TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

BlueStar Indexes® מכריזה על העדכון החצי שנתי של המדדים לחודש דצמבר 2017 ועל שינויים במתודולוגיות מדדים


BlueStar Indexes
למדדי הדגל נוספו מניות, כך שכיום ישנה חשיפה לחברות ישראליות הנסחרות בשבע בורסות
מערכת טלנירי | 10/12/17, 16:04
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
- BlueStar Indexes® מכריזה על העדכון החצי שנתי של המדדים הבאים: מדד BlueStar Israel Global Index (BIGI®), מדד TASE-BlueStar Israel Global Technology Index™ (TA-BIGITech®), מדד BlueStar Israel Global Total Investable Market Index, BlueStar Israel Global Strategic Dividend Index ומדד ה- BlueStar Fintech Index , אשר יבוצע לאחר סגירת יום העסקים בניו - יורק ביום שישי, 15 בדצמבר, 2017. העדכון החצי שנתי של מדדי Solactive – BlueStar Israel Economic Exposure Indexes יבוצע לאחר סגירת יום העסקים בניו יורק ביום שישי, 29 בדצמבר, 2017.

היקום אותו מכסה מדד ה - BlueStar Israel Global יראה עלייה ניכרת במספר המניות בו בחודש דצמבר, שכן מספר החברות החדשות שנרשמו למסחר גדל, הוגדל נפח המסחר ושווי השוק של חברות ישראליות עלה במחצית השנייה של שנת 2017. 16 חברות ייכנסו למדד BIGI® בשבוע הבא: 11 חברות הרשומות בבורסה לניירות ערך בתל אביב, 4 נסחרות בבורסות בארה"ב, ולראשונה חברה אחת הרשומה בהונג קונג, Sisram Medical. חברה אחת, Aevi Genomics, תימחק מ- BIGI® לאחר מימוש גדול של נכסים ישראליים ב -2017, והחל מה- 15 בדצמבר 2017 יכלול המדד סך של 134 חברות. כיום יש בסך הכל שבע בורסות בהן רשומות למסחר חברות ישראליות, המדגישות את הצורך למשקיעים להשתמש/לאמץ בבנצ'מרק עולמי. שווי השוק הכולל של היקום העולמי של חברות ישראליות שניתן להשקעה עומד כעת על כ- 222 מיליארד דולר, מתוכם כ- 220 מיליארד דולר מיוצגים במדד ה- BIGI®.

כמו כן, מדד TA-BIGITech® יראה גידול משמעותי במספר החברות הכלולות בו. בשבוע הבא יצורפו למדד ת"א-ביגיטק שמונה חברות (נטו), שיביא את המספר הכולל של מניות המדד ל -77. מבין 9 החברות המתווספות למדד, שלוש מהן נסחרות בבורסה בת"א, 5 בבורסות בארה"ב , ואחת בהונג קונג. שווי השוק הכולל של ענף ההיי-טק הישראלי העולמי כיום, המיוצג על ידי מדד ה- TA-BIGITech®, הוא כ -89 מיליארד דולר.

בנוסף, BlueStar Indexes® מכריזים על שינוי חשוב בכללים החלים על המדדים BIGI ו- TA-BIGITech®. בכל עדכון הרכב חצי שנתי, המשקל המירבי המותר של כל חברה ב- BIGI® מופחת מ -12.5% ​​ל -10% ומ -10% ל -7.5% במדד TA-BIGITech®.

אודות BlueStar Indexes®
BlueStar Indexes® הינה חברה פיננסית ממוקדת מחקר המתמחה בשוקי ההון בישראל. המשימה של BlueStar היא לפתח אסטרטגיות השקעה המספקות למשקיעים מוסדיים וקמעונאיים גלובליים גישה יעילה למגוון רחב של סוגי הנכסים בישראל. מוצרי הדגל של BlueStar הם מדד ה - BlueStar Israel Global Index® (BIGI®), מדד המיועד לכיסוי רחב, עמוק ומלא של חברות ישראליות, תוך מתן חשיפה מאוזנת לכל המשק הדינמי בישראל ומדד TASE-BlueStar Israel Global Technology Index™ (TA-BIGITech®) אשר עוקב אחר למעלה מ -70 מניות טכנולוגיה ישראליות הרשומות ברחבי העולם. ה- VanEck Vectors Israel ETF (טיקר ISRA) עוקב אחר BIGI ורשום למסחר בבורסת ניו יורק. בנוסף, מכשירי מדדים ישראליים העוקבים אחר מדד זה מוצעים על ידי פסגות ועל ידי בית ההשקעות IBI. BlueStar TA-BIGITech Israel Technology ETF (טיקר בנסדא"ק: ITEQ) עוקב אחר TA-BIGITech®. בנוסף קיימים שני מכשירי השקעות ישראלים העוקבים אחר TA-BIGITech® ומנוהלים על ידי בית ההשקעות אקסלנס/קסם.

Bluestar Indexes® אינה מעניקה אחריות מפורשת או משתמעת, ומתנערת בזה במפורש מכל אחריות על סחירות או התאמה למטרה מסוימת ביחס לכל אחד ממדדי BlueStar או כל נתונים הכלולים בו. בשום מקרה לא תהיה ל- BlueStar כל חבות בגין נזקים מיוחדים, עונשיים, עקיפים או תוצאתיים (לרבות רווחים שאבדו), גם אם הודיעה ​​על האפשרות לנזקים כאלה.

Bluestar Indexes® וחברות קשורות שלה אינן מעניקות אחריות, מפורשת או משתמעת, לתוצאות המתקבלות על ידי כל אדם או ישות משימוש במדד, מסחר על בסיס המדד או כל נתונים הכלולים בו בקשר עם המסחר של ב- BlueStar ™ ETF או לכל שימוש אחר. BlueStar Indexs ® ושותפיה אינם מעניקים אחריות, מפורשת או משתמעת, ומסירים בזאת במפורש כל אחריות לסחירות או התאמה למטרה מסוימת או לשימוש כלשהו ביחס למדד או לנתונים הכלולים בו.

המדד מחושב ומופץ וכל מידע אחר המופץ על ידי Bluestar Indexes® או כל אחד מחברות הבת או הסוכנים שלו הם למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחר. ככזה, מידע המדד ומידע אחר המופץ על ידי BlueStar ניתנים על בסיס "כמות שהוא" (AS IS). Bluestar Indexes® אינה מעניקה אחריות, מפורשת או משתמעת, המתייחסת למידע המדד או למידע אחר המכוסה בהסכם זה, לרבות, אך מבלי להגביל, אחריות מפורשת או משתמעת לסחירות, התאמה למטרה מסוימת או לשימוש, בעלות או אי-הפרה. Bluestar Indexes® אינה מתחייבת כי מידע המדד יהיה ללא הפרעה או נקי משגיאות, כי פגמים יתוקנו או שמידע המדד נקי מווירוסים או מרכיבים מזיקים אחרים. Bluestar Indexes® אינה ערבה או מייצגת את השימוש במידע המדד במונחים של נכונותו, דיוקו או אמינותו.

מוצר שמשתמש ב- TA-BIGITech® אינו ממומן או מאושר על ידי הבורסה לניירות ערך בתל אביב. הבורסה אינה מציגה כל מצג ביחס למדד TA-BIGITech® או מייעצת להשקיע במוצר העושה שימוש במדד האמור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il