TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלייטיקה מדווחת על תוצאות רבעון 4 2021


פלייטיקה
ברבעון הרביעי של השנה צמחו ההכנסות ב-13.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
מערכת טלנירי | 27/2/22, 09:52
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
ההכנסות השנתיות ב-2021 עלו ב-8.9% לעומת 2020
ינואר 2022 מייצג גידול של 9.2% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה ומהווה חודש שיא לחברה.

נקודות ציון פיננסיות ברבעון 4 2021:

ההכנסות ברבעון הרביעי צמחו ל-$649.0 מיליון בהשוואה ל-$573.5 מיליון בתקופה המקבילה
הרווח הנקי צמח ל-$102.3 מיליון דולר לעומת $76.0 מיליון בתקופה המבילה.


רוברט אנטוקול יו"ר ומנכ"ל פלייטיקה: "תוצאות הרבעון הרביעי של פלייטיקה משקפות את החוסן והיציבות המתמשכת של החברה ופוטנציאל הצמיחה הגלום בה.
בשנת 2021, וכחלק מחזון החברה והתשתית הייחודית שבנינו, חיזקנו את מעמדינו כחברה מובילה בעולם משחקי המובייל לצד ביצוע צעדינו הראשונים בכניסה לעולמות אפליקציות הלייפסטייל והבידור על ידי רכישת חברת 'רידקור'.
בנוסף לחדירה לשווקים חדשים, המשכנו במהלך השנה להעצים את יתרונינו המדעי והטכנולוגי כולל פלטפורמת 'בוסט', הממשיכה להיות ייחודית ופורצת דרך בתחומה.
אנו כולנו נרגשים מההזדמנויות העומדות בפני החברה, ואני מנצל במה זו להודות לגורם שבלעדיו כל זה לא יכול היה לקרום עור וגידים - כל אחת ואחד מעובדי חברת פלייטיקה."

קרייג אברהמס, נשיא וסמנכל הכספים של החברה, הוסיף: "היכינו את התחזיות ברבעון הרביעי הן בהכנסות והן באביטדה המתואמת. .וינואר מסמן תחילת שנה חזקה. גדלנו ברבעון הרביעי של השנה לעומת הרבעון הרביעי של שנה שעברה ב-13% תודות לביצועים טובים של כל המשחקים, כאשר משחקי הקז'ואל מהווים מעל ל50% סך הכנסות החברה.הגענו להישגים אלו עם עלייה של 5.8% בלבד ב-ecpi (עלות ממוצעת לרכישת שחקן חדש), שמדגימה את העוצמה של טכנולוגיות רכישת השחקנים שלנו, שעוזרת לתמוך בשמירת רווחיות גבוהה"

דגשי הרבעון הרביעי:
גידול של 31.5% בתוצאות משחקי הקז'ואל המהווים היום 52% מסך הכנסות החברה
גידול של 20% בהמרת שחקנים יומית, שעומדת על 3%
הפלטפורמה הייחודית של direct to consumer גדלה בהכנסותיה ברבעון ל21.7% בהשוואה ל15.5% בשנה שעברה
WSOP גדלה ב7.7% ברבעון האחרון לעומת רבעון אשתקד
משחק הליבה הותיק בינגו בליץ הראה צמיחה של 17.7% בהשוואה לתקופה המקבילה בעוד סיזרס סלוטס ציין עשור לפעילות עם צמיחה של 7.1%
שני משחקים מעירים יחסית של פלייטיקה: סולטייר גרנד הארווסט וג'ונס ג'רני הדגימו פוטנציאל גדילה גבוה במיוחד וגדלו ב60.1% ו-36% בהתאמה ברבעון זה בהשוואה לתקופה המקבילה.

ינואר:
מומנט הגדילה המשיך, ובינואר אנו רואים גידול בהכנסות של 9.2% וגידול של 12.8% בכמות השחקנים היומית לעומת ינואר בשנה שעברה.

החברה בוחנת אלטרנטיבה אסטרטגית:
כפי שפורסם מוקדם יותר היום, החברה הודיעה על ייזום תהליך בחינת אסטרטגיות חלופיות למיקסום שווי החברה עבור בעלי מניותיה. כחלק מהמלך, דירקטוריון החברה מתכוון לבחון את מרחב החלופות האסטרטגיות לחברה, שייתכן שיכלול את מכירת החברה או עסקאות אחרות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il