TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הקנאביס הרפואי גלובוס פארמה תשקיע כ- 4 מיליון ש"ח בהקמת חממות מחוץ לישראל


גלובוס פארמה
תקים מתחם חממות בהיקף של עד 100 דונם במדינה זרה
מערכת טלנירי | 18/3/18, 13:54
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

ביכולתה של חברת הפעילות לממן את הקמת המתחם ממקורותיה העצמיים
הפעילות החדשה צפויה לייצר כ-75 מיליון דולר ואף לגדול לקצב שנתי של 300 מיליון דולר

'גלובוס פארמה', שחתמה על הסכם מפורט עם חברת 'טוגדר' (ת"א: טגדר) ומתמחה בגידול וייצור מוצרי קנאביס רפואי בישראל, וייצוא מוצריו לשווקים בינלאומיים, הודיעה כי התקשרה בהסכם הבנות מחייב לשיתוף פעולה במסגרתו יוקם ויופעל מתחם חממות המיועד לגידול, שיווק וייצוא של קנאביס רפואי ותוצריו בשטח של עד 100 דונם מחוץ לישראל, במדינה זרה, בהיקף של עד כ- 60 טון לשנה.


במסגרת ההסכם תחזיק טוגדר בכ- 51% מהשותפות, והחברה הזרה, שהינה בעלת ההיתרים והרישיונות מהרשויות הרלוונטיות במדינה הזרה לגידול, ייצור, ייצוא ושיווק קנאביס תחזיק 49% מהשותפות. הסכם מפורט ייחתם תוך 60 יום. מימון הפרויקט יתבצע באמצעות הלוואת בעלים של טוגדר, בהיקף ראשוני של עד 4 מיליון שקלים, בכפוף ובהתאם לשלבי התכנית העסקית שתצורף להסכם המפורט. כל סכום נוסף אשר יידרש כהון עצמי לפרויקט, אם וככל שיידרש, יועמד על ידי טוגדר לפי התקדמות הפרויקט וצרכיו, בהתאם להחלטתה הבלעדית. השותפות תפרע את הלוואת הבעלים מתוך סכומי הכסף הראשונים שיהיו זמינים ונזילים לחלוקה.


בכוונת החברות להקים ולהפעיל את המתחם בהקדם האפשרי כך שהיבול הראשון יתקבל כבר ברבעון הראשון של 2019. לצורך כך, יפעלו להשלים את הקמת המתחם לכל המאוחר תוך 6 חודשים מחתימת הסכם מפורט. בשלב ראשון יעמוד היקף תוצרת הקנאביס השנתית על כ- 15 טון ותגדל באופן מדורג עד ל- 60 טון בהתאם להסכמי שיווק והפצה עם גורמים אסטרטגיים שבכוונת החברה לקדם בטווח הזמן הקרוב. על פי הערכות החברה, מחיר גרם קנאביס רפואי כיום למפיץ הינו 5 דולר לגרם. לאור זאת, חברת הפעילות מעריכה כי פוטנציאל ההכנסות בשלב הראשון מהפעילות במדינה הזרה, דהיינו בשנת 2019, יעמוד על 75 מיליון דולר ועד להכנסות של 300 מיליון דולר לשנה בהתאמה להיקף הגידול.


מומחי גידול (Master Growers) בעלי ניסיון עתיר שנים מטעם החברה ילוו את הקמת הפרויקט מתחילתו, ידריכו את מנהלי הפרויקט וצוותי הגידול לאורך כל תהליך הגידול לרבות הפקה ועיבוד התוצרת למוצרים המיועדים למכירה ברחבי העולם. עם השלמת הפרויקט, תוכל החברה לייצר הכנסות מקנאביס רפואי, ע"י מימוש אסטרטגיה גלובלית של גידול, שיווק ויצוא של קנאביס רפואי תוך הפחתת ריכוזיות של גידול ויצוא ממדינה אחת בלבד.
הפרויקט יסייע לחברה לייצר הכנסות מהותיות מגידול קנאביס במקביל לפעילות היצוא שהחברה צופה בהינתן אישור יצוא ממשלת ישראל.


ניסים ברכה, מייסד-שותף בגלובוס פארמה: "אנו מממשים את האסטרטגיה העיסקית של החברה להקמת חברת אגרוטק בינלאומית. ההסכם להקמת מתחם חממות בהיקף משמעותי במדינה זרה מניח את התשתית ליצירת הכנסות גם מחוץ לישראל וללא תלות באישור הייצוא מהממשלה. אנו משוכנעים כי יצירת תזרימי מזומנים מחו"ל תוביל לגיוון מקורות ההכנסה של החברה.


בכוונתנו לנהל את הפעילות בחו"ל באמצעות מנהלים מטעמנו בעלי אוריינטציה למדינה הזרה תוך הסתמכות על מומחי הגידול של החברה, שהינם בעלי ידע וניסיון רב שנים בגידול, השבחה ומיצוי מוצרי קנאביס רפואי.
אנו מאמינים כי ייצור מוצרי קנאביס במדינות בעלות יתרונות של מזג אויר, עלויות כוח אדם, קרקעות ומים זמינים עשויות לשפר את הרווחיות מכל גרם קנאביס רפואי שנמכר, תוך יצירת ערך רב לכלל בעלי המניות של החברה."


אריק פילסטיין, מנכ"ל טוגדר: "אני תומך לחלוטין בגישה האסטרטגית של גלובוס פארמה כשהיא פונה לשוק הקנאביס עם הסתכלות גלובלית תוך הפחתת ריכוזיות הגידול והיצוא ממדינה אחת."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il