TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טוגדר תחל לפעול בגרמניה


ניסים ברכה-מנכל טוגדר קרדיט צלם-מתן נעים
חתמה על הסכם מפורט לרכישת השליטה בחברה גרמנית, בעלת רישיון לייבוא הפצה ומחקר של קנאביס רפואי בגרמניה

רכישה זו מאפשרת לה לייצר הכנסות מיידיות , מייבוא והפצה של קנאביס רפואי בגרמניה הן מחוות הגידול של טוגדר והן מרכישת מוצרים מחברות בינלאומיות אחרות.


טוגדר פועלת לרכישה ולייבוא מיידי של כ-100 ק"ג תפרחות מיובשות של קנאביס רפואי מחברת קנאביס רפואי אירופאית ומעריכה כי יתאפשר לה למכור 1 גרם תפרחת תמורת 10-12 יורו לגרם ישירות לבתי מרקחת בגרמניה וזאת באמצעות החברה הגרמנית.

 טוגדר (ת"א: טגדר), המתמחה בגידול, ייצור ושיווק קנאביס רפואי, מודיעה כי תחל לפעול בגרמניה בתחום הקנאביס הרפואי לאחר שחתמה על הסכם מפורט לרכישת השליטה בחברה גרמנית, בעלת רישיון למסחר סיטונאי בתרופות נרקוטיות ממשרד הבריאות והרווחה בגרמניה ובין היתר קנאביס רפואי.


טוגדר תרכוש 50.01% מהחברה הגרמנית תמורת 2 מיליון יורו שתועמד כהלוואה ותוענק לה בהתאם לצרכי החברה הגרמנית ובהתאם להחלטת דירקטוריון החברה הגרמנית. מימון ההלוואה לחברה הגרמנית יבוצע על ידי החברה, בבוא העת, על ידי הנפקת הון או על ידי גיוס חוב. השלמת העסקה כפופה, בין השאר, לביצוע בדיקת נאותות מלאה לחברה הגרמנית בתקופה שלא תעלה על 40 ימי עבודה.


השלמת העיסקה הופך את טוגדר לבעלת שליטה בהפצה של קנאביס רפואי בגרמניה באופן מיידי הן באמצעות הגידולים מהחוות שלה והן מייבוא והפצה של מוצרי קנאביס רפואי המיוצרים על ידי חברות בינלאומיות אחרות.


החברה פועלת מיידית בכיוון זה, לייבא כ-100 ק"ג של תפרחות מיובשות של קנאביס רפואי מצד שלישי לתוך גרמניה. להערכת החברה, רכישת החברה הגרמנית תאפשר לחברה (בעקיפין) למכור 1 גרם תפרחת מיובשת תמורת 10-12 יורו לגרם ישירות לבתי מרקחת בגרמניה.


כמו כן, החברה הגרמנית מבצעת מחקר ופיתוח של זנים ייחודיים של קנאביס רפואי, אשר הגיעו במקור מהרי ההימלאיה לגרמניה והיא חוקרת את השפעת הזנים שבבעלותה על מחלות שונות במטרה לייצר קניין רוחני ייעודי מבוסס פטנטים.


גרמניה מהווה את אחד השווקים המרכזיים והגדולים של שוק הקנאביס הרפואי העולמי, ורכישת השליטה בחברה הגרמנית תעניק לה יתרון משמעותי אל מול מתחריה ברחבי העולם, תעמיד אותה בשורה אחת עם יצרניות וספקיות הקנאביס הרפואי המובילות בעולם ותסייע לממש אסטרטגיה של יצירת הכנסות ורווחים ממספר טריטוריות ברחבי העולם.


את עסקת הרכישה ליוותה עו"ד חגית ויינשטוק ממשרד ויינשטוק – זהבי המתמחה בשיתופי פעולה ועיסקאות בינלאומיות בשוק הקנאביס


ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר: "חתימה על ההסכם המפורט לרכישת החברה הגרמנית ממצבת אותנו בשורה הראשונה של חברות הקנאביס הרפואי הבינלאומיות כיוון שהיא תאפשר לנו לייצר הכנסות בגרמניה וביסוס עוגן לפעילות מסחרית באירופה. כבר היום אנו פועלים לרכישת קנאביס רפואי מגורמים בינלאומיים באירופה, תוך שימוש ברישיון הייבוא וההפצה של החברה הגרמנית במטרה להפיצו לבתי מרקחת בגרמניה. בנוסף, בכוונתנו לייצר קניין רוחני באמצעות קידום המחקר והפיתוח של החברה הגרמנית, המפתחת זנים ייחודים ובוחנת השפעתם על מחלות שונות. אנו מאמינים כי יצירת ההכנסות והצלחת המחקר והפיתוח של החברה הגרמנית יובילו ליצירת ערך לבעלי המניות של טוגדר".


עו"ד חגית ויינשטוק ממשרד ויינשטוק – זהבי: "העסקה שנחתמה היום מהווה דוגמא ליכולות של החברות הישראליות בשוק הקנאביס. אנו פוגשים מידי יום חברות מכל העולם הפונות ורוצות להיות חלק מההצלחה הזאת. בעקבות החתימה על ההסכם תוכל טוגדר לגדל ולמכור את מוצרי הקנאביס הרפואי שלה בגרמניה ללא הסכמים עם גורמי הפצה אחרים וזוהי בשורה שכן מדובר בחברה ישראלית מתחוםהקנאביס שתהיה בעלת רישיון הפצה בגרמניה".

אודות טוגדר וגלובוס פארמה
חברת טוגדר (ת"א: טגדר) פועלת בתחום הקנאביס הרפואי באמצעות חברת-הבת גלובוס פארמה, המקימה בימים אלה תשתית חקלאית וטכנולוגית מתקדמת לגידול, ייצור ושיווק תוצרת קנאביס רפואי בישראל ומחוצה לה. החברה היא בעלת הסכמי שיווק והפצה עם חברות מובילות בתחום הקנאביס הרפואי בגרמניה וקנדה, בהיקף כולל של כ-80 טונות תוצרת בשנה. לטוגדר פארמה צוות מומחים בגידול קנאביס עם ידע וניסיון של מעל ל-20 שנה בגידול מעשי של קנאביס, והחברה נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור שיווק בגרמניה ובשוק האירופאי כולו, כולל הגשת בקשה לקבלת היתר אירופאי לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ולקבלת רישיון להפצתם ברחבי אירופה. https://together-pharma.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il