TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מערכת ניהול הידע של KMS Lighthouse תסייע לייעל את מערך השירות של בנק Sviaz הרוסי


קבוצת אמן
לפני הטמעת פתרון ניהול הידע של KMS Lighthoouse עבד הבנק עם מערכת לאחסון מסמכים בלבד, ללא ניהולם
מערכת טלנירי | 30/4/17, 11:19
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב


KMS lighthouse מקבוצת אמן, המספקת פתרונות ניהול ידע מתקדמים עבור מרכזי שירות, הטמיעה את מערכת ניהול הידע שלה בסוויאז בנק (Sviaz Bank), אחד מהמוסדות הפיננסיים הגדולים ביותר ברוסיה. במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת ניהול הידע המתקדמת של KMS במוקד השירות המרכזי של הבנק המונה עשרות מוקדנים בכל רגע נתון, בסניפי הבנק ברחבי רוסיה ובאזורי ה – Self Service. לאחר שהוכנס ידע למערכת המידע, המערכת מאפשרת לנציגי השירות של הבנק גישה מהירה, פשוטה ומדוייקת לכל סוגי המידע ולקבל מענה מהיר בזמן אמת לשאילתות הנשאלות על ידי הלקוחות.

לפני הטמעת פתרון ניהול הידע של KMS Lighthoouse עבד הבנק עם מערכת לאחסון מסמכים בלבד, ללא ניהולם. בעקבות זאת חיפוש המידע הארגוני הרלוונטי לקח זמן רב ופגע בשירות שמספק הבנק ללקוחותיו. בנוסף, לא הייתה לנציגי השירות את האפשרות לבצע השוואה אלקטרונית בין מסמכים, ולכן הם נאלצו לבצע השוואה ידנית, שלעיתים הייתה איטית ולא מדויקת. לאחר בחינת המצב הקיים הבינו בסוויאז בנק שישנו צורך במערכת שתפשט ותייעל את תהליך חיפוש והספקת המידע ותשפר את השירות הניתן ללקוחות ומהירות השירות.

מערכת ניהול הידע של KMS Lighthouse מסדרת את המידע על פי תבניות ברורות המקלות על מציאת המידע במדוייק, מפשטות את חיפושו וממירה את כל מסמכי הארגון לפורמט דומה, כך יכולים נציגי השירות בבנק לדלות מידע ספציפי בצורה פשוטה ונוחה ללא התעסקות ידנית מיותרת. המערכת מקצרת משמעותית את זמני השיחות במוקד שירות הלקוחות של הבנק על ידי כך שהיא מאפשרת למוקדנים למצוא את המידע הרלוונטי בקלות ובמהירות. בנוסף, המערכת יודעת להציג לנציגי השירות את המידע הרלוונטי והעדכני ביותר שלו הם זקוקים.

שגיא אליהו, מנהל KMS Lighthouse ומשנה למנכ"ל בקבוצת אמן: "אחד היתרונות המשמעותיים של KMS Lighthouse היא היכולת של המערכת ליצר תבניות נוחות לחיפוש ובניה המאפשרות למוקדני השירות לחפש ולמצוא את המידע המתאים להם בצורה המהירה ביותר, וכל זה ללא צורך בידע טכני. בזכות המנוע החזק של המערכת היא כיום ממערכות ניהול הידע המובילות והמתקדמות ביותר בעולם. בעזרת הפתרון של KMS Lighthouse ניתן להשיג יעילות במכירות, שיפור השירות וחויית הלקוח והכל באמצעות גישה מהירה לידע ארגוני. הלקוחות שלנו משתמשים במערכות במרכזי השירות, בסניפים ובנוקודת המכירה והממשק מול הלקוחות כמערכת ניהול ידע פנימי לנציגי השירות וכן להחצנת מידע דרך אזור הדיגיטל וה-Self Service. לאור הצלחת הפרויקט Sviaz Bank מעוניין להטמיע את המערכת שלנו גם לסניפים ולצרכים נוספים הקשורים לטרנספורמציה דיגיטלית."

אודות KMS lighthouse
חברת KMS lighthouse מספקת פתרונות ניהול ידע למצוינות ארגונית. Lighthouse מתבנתת את כל הידע הארגוני ומציגה לכל העובדים את הידע הרלוונטי והעדכני ביותר לצרכיהם. עם Lighthouse, ארגונים מצליחים להפוך את האינטראקציות עם לקוחות למכירות, לספק שירות לקוחות אחיד בכל ערוצי השירות ולהפוך את העובדים למומחים בתחומם אחרי הכשרה קצרה.
לחברת KMS lighthouse עשרות לקוחות מרוצים, שהתחילו להשתמש במוצר לאחר הטמעה קצרה, של חודשים בודדים. KMS lighthouse נבחרה לאחת מ- 100 החברות המשפיעות בעולם בתחום ה- KM של מגזין KMWorld, - Promise Awardשל המגזין ונכללה ברשימת ה- Cool Vendors של חברת הייעוץ הנחשבת גרטנר. KMS lighthouse היא חלק מקבוצת אמן, מחברות ה-IT המובילות והגדולות בישראל.

אודות קבוצת אמן
קבוצת אמן היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל ובין חברות ה-IT הוותיקות בארץ. הקבוצה מעסיקה מעל ל-1500 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות ומוצרים מתקדמים בתחום מערכות מידע וטכנולוגיות בעולמות תוכן של תשתיות, פיתוח תוכנה ויישומים ומיקור חוץ. הקבוצה מתמחה במתן פתרונות בתחומים שונים, ביניהם: אינטגרציה ואיכות נתונים, וירטואליזציה, אבטחת מידע, סייבר, שליטה ובקרה, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, אפיון ועיצוב ממשקי משתמש (UX), BI, Big Data, דיגיטל סמיקונדקטורס ועוד. הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, ביניהן: Citrix, Informatica, Microstrategy Palo Alto Networks, Good Technology, Cyberark, Proof point, Rubrikועוד, והיא שותפה בכירה של חברות טכנולוגיה מובילות כמו HP יבמ ועוד. הקבוצה מספקת גם פתרונות מיקור חוץ במודלים שונים אשר חלקם ייחודים בישראל. לחברה משרדים ראשיים בישראל וחברות בנות בארץ ובמזרח אירופה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il