TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיוה תספק מעבד אותות ל-Sanechips הסינית (מקבוצת ZTE), שישולב במכשירי NB-IoT


סיוה CEVA
מעבד התקשורת של סיוה כולל רכיבי חומרה, תוכנה וכלי פיתוח מתקדמים המאפשרים לחברות שבבים לקצר זמני פיתוח של מוצרים
מערכת טלנירי | 26/6/17, 15:02
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה היום כי תספק את מעבד האותות CEVA-X1 לחברת השבבים הסינית Sanechips (לשעבר ZTE מיקרואלקטרוניקס). Sanechips, חברה בת של יצרנית הסלולר ZTE, תשלב את המעבד של סיוה בשבב החדש RoseFinch7100 המיועד למכשירי NB-IoT. השבב החדש צפוי לצאת לשוק בספטמבר השנה.
מעבד התקשורת של סיוה כולל רכיבי חומרה, תוכנה וכלי פיתוח מתקדמים המאפשרים לחברות שבבים לקצר זמני פיתוח של מוצרים. בנוסף, הוא מתאפיין בצריכת הספק נמוכה במיוחד, המאפשרת חיי סוללה של 5 עד 10 שנים במכשירי IoT.
סיוה מסרה, כי שבב זה עבר בהצלחה ניסויי שדה בקנה מידה רחב שערכה לאחרונה מפעילת הסלולר הגדולה בסין, צ'יינה מובייל. ניסויי שדה אלה כללו בדיקות ברמת הרשת, מכשירים ויישומים שונים.
ביצועים יוצאי דופן


"טכנולוגיית ה-NB-IoT צפויה להוביל את הקישוריות ארוכת הטווח במוצרי IoT, ו-Sanechips גאה להיות בחזית מהפיכה זו", אמר מנהל השיווק של Sanechips, ז'ו ג'ין. "שיתוף הפעולה הצמוד עם סיוה מבטיח פיתוח מוצרים בחזית הטכנולוגיה כמו שבב ה-RoseFinch7100, שיאפשר אימוץ נרחב של תקן תקשורת זה. המעבד של סיוה מספק לנו רמת ביצועים יוצאת דופן, צריכת הספק נמוכה מאוד ומפחית את עלויות הפיתוח של מכשירי IoT בעלי קישוריות ארוכת טווח".


מנהל חטיבת התקשורת הסלולרית של סיוה, מיכאל בוקאיה, הוסיף: "כחברה היחידה המספקת פתרונות עיבוד אותות מקצה לקצה בשוק הסלולר, מינפנו את התמחותנו הייחודית להתאמת המעבד שלנו לביצועים הנדרשים במוצרי NB-IoT. ההסכם עם Sanechips משקף את יעילות המעבד שפיתחנו בשוק חדש ומלהיב זה".

סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות עיבוד מתקדמות המשולבות בשבבים המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), הראייה המלאכותית, הלמידה העמוקה, האודיו, יישומי הפעלה קוליים, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים.
הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il