TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה נדל"ן: ריט המלונאות בארה"ב הגיעה ליעד הגיוס הראשוני של כ-500 מיליון דולר


אמיר יניב - צילום אלדד רפאלי
החברה נמצאת בתהליך מתקדם מול מספר גופים להשקעה נוספת בריט בסך כולל של כ-200 מיליון דולר
מערכת טלנירי | 8/3/22, 09:07
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
בין הגופים הבולטים: מגדל ביטוח, קבוצת הפניקס, כלל ביטוח ופיננסים, מור קופות גמל, מיטב דש, הלמן אלדובי חח"י, לאומי פרטנרס ופועלים אקוויטי
עד כה רכשה הריט 3 בתי מלון ברחבי ארה"ב יחד עם שותפתה האסטרטגית - רשת בתי המלון AKA. כמו כן, חתמה החברה על הסכם מחייב לרכישת מלון נוסף
אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "אנו מודים למשקיענו על הבעת האמון בפעילותינו המתפתחת בתחום המלונאות בארה"ב ומתכוונים לפעול להרחבת פעילות ריט זו באופן משמעותי, כחלק מפעילותינו הענפה בתחום קרנות ההשקעה. השפעת מגפת הקורונה על תחום המלונאות בעולם בכלל ובארה"ב בפרט, מייצרת הזדמנויות השקעה יוצאות דופן. אנו פועלים יחד עם שותפנו בארה"ב למיצוי הפוטנציאל העסקי הרב הטמון בשוק זה לצורך יצירת ערך למשקיעים שלנו. בכוונתנו לפעול להרחבת הפורטפוליו כבר בטווח הקצר, כאשר המטרה ארוכת הטווח היא הצפת ערך באמצעות הנפקה לציבור (IPO) לאחר הגעה למסה קריטית של נכסים. במקביל אנו ממשיכים בפיתוח והשבחת פעילות קרנות ההשקעה האחרות שלנו"
חברת אלקטרה נדל"ן ממשיכה לפתח ולהעמיק את פעילותה בשוק האמריקני. החברה מעדכנת היום על סגירה ראשונה של קרן ריט (REIT) המלונאות בארה"ב שהוקמה אשתקד, וזאת לאחר שהריט הגיעה ליעד הגיוס הראשוני שלה שנקבע ל-500 מיליון דולר. בהמשך לכך, החברה מעדכנת כי היא נמצאת כעת בתהליך מתקדם מול מספר גופים להשקעה נוספת בריט המלונאות, בסך כולל של כ-200 מיליון דולר נוספים, וממשיכה לפעול לגיוס משקיעים נוספים.
בין הגופים: מגדל ביטוח, קבוצת הפניקס, כלל ביטוח ופיננסים, מור קופות גמל, מיטב דש, הלמן אלדובי חח"י, לאומי פרטנרס ופועלים אקוויטי.
בשנה החולפת, רכשה הריט שלושה בתי מלון בארה"ב, בערים מיאמי, ניו יורק ווירג'יניה, בהיקף השקעה הוני כולל של כ-106 מיליון דולר, כאשר שווי הנכסים הנרכשים עומד על כ-202 מיליון דולר. כמו כן, חתמה הריט על הסכם מחייב לרכישת בית מלון נוסף.
אלקטרה נדל"ן פועלת לפתח באופן משמעותי את פעילותה בתחום המלונאות על ידי רכישת נכסים בעלי פוטנציאל השבחה רב, הממוקמים בערים מרכזיות, המתאפיינות בביקוש רב לתיירות עסקית ופנאי. הרכישות מתבצעות עם השותף האמריקני של אלקטרה נדל"ן, חברת AKA, שהינה בעלת ניסיון ומוניטין רב בהחזקה וניהול המלונאות בארה"ב.
פעילות המלונאות של החברה מאוגדת באמצעות שותפות ריט אמריקאית, המנוהלת על ידה ועל ידי השותף המקומי, אשר מטרתה לבצע רכישת מסה משמעותית של בתי מלון, השבחת נכסי הפורטפוליו, ובהמשך לכך לקדם מהלך של הנפקה לציבור (IPO) של הריט. פעילות זו מתבצעת במודל לפיו החברה ושותפה המקומי הינם למעשה השותף הכללי (General Partner) של הריט, ובהתאם למבנה מקובל זה, היא מנהלת כספי שותפים מוגבלים (LP's). זאת, בדומה למודל ההשקעות במסגרתו פועלת אלקטרה נדל"ן באמצעות קרנות ההשקעה והשותפויות האחרות שבניהולה: קרנות מולטי פמילי, קרנות חוב למולטי פמילי, שותפויות המשקיעות בבתים פרטיים להשכרה וכן קרן משרדים בבריטניה.
בחודש דצמבר 2021 הודיעה אלקטרה נדלן על הקמת קרן רביעית להשקעות במקבצי דיור בארה"ב עם יעד גיוס של מיליארד דולר. קודם לכן, עדכנה החברה כי קרן ההשקעות השלישית להשקעות במקבצי דיור השלימה את הגיוס לקרן בהיקף התחייבויות של כ-980 מיליון דולר, לעומת יעד גיוס של כ-500 מיליון דולר בעת השקת הקרן. בנוסף, הודיעה אלקטרה נדל"ן, כי בכוונתה להקים קרן חוב שניה למימון מקבצי דיור בארה"ב עם יעד גיוס של כ-500 מיליון דולר. מדובר בקרן המשך לקרן החוב הראשונה, שסיימה בחודש יוני 2021 גיוס בהיקף כולל של כ-285 מיליון דולר, לעומת יעד הגיוס המקורי שעמד על כ-200 מיליון דולר.

אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו מנהלת כיום כ-30 אלף יחידות דיור ב-95 מקבצי דיור בארה"ב, בנוסף ל- 43 עסקאות למתן הלוואות לביצוע רכישה של מקבצי דיור באמצעות קרן החוב. בנוסף, מחזיקה החברה ב- 1,785 בתים צמודי קרקע ושלושה בתי מלון בארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il