TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיקרוסופט מרחיבה את יכולות אבטחת המידע שלה:


מיקרוסופט
Microsoft Defender תהיה הראשונה שמספקת אבטחת מידע בענן לשלושת העננים המובילים בעולם
מערכת טלנירי | 24/2/22, 09:15
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
החברה מכריזה ש-Google Cloud מצטרף ליכולות האבטחה של Microsoft Defender, שכיום הינו הפתרון היחיד בעולם שמספק הגנת סייבר לעננים של גוגל, אמזון ומיקרוסופט במקביל
מיקרוסופט מכריזה היום (רביעי) שפתרון האבטחה של החברה, Microsoft Defender, מרחיב את יכולותיו על מנת לספק הגנה גם לתשתית המבוססת על הענן של גוגל, Google Cloud. ההכרזה הזאת מצטרפת להכרזה דומה מנובמבר האחרון, בה הכריזה החברה על היכולת לאבטח את הענן של אמזון. כך הופכת מיקרוסופט לחברה הראשונה והיחידה המספקת אבטחת ענן לשלושת העננים המובילים בעולם (Native Multicloud Protection).

על פי דו"ח של חברת Flexa, 78% מהמגיבים עושים שימוש במספר עננים במקביל (מולטי קלאוד) ולכן תלויים בכמה ספקי ענן בו זמנית. בנוסף, 83% טוענים שניהול מספר עננים במקביל הינו הגורם שיטריד את מנוחתם הכי הרבה בשנת 2022. על מנת לעבוד בצורה יעילה עם המולטי קלאוד, יש הכרח בכך שהפתרונות השונים, כמו למשל פתרון אבטחת הענן, יהיו פשוטים וקלים לשימוש. Microsoft Defender לענן מזהה נקודות חולשה בענן, מחזק את יכולות האבטחה של הארגון ומספק אבטחה למספר עננים במקביל וגם לסביבות היברידיות.

"אבטחת מידע בענן היא קריטית לפעילות העסקית הרציפה של ארגונים" אומר איציק צלף, Microsoft ישראל. "בזכות היכולות של Microsoft Defender וכלי ההגנה שמיקרוסופט מציעה לניהול אבטחה בסביבה מרובת עננים, הארגונים שעובדים איתנו נהנים מהגנה מקיפה, שאף גוף אחר לא יכול לספק".
למידע נוסף וההכרזה המלאה בנושא – Microsoft Security delivers new multicloud capabilities - Microsoft Security Blog

אודות מיקרוסופט-
מיקרוסופט (Nasdaq “MSFT” @ microsoft), מאפשרת טרנספורמציה דיגיטלית בעידן ה- Intelligent Cloud וה-Intelligent Edge. חזון החברה הוא להעצים כל אדם וכל ארגון להשיג יותר.
בשנה הקרובה מיקרוסופט תשיק את ה-Datacenter Global Hyperscale הראשון בישראל. ארגונים יוכלו להעביר את הדאטה שלהם בצורת מאובטחת ואמינה לענן תוך שמירה על Data Residency ו-Compliance. ה-Cloud Region הישראלי יצטרף לתשתית הענן הגלובלית של החברה, אחת מתשתיות הענן הגדולות והחדשניות בעולם המשרתת למעלה ממיליארד לקוחות ו-20 מיליון עסקים ברחבי העולם. האזור הישראלי יופעל בהתאם לעקרונות הענן והסטנדרטים של מיקרוסופט העולמית.

פלטפורמת הענן של החברה מאפשרת גישה לתשתיות מחשוב ושירותים מתקדמים על פי דרישה לרבות כוח מחשוב, שירותי רשת, מסדי נתונים, טכנולוגיות אנליטיקה, יכולות בינה מלאכותית ופתרונות IoT (האינטרנט של הדברים).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il