TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקוויום ממשיכה להתרחב באיחוד האמירויות עם ההשקה של אקוויום ב-DIFC


גארי היילס, מנהל Equiom Fiduciary - Middle East
הפתיחה של אקוויום ב-DIFC מציינת את המשרד השישה עשר בעולם והמשרד הרביעי של קבוצת אקוויום באיחוד האמירויות

הספקית הבינ"ל המובילה של שירותים מקצועיים אקוויום Equiom שמחה להודיעה על פתיחת משרד חדש במרכז הפיננסי הבינ"ל של דובאי (DIFC). פתיחת המשרד, שיפעל בשם אקוויום (האי מאן) בע"מ (סניף DIFC), היא הצעד הבא בהתרחבות וההשקעה המתמשכות של החברה באזור.


הפתיחה של אקוויום ב-DIFC מציינת את המשרד השישה עשר בעולם והמשרד הרביעי של קבוצת אקוויום באיחוד האמירויות. הכניסה הראשונה של אקוויום לאיחוד האמירויות הייתה עם הרכישה של קבוצת לינקס (The Links Group Limited) בספטמבר 2016. לינקס היא ספקית של שירותים לחברות עם משרדים בדובאי ואבו דאבי שתומכת בארגונים שמקימים נוכחות באזור. בנובמבר 2018 אקוויום רכשה את HOLT consultancy, ספקית של שירותי ציות וניהול סיכונים שנמצאת ב-DIFC. הפתיחה של אקוויום ב-DIFC מתבססת על הנוכחות הגדלה של הארגון במזרח התיכון ומטרתה לספק רוחב שירותים רחב יותר של הקבוצה באזור.


המשרד החדש של אקוויום ב-DIFC נתון לרגולציה של רשות השירותים הפיננסיים של דובאי (DFSA) ויהיה אחראי על קידום המכירות של מגוון מלא של שירותי נאמנויות ונאמנות. ההיצע של החברה מיועד לענות על הדרישות הפרטניות של הלקוחות כולל אנשים עשירים, משרדים משפחתיים וחברות.


התמקדות מיוחדת של אקוויום תהיה הספקה של פתרון "המשרד הפרטי" הייחודי שלה ונאמנויות של מענקי סיום עבודה. לגבי האחרונות, אקוויום מציעה פתרון של נאמנים לארגונים שרוצים לחזק את התחייבויות מענקי סיום העבודה לעובדים הקיימות שלהן בהתאם לדיני העבודה של איחוד האמירויות.


בראש הנוכחות של אקוויום ב-DIFC יעמוד גארי היילס, מנהל Equiom Fiduciary - Middle East (שמשמש כמנהל העסקים הבכיר). גארי אמר: "אני נרגש לקבל את ההזדמנות לתמוך באסטרטגיה של אקוויום באזור ואני מצפה ליצור עסקים חדשים עבור אקוויום ב-DIFC. הנוכחות ב-DIFC תאפשר לנו להגדיל את מגוון השירותים שלנו ללקוחות המקומיים תוך רתימת הרשת המקצועית הבינ"ל של הקבוצה כדי למשוך עסקים גם מחלקים אחרים של העולם".


מנהלת העסקים הראשית הגלובלית של אקוויום שילה דין הוסיפה: "ההתבססות של אקוויום ב-DIFC היא אבן דרך מאוד מרגשת עבורנו, שמאפשרת לנו לספק את שירותי הנאמנויות והנאמנות הליבתיים שלנו לשוק הצומח של המזרח התיכון. אנחנו מצפים להגדלת הנוכחות שלנו, שהיא כבר עכשיו חזקה, ולקדם את יכולתנו לעזור ללקוחות חדשים וקיימים עם כל צורכי העושר הפרטי והצרכים התאגידיים שלהם".


למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.equiomgroup.com/en/meet-our-team/gary-hales/

אודות אקוויום
אקוויום הופכת במהירות לעסק הבולט במגזר השירותים המקצועיים, עם נוכחות חזקה באירופה, אסיה המזרח התיכון והאמריקות. היא מספקת מגוון של פתרונות חדשניים ויעילים של יצירת שותפויות עסקיות.
הצוותים המנוסים ומאוד מיומנים של אקוויום תומכים בחברות ואנשים עשירים ברחבי העולם בצורכי הנאמנות ושירותי התמיכה הקשורים שלהם.


אקוויום היא חברה עצמאית שמתמקדת בחשיבה אסטרטגית ומענה מהיר לדרישות של הלקוחות. היא עסק משגשג, ועוסקת כל הזמן בפיתוח מגוון המוצרים שלה כדי לספק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים מגוון ללא מתחרים של אפשרויות והזדמנויות.


אקוויום (האי מאן) בע"מ (סניף DIFC) נתונה לרגולציה של רשות השירותים הפיננסיים של דובאי (DFSA). למידע על המעמד הרגולטורי של החברות שלנו, בקרו בבקשה באתר equiomgroup.com/regulatory.
www.equiomgroup.com


אודות HOLT consultancy
HOLT consultancy Ltd (בשם המסחר HOLT consultancy) היא ספקית שזכתה בפרסים של שירותי ציות וניהול סיכונים מקצועיים, שהוקמה ב-2012 והתאגדה במרכז הפיננסי הבינ"ל של דובאי (DIFC) ברישיון המסחרי מספר CL1282.


HOLT consultancy פועלת במגזר השירותים הפיננסיים ועוזרת לחברות שנתונות ושלא נתונות לרגולציה להקים נוכחות ולפעול ב-DIFC. היא יכולה לעזור עם בקשות לרישיונות מרשות השירותים הפיננסיים של דובאי (DFSA), פונקציות של קצין ציות וקצין דיווח הלבנת הון במיקור חוץ, פתרונות מימשל וניהול סיכונים וגם לספק הדרכה בציות ואיסור הלבנת הון.


HOLT consultancy פועלת בפלחי שוק רבים כולל ביטוח וביטוח משנה, ניהול נכסים, ניהול עושר, בנקאות פרטית, בנקאות השקעות (מיזוגים ורכישות, מימון חברות ופרויקטים, מסחר, מחקר), הזנקים וסניפים. HOLT consultancy נרכשה על ידי אקוויום בדצמבר 2018.
www.holtconsultancy.com


אודות קבוצת לינקס
קבוצת לינקס, חברה של אקוויום, תומכת בארגונים שרוצים להקים, להרחיב או לבצע שינוי מבני בעסק באיחוד האמירויות, קטאר ואזור מועצת המפרץ לשיתוף פעולה היותר רחב. תוך שילוב חריפות עסקית עם ייעוץ משפטי חזק, קבוצת לינקס מוודאת שלקוחותיה מוגנים בכל עת ומבטיחה שליטת בעלים של 100% בזמן הכניסה לשוק או היציאה מהשוק, כדי לבנות עסק שהוא בבעלות ושליטה שלהם.


קבוצת לינקס היא החברה הראשונה מסוגה שקיבלה תמיכה מממשלת דובאי באמצעות ברית אסטרטגית עם המשרד להשקעות זרות (FDI) של משרד הכלכלה של דובאי. לקבוצת לינקס יש היסטוריה ללא רבב עם מאות לקוחות, שמייצגים הכנסות שנתיות מיצרפיות של יותר מ-5 מיליארד דולר לכלכלות שלהם. קבוצת לינקס נרכשה על ידי אקוויום בספטמבר 2016.
www.linksgroup.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il