TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ברנמילר אנרג'י חתמה על הסכם מסגרת


אבי ברנמילר, מנכל ברנמילר אנרגי (באדיבות החברה)
לאספקת מערכות אגירה עם תאגיד תעשייתי בינלאומי הפועל בתחום הטבק
מערכת טלנירי | 23/2/22, 10:07
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
במסגרת ההסכם הוזכרו 41 אתרי ייצור; ההיקף הכספי מוערך בכ-5-10 מיליון דולר לכל פרויקט
החברות נמצאות בשלבי מו"מ להזמנה ראשונה של מערכת אגירה מבוססות ביומסה במתקן ייצור של התאגיד באירופה
אבי ברנמילר, מנכ"ל ברנמילר אנרג'י: "הסכם המסגרת עליו אנחנו מעדכנים היום מהווה פוטנציאל גדול לעליית מדרגה בפעילותה וצמיחתה של ברנמילר, כאשר פרויקטים מסוג אלו המוערכים בכ-5-10 מיליון דולר לכל פרויקט. אנו מודים על הבעת האמון מצד התאגיד הגלובלי שבחר במערכות האגירה של ברנמילר כפתרון מוביל לצורך עמידה ביעדיו להפחתת פליטות. להערכתנו, ההסכם גם יתמוך ביכולתנו לחתום על הסכמים מול חברות ענק נוספות המעוניינות בצמצום פליטות הפחמן באתר הייצור שלהן. בתוך כך, אנו נמצאים כיום בתנופת פעילות משמעותית עם פרויקטים בשלבים מתקדמים בברזיל, ארה"ב, איטליה וישראל ומעריכים כי הצורך של חברות תעשייה וחברות חשמל מובילות בעולם לצמצם פליטות וליעל את תהליכי הפקת האנרגיה שלהן יספק רוח גבית משמעותית לפעילותינו".
חברת ברנמילר אנרג'י מעדכנת היום על צעד משמעותי בפעילותה. החברה מדווחת כי חתמה עם תאגיד תעשייתי בינלאומי הפועל בתחום הטבק, על הסכם מסגרת לאספקת מערכות אגירה של החברה ולמתן שירותים לה ולחברות מוחזקות שלה.
במסגרת ההסכם הוזכרו 41 אתרי ייצור בהם פועל התאגיד לצמצום פליטות גזי החממה, ונקבעו התנאים המסחריים לאספקת המערכות והשירותים, כאשר לפי הערכות החברה, ההיקף הכספי של פרויקטים מסוג זה מוערכים בטווח של 5-10 מיליון דולר לכל פרויקט.
ברנמילר והתאגיד הבינלאומי נמצאים בשלבי מו"מ להזמנה ראשונה של מערכת האגירה התרמית bGen המבוססות ביומסה במתקן ייצור של התאגיד באירופה. מערכת זו תחליף מערכת ייצור קיטור קיימת המבוססות גז טבעי, בייצור מבוסס ביומסה במטרה לצמצם את פליטות הפחמן באתר.
ההתקשרות בהסכם המסגרת תאפשר למפעלי הייצור השונים של התאגיד ברחבי העולם להתקשר עם החברה באופן ישיר, תוך התאמות של גודל המערכות והאינטגרציה בהתאם לצרכי המפעל המקומי.
טכנולוגיית האגירה התרמית (bGen) הייחודית של ברנמילר נבחרה על-ידי התאגיד הבילאומי כאחד מהפתרונות המובילים לצמצום פליטות בתחום ייצור הקיטור.
המערכת של ברנמילר אנרג'י לאגירת אנרגיה תרמית מורכבת משלושה אלמנטים מרכזיים: אגירת אנרגיה תרמית, מחליפי חום וגנרטור קיטור, הכלולים באותה יחידה. יחידה זו משתמש בסלע מרוסק כחומר האגירה, וכך מבטיחה ביצועים גבוהים ותחזוקה נמוכה לאורך זמן, וכן מחזור ייצור ידידותי לסביבה. בנוסף, הטכנולוגיה יכולה להשתמש במקורות חום מרובים כגון חום שיורי, ביומסה וחשמל, באמצעות תנורי חימום חשמליים המוטמעים בה. באותה מידה, יחידת האגירה מתאפיינת ברב שימושיות גם מבחינת פריקת האנרגיה. היא יכולה לספק אנרגיה בצורה של קיטור, מים חמים, אוויר או חשמל.
אגירת אנרגיה תרמית היא טכנולוגיה רוחבית שתתרום למערכת אנרגיה ירוקה ובת קיימא על ידי הגדלת חלקן של האנרגיות המתחדשות, וכן הוספת גמישות תפעולית לתהליכים תעשייתיים; אפשרות להשבת חום מבוזבז בתהליכים תעשייתיים; והגברת היעילות האנרגטית בתהליכים ומבנים תעשייתיים.
חברת ברנמילר אנרג'י, פועלת בתחום האנרגיה המתחדשת וההתייעלות האנרגטית, בדגש על אגירת אנרגיה תרמית. החברה פיתחה טכנולוגיה יעילה וחסכונית לשימור אנרגיה על ידי חום. החברה פועלת בתחום הייזום, תכנון, הקמה והפעלת מתקנים לייצור חשמל וחום לתעשייה ומסחר, וכן במכירת ציוד ופתרונות אגירה. החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי אבי ברנמילר, יו"ר ומנכ"ל החברה.

הערת מערכת: על פי הערכות בשוק ודיווחים קודמים, סבירות גבוהה שמדובר בחברת פיליפ מוריס. לעסקה פוטנציאל של 200 מיליון דולר ומעלה (41 אתרי ייצור)


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il