמים של סיסקו (Cisco) והיטאצ'י עבור תשתית משולבת, אשר הושקו לאחרונה, ממחישים את הפעילות של היטאצ'י ונטרה כמענה לדרישות השוק, זאת באמצעות שיתוף פעולה והשקעה בקשרים האסטרטגיים של החברה. בספטמבר 2018, היטאצ'י ונטרה סיפקה את פתרונות VSP PRO, תצורות מופשטות ומשופרות של פלטפורמת האחסון הווירטואלית של היטאצ'י (Hitachi Virtual Storage Platform).


תכנית השותפים המחודשת של החברה, אשר הושקה באפריל 2018, כוללת מיומנויות חדשות, מודלי אספקה, יכולות ותמריצים. היוזמות הללו ממחישות את ההתמקדות הגוברת של היטאצ'י ונטרה באקו-סיסטם של שותפיה לצורך אספקה מוצלחת של פתרונות אשר יסייעו ללקוחות להתמודד עם אתגרי הטרנספורמציה שלהם.


סיסקו והיטאצ'י מאיצות את מודרניזציית מרכז הנתונים ושירותי הענן
סיסקו והיטאצ'י מתבססות על הפתרונות המותאמים שלהן למודרניזציית מרכזי נתונים ולהטמעת שירותי ענן. מדובר בפתרון משולב וחכם אשר יסייע לארגונים ברחבי העולם לעמוד באתגרים הקיימים ואף להכין את עצמם לעתיד. הפתרונות המותאמים של סיסקו והיטאצ'י עבור תשתית משולבת כוללים את ה-Cisco Validated Design (CVD), אשר משלב את הטכנולוגיות הטובות ביותר של שתי החברות, האחסון של היטאצ'י ויכולות המחשוב והרשת של סיסקו. פתרון ה-"meet-in-the-market" של סיסקו והיטאצ'י אשר תוכנן,


נוסה ואומת על ידי שתי החברות, עוזר לשותפים לתת מענה לדרישה לתשתית משולבת ומאומתת של היטאצ'י וסיסקו, אשר תתמוך בעומסי עבודה ארגוניים, גבוהים ורב שימושיים ותספק פתרון מהיר ויעיל מבחינה תפעולית לזמינות רציפה של נתונים ולניהול הסכמי שירות (SLA). הפתרון ייתמך על ידי שתי החברות.


במהלך השנה האחרונה, חלה צמיחה גבוהה בשירותים המשולבים של היטאצ'י ונטרה באמצעות שותפי החברה. הפתרון החדש של סיסקו והיטאצ'י צפוי לשפר את ההזדמנות עבור האקו-סיסטם של שותפי שתי החברות במרחב זה.


תצורות ה-VSP PRO של היטאצ'י
התצורות המוגדרות מראש, הניתנות להתאמה חלקית של Hitachi VSP PRO, אשר הושקו בספטמבר 2018, הינן דוגמה מובילה לאופן בו החברה מקיימת את הבטחתה לפשט ולקצר את מחזורי המכירות של השותפים. הודות לפתרונות Hitachi VSP PRO, אשר נוצרו במיוחד עבור קהילת השותפים, יכולים השותפים לספק הצעת מחיר בקלות ובמהירות עבור מערכות קטנות, בינוניות, גדולות וגדולות במיוחד תוך שימוש במודל מכירות אוטומטי בשירות עצמי אשר מקצר את התהליך ממספר שעות למספר דקות. בנוסף, פתרונות Hitachi VSP PRO מסייעים לשותפים ליזום שיחות נרחבות יותר עם לקוחות בנוגע לפתרונות VSP, מה שתורם לצמיחה במכירות של מערכי האחסון של Hitachi VSP במשך השנים.


היטאצ'י ונטרה מתכננת מחדש את תכנית השותפים לעידוד הצלחת האקו-סיסטם
כאשר היטאצ'י ונטרה השיקה את תכנית השותפים החדשה שלה באפריל 2018, היא השיקה מיומנויות, מודלי אספקה ויכולות גמישות חדשות עבור שותפים המאפשרים להם לבחור כיצד הם יקיימו את האינטראקציה שלהם עם החברה.


בנוסף, החברה חוזרת ומדגישה את מחויבותה למקסם את הרווחיות ולשפר את השירות העצמי והאוטומציה עבור שותפיה. מאז השקת התוכנית, החברה המשיכה לקיים את הבטחותיה והביאה לשיפור כולל במעורבות השותפים ובשביעות רצונם, בצמיחת ההכנסות בעסקי השותפים – כולל צמיחה בת שתי ספרות – ובהתרחבות מהירה של האקו-סיסטם של החברה בתחומי ניתוח ביג-דאטה ו-IoT.


כתוצאה מכך, גדל שיתוף הפעולה עם מספר שותפים אסטרטגיים הכולל את Tech Data ו-Computacenter, אשר שיפרו את היכולות של צוות המכירות ומומחי הפתרונות באקו-סיסטם ממוקד בביג-דאטה ו-IoT אשר מראה צמיחה בשיעור של קרוב ל-%300 מדי שנה.


"סיסקו והיטאצ'י ונטרה שיתפו פעולה במטרה לספק ללקוחות מסלול לטרנספורמציה דיגיטלית, הכולל פתרון של מודרניזציית מרכז הנתונים ברמה ארגונית", אמר קאוסטוב דאס, סגן נשיא פיתוח מוצרים ואסטרטגיה בקבוצת מוצרי מערכות המחשוב של סיסקו. "הפתרונות החדשים והמותאמים של שתי החברות עבור תשתית משולבת יקצרו את זמני ההטמעה ויפשטו את הפעילות עבור הלקוחות המשותפים שלנו".


"הפתרונות החדשים והמותאמים של סיסקו והיטאצ'י עבור תשתית משולבת מבוססים על השותפות הגלובלית שלנו עם סיסקו, והם סוללים את הדרך להרחבת שיתוף הפעולה בתחומים חדשים", אמר טושיו נקטו, נשיא חטיבת ניהול מוצרי פלטפורמות IT בתאגיד היטאצ'י. "יחד, אנו נמשיך לחדש וליצור ערך באמצעות נתונים ועל פני פתרונות שנותנים מענה למגוון רחב של דרישות הלקוחות".


"השותפים של היטאצ'י – החל בספקי פתרונות וכלה בבעלי ברית אסטרטגיים כגון סיסקו – הם הבסיס להצלחתנו במשך שנים רבות והם ימשיכו להוות חלק גדול מהתוצאות העסקיות הכוללות של היטאצ'י ונטרה. יחד עם שותפינו, סייענו בהצלחה ללקוחות לממש את העוצמה הטמונה בנתונים שלהם", אמר סקוט קלי, COO ומנהל טרנספורמציה ראשי בהיטאצ'י ונטרה. "היטאצ'י ונטרה ממשיכה להשתנות ולספק חדשנות, ואנו נמשיך להשקיע בעתיד חזק ויציב עם שותפינו".

אודות Hitachi Vantara
היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו. אנחנו משלבים בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חווית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק.


רק היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות שלכם על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות. בקרו אותנו בכתובת www.HitachiVantara.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il