TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הלמן-אלדובי בסקירה שבועית


הלמן אלדובי לוגו
להגדיל חשיפה למניות בישראל על חשבון מניות בארה"ב ובשווקים מתעוררים
מערכת טלנירי | 25/6/17, 13:40
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

אנו ממליצים להגדיל חשיפה למניות בישראל בצורה סלקטיבית על חשבון מניות בארה"ב ובשווקים מתעוררים לנוכח תמחור אטרקטיבי יותר בארץ.
לאחר גל העליות שמאפיין את השווקים מתחילת השנה, חשוב להיות סלקטיבים בעת הזאת. המניות בישראל נראות במחירים נוחים ביחס למרבית שווקי העולם, וביחוד מניות הבנקים והפרמה, מנגד מניות חברות הנדל"ן נראות יקרות יחסית.
השווקים בחו"ל גבוהים, המשקיעים בעולם מתמקדים בתקופה זו במספר גורמים שעשויים להשפיע על כיוון השווקים: המדיניות הכלכלית של הנשיא טראמפ והחשדות בפלילים שלו ושל ממשלו, הבחירות בגרמניה ובאיטליה, והמדיניות המוניטארית בגוש האירו וארה"ב.

התפתחויות כלכליות ואינדיקאטורים מרכזיים שפורסמו לאחרונה
בארה"ב, הגירעון בחשבון השוטף של ארה״ב, שמודד את החוב של המדינה למדינות זרות, גדל ברבעון הראשון ב-2.5% לעומת הרבעון שקדם לו, ל-116.8 מיליארד דולר - המהווים 2.5% מהתמ״ג האמריקאי.
באירופה, כלכלת צרפת צמחה ברבעון הראשון ב-0.5%, כך עולה מנתונים רשמיים וסופיים. מדד מנהלי הרכש המשולב בגוש היורו הגיע ביוני ל-55.7 נקודות, שפל של חמישה חודשים. מדד השירותים הגיע ל-54.7 נקודות, שפל של חמישה חודשים. ואולם מדד הייצור הגיע ל-57.3 נקודות, שיא של 74 חודשים. במדד זה, כל נתון מעל ל-50 נקודות מסמל התרחבות בפעילות.
בישראל, מדד מנהלי הרכש של בנק הפועלים על ב-4.2 נקודות בחודש מאי ל-56.2 נקודות.


שווקי ההון
מניות
- שווקי המניות בארץ ובעולם סגרו את השבוע במגמה מעורבת. מדד המעו"ף עלה השבוע ב- 1.03% לצד עלייה של 0.72% במדד ת"א 125, כאשר מבחינה סקטוריאלית בלט לחיוב מדד ת"א נפט וגז אשר הציג עליות שערים של כ-0.86% בממוצע לעומת מדד ת"א תקשורת וטכנולוגיות מידע שבלט לשלילה וסגר את השבוע בירידה של 0.90%. בארה"ב, מדד ה- S&P500 סגר את השבוע בעלייה של 0.21% לצד הנאסד"ק שסגר בעלייה של 2.14%. באירופה, המדדים נסחרו במגמה שלילית כאשר מדד הדאקס הגרמני סגר את השבוע בירידה של 0.15% לצד מדד ה- Eurostoxx50 שסגר בירידה של -0.01%.
אג"ח- האפיק הסולידי והאפיק הצמוד נסחרו השבוע במגמת מעורבת. האג"ח באפיק הממשלתי הצמוד ירד ב- 0.56% לעומת האפיק השקלי שנסחר ללא שינוי. כאשר האג"ח באפיק הקונצרני סגר את השבוע עם עלייה של 0.07% באפיק השקלי לעומת האפיק הצמוד שסגר ללא שינוי.
מט"ח- השקל סגר השבוע במגמת היחלשות אל מול המטבעות העיקריים, הדולר התחזק אל מול השקל בכ-0.87% ועמד על 3.54 ש"ח לדולר, כאשר האירו התחזק אל מול השקל בכ-0.72% וסגר ברמה של 3.95 ש"ח לאירו.

* הנתונים נכונים לתאריך 25.06.17



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il