TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Fischer & Schickendantz ו-Solution Alliance SRL מאמצות את המותג אנדרסן באורוגוואי


אנדרסן גלובל
הפעילות באורוגוואי מחולקת לארבע חטיבות: משפטית, העברת נדלן, מיסים וראיית חשבון ושירותי הגירה לחברות

Fischer & Schickendantz, בהנהלת חואן פדריקו פישר, ו-Solution Alliance SRL, בהנהלת חואן איגנסיו טרוקולי, התמתגו מחדש השבוע כ-Andersen Tax & Legal, חברה חברה של אנדרסן גלובל. החברה, שבסיסה במונטווידיאו, התקשרה בהסכם לשיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל בספטמבר 2017, והיא עכשיו חברה משולבת במלואה באיגוד הבינ"ל.


חואן פדריקו פישר אמר: "אנדרסן היא סמל של איכות שמוכר בכל העולם על ידי לקוחות ואנשי מקצוע כאחד ויש לה את היתרונות של יצירת חברה גלובלית עם שירותי מס ומשפטים משולבים. אנחנו באמת נרגשים להיות רשמית חלק מהצוות".


"במשך התקופה כחברת שיתוף פעולה שלנו ועכשיו כחברה חברה, הצוות באורוגוואי הפגין מחויבות עמוקה לספק שירות יעיל הטוב מסוגו בכל העולם. בנוסף, חואן פדריקו חבר במועצת המנהלים האזורית של אמריקה הלטינית, והוא ההתגלמות האמיתית של הערכים שהארגון שלנו מייצג. אני מצפה לחיזוק הבסיס שיצרנו בדרום אמריקה", הוסיף מרק וורסאץ, היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC.


הפעילות באורוגוואי מחולקת לארבע חטיבות: משפטית, העברת נדלן, מיסים וראיית חשבון ושירותי הגירה לחברות. Fischer & Schickendantz הוקמה ב-2009 ומספקת שירותים לחברות מובילות מקומיות ורב לאומיות שפועלות באורוגוואי. אנשי המקצוע של החברה מספקים שירותים בכמה תחומי עיסוק, ביניהם מיזוגים ורכישות, חוזים מסחריים, עסקי חקלאות, העברת רכוש, ייעוץ מס חוצה גבולות, תמחור העברות, חשבונאות, ליטיגציה ובוררות.


"לאנדרסן יש בסיס לקוחות בינ"ל רחב, שרבים מהם משתמשים באורוגוואי כנקודת כניסה לאזור, כך שהאפשרות לספק שירותים חוצי גבולות הטובים מסוגם במדינות אחרות תהיה נכס עצום ללקוחות ולצוות שלנו", אמר חואן איגנסיו טרוקולי.


Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-3,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-107 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il